Drop party!! Huomenna!

hh.ranger

Eli saan huomenna rangen 72, joten pidän myös drop partyn! (pankissa paljon addy roskaa ja muuta) Siis levutus tapahtuu Void knight outpostilla, W138 Kello 18:30!Muistakaa laittaa gratz teksetit :P

Sitten mennään johonkin, vaikkapa castle warsiin tai jonkun taloon, missä olisi mieluiten combat/boxing ring, ja siellä olisi drop party (EHKÄ) Siis ehkä tarkoittaa sitä että ei pakolla pidetä kenenkään talossa..

DROPPAAN: Bob shirt (ellen saa myytyä 70K huomiseen mennessä) Addy full helmejä, steel roskaa, mith kamoja, black roskaa, Ja yllätystavaran! :O

Siis Void knight outpost(se paikka mistä mennään pestiin, urpo!) 13.5, Klo 18:30 suomen aikaa.

En pidä tapahtumaa jos tulee alle 5 henkilöä!

14

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on talo jossa on combat ring, tulen juhliisi jos pääsen. Eli vilsku13

      • hh.ranger

        Juu, voidaan mennä sinne tappelemaan sitte jos pääset >_>


      • hh.ranger kirjoitti:

        Juu, voidaan mennä sinne tappelemaan sitte jos pääset >_>

        joo


    • NO LOLLEDILOL

      Ei lol!!! "DROPPAAN: Bob shirt (ellen saa myytyä 70K huomiseen mennessä) Addy full helmejä, steel roskaa, mith kamoja, black roskaa, Ja yllätystavaran! :O"

      LOLLOLLOL

      Mikähän se yllätystavara on? pari wooden shieldiä notessa vai? Lol!!!! Ota mallia ofp, fernaihd tai xx str xxxxx drop partyistä!!!!

      • Ota mallia

        Ofp=gabelan, fernaihd, xx str xxxxx tai loma poika=hand drop partyistä!!!!! Ei tommosiin noobo dropparaihin kukkaa tuu!!!#&%(/%V /(%8$[$[£{$&/¤/%¤R)/%75{€98]{€{€£$%&#%&#/%&($[$[]{


      • fernaihd

        Kyllä mä noihin menisin, mutta on muita juttuja. Ja kyllä mä uskon että se yllätystavara on jotain paljon arvokkaampaa kuin mikään noista. Muuten hh.ranged, kannattaa myydä bob shirt ainakin 90-100k, minäkin sain myytyä niitä 2 sillä hinnalla. Ja kyllä sinne varmaan aika paljon porukkaa tulee.


      • fernaihd kirjoitti:

        Kyllä mä noihin menisin, mutta on muita juttuja. Ja kyllä mä uskon että se yllätystavara on jotain paljon arvokkaampaa kuin mikään noista. Muuten hh.ranged, kannattaa myydä bob shirt ainakin 90-100k, minäkin sain myytyä niitä 2 sillä hinnalla. Ja kyllä sinne varmaan aika paljon porukkaa tulee.

        ja eihän ne dropit niin tärkeitä ole vai tuletteko te juhliin yleensä vain droppien takia.


      • kuisma.....
        fernaihd kirjoitti:

        Kyllä mä noihin menisin, mutta on muita juttuja. Ja kyllä mä uskon että se yllätystavara on jotain paljon arvokkaampaa kuin mikään noista. Muuten hh.ranged, kannattaa myydä bob shirt ainakin 90-100k, minäkin sain myytyä niitä 2 sillä hinnalla. Ja kyllä sinne varmaan aika paljon porukkaa tulee.

        TUU SÄ PITÄÄ DROP PARTYT VITUN NOOB JA PITÄKÄÄ EEWS NOI FREELLLE TOISINKI HOMOINKKARI FERNAIHD


      • fernaihd
        masteco kirjoitti:

        ja eihän ne dropit niin tärkeitä ole vai tuletteko te juhliin yleensä vain droppien takia.

        Tulaa ja tulee, ei ne dropit aina niin tärkeitä ole kuin se juhlan syy... Paitsi f2p pelaajille... Nykysin minäkin pidän juhlat ainostaan klaanille jossa olen. Niin muuten voisiko minut poistaa sieltä snickers-owned-all kun olen yhdessä toisessa klaanissa(ei suomalainen).


    • Juulia99

      Anna kaikki Juulille, Juulia trimmaa kamasi, ja tuplaa Rahasi. Juulia osaa trimmata kamaa, ja tuplata rahaa, hän on se aito oikea ykkönen, kaikkein paras, kaunein nyt ja 4ever, scammeri? never!

      • I-F-M-A-I

        Hirvee riimittelijä. :f


      • bvhhn
        I-F-M-A-I kirjoitti:

        Hirvee riimittelijä. :f

        tuo juulia ei tainnu tietää et kamoja ei voi ite trimmata mikä tyhmä


      • KKk6969
        bvhhn kirjoitti:

        tuo juulia ei tainnu tietää et kamoja ei voi ite trimmata mikä tyhmä

        Sexy päck yeah.

        Toi oli kaikista kovin kommentti tähän viestiin btw.


      • Aiim And Wh
        KKk6969 kirjoitti:

        Sexy päck yeah.

        Toi oli kaikista kovin kommentti tähän viestiin btw.

        Siis wtf tonhan rangen saa 2 päiväs?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe