eli haluaisin tietää kuinka vanhaksi hiirenne ovat eläneet.onko hiiresi elänyt yli 2 vuotiaaksi? miten sait sen niin vanhaksi? mihin kuoli? olisi kiva tietää teidän hiiristänne! :) mulla on nyt 2 tyttöhiirtä, cinnamon tan ja chockolate
vanhin?
6
457
Vastaukset
- minä vain...
Minun hiireni eli n. 2 vuotiaaksi, se kuoli vanhuuteen noin viikon päästä siitä kun sillä oli kaksi vuotis syntymäpäivä :( Oli sillä kyllä myös 4 jtn. kasvainta ihossa, mutta ei se niihin kuollut :)
- AlbinoRaven
Minun vanhin kuollut hiireni on ollut 6kk, kuoli epilepsiaan. Elävistä vanhin on nyttemmin 7kk (synt. 2006 lokakuussa)
Vanhin hiiri josta olen kuullut, on kaverini yksinäinen tyttöhiiri joka eli 4-vuotiaaksi. Sitä ei voinut pitää laumassa kun se ei hyväksynyt muita seurakseen.- hiiriii^^
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
- elää aina
hiiriii^^ kirjoitti:
oho! oli sitten neljä vuotta elänyt! toosi vanhaksi! millä ihmeen konstilla hän sen sai niin vanhaksi? kiva kun kerroitte hiiruistanne! :)
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
- hiiriii^^
elää aina kirjoitti:
Heh! Tietenkin se elää vanhaksi kun on kärttyisä vanhapiika, eihän niitä huoli pirukaan! :)
nyt en kyllä ymmärrä tuota piika-juttua, mutta ei kaikkea tarvitsekkaan älytä..
- EmmYttt
Miten sain vanhaksi? Hoidin hyvin! :-) Hiiri eli onnellista ja terveellistä elämää. Kuoli kasvaimeen, vanhuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957