eli haluaisin tietää kuinka vanhaksi hiirenne ovat eläneet.onko hiiresi elänyt yli 2 vuotiaaksi? miten sait sen niin vanhaksi? mihin kuoli? olisi kiva tietää teidän hiiristänne! :) mulla on nyt 2 tyttöhiirtä, cinnamon tan ja chockolate
vanhin?
6
458
Vastaukset
- minä vain...
Minun hiireni eli n. 2 vuotiaaksi, se kuoli vanhuuteen noin viikon päästä siitä kun sillä oli kaksi vuotis syntymäpäivä :( Oli sillä kyllä myös 4 jtn. kasvainta ihossa, mutta ei se niihin kuollut :)
- AlbinoRaven
Minun vanhin kuollut hiireni on ollut 6kk, kuoli epilepsiaan. Elävistä vanhin on nyttemmin 7kk (synt. 2006 lokakuussa)
Vanhin hiiri josta olen kuullut, on kaverini yksinäinen tyttöhiiri joka eli 4-vuotiaaksi. Sitä ei voinut pitää laumassa kun se ei hyväksynyt muita seurakseen.- hiiriii^^
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
- elää aina
hiiriii^^ kirjoitti:
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
- hiiriii^^
elää aina kirjoitti:
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
nyt en kyllä ymmärrä tuota piika-juttua, mutta ei kaikkea tarvitsekkaan älytä..
- EmmYttt
Miten sain vanhaksi? Hoidin hyvin! :-) Hiiri eli onnellista ja terveellistä elämää. Kuoli kasvaimeen, vanhuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501070
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713