Heippa!
Onko kukaan käynyt Isla margaritalla elokuussa? Miten om sään kans silloin? sateista vai ei?
Onko kunkaan asunut Palm beach hotellissa? oliko hyvä? miten oli all inclusive ruuan kanss? hyvää/huonoa?
viimeinen kysymys..kannattaako otta keltakuume rokotus?
Kiitollinen vastauksesta!
Isla Margarita elokuussa, Palm beach, hotelli?
3
1175
Vastaukset 3
- piikillä käynyt
En ole ollut kyseisessä hotellissa sen paremmin kuin ko. maassa elokuussa, mutta tuosta keltakuumerokotuksesta sen verran että itse ainakin otettiin kun käytiin Venezuelassa vaikka ainakin paikalliset sanoivat että ei sieltä Margaritalta sellasta ainakaan saa. Mutta on itellä jotenkin varmempi olo, kun on varuiksi ottanut sen. Ja hintakaan kun ei päätä huimaa, olisko ollu jotain 15 euron paikkeilla...
- piikillä käynyt
Siitä on vähän kahta kantaa että kannattaako se rokote ottaa vaiko ei, mutta itse kyllä otin kun Margaritalla kävin kun ei se rokotteen hinta ole mitenkään päätähuimaava(n.15e) ja on sitten itsellä varmempi olo kun on rokotettu. Paikalliset kyllä sanoivat ettei sieltä mitään sellasta voi saada mutta varmuus ennen kaikkea...
- MATKALAINEN
ME OLIMME JOULUKUUSSA EI OTETTU ROKOTUSTA EI ME AINAKAAN SAIRASTUTTU,TERVEITÄ OLLAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46487
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460