eli haluaisin tietää kuinka vanhaksi hiirenne ovat eläneet.onko hiiresi elänyt yli 2 vuotiaaksi? miten sait sen niin vanhaksi? mihin kuoli? olisi kiva tietää teidän hiiristänne! :) mulla on nyt 2 tyttöhiirtä, cinnamon tan ja chockolate
vanhin?
6
410
Vastaukset
- minä vain...
Minun hiireni eli n. 2 vuotiaaksi, se kuoli vanhuuteen noin viikon päästä siitä kun sillä oli kaksi vuotis syntymäpäivä :( Oli sillä kyllä myös 4 jtn. kasvainta ihossa, mutta ei se niihin kuollut :)
- AlbinoRaven
Minun vanhin kuollut hiireni on ollut 6kk, kuoli epilepsiaan. Elävistä vanhin on nyttemmin 7kk (synt. 2006 lokakuussa)
Vanhin hiiri josta olen kuullut, on kaverini yksinäinen tyttöhiiri joka eli 4-vuotiaaksi. Sitä ei voinut pitää laumassa kun se ei hyväksynyt muita seurakseen.- hiiriii^^
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
- elää aina
hiiriii^^ kirjoitti:
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
- hiiriii^^
elää aina kirjoitti:
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
nyt en kyllä ymmärrä tuota piika-juttua, mutta ei kaikkea tarvitsekkaan älytä..
- EmmYttt
Miten sain vanhaksi? Hoidin hyvin! :-) Hiiri eli onnellista ja terveellistä elämää. Kuoli kasvaimeen, vanhuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672