Onko tietoa?Minulla tuollaiset vanteet ja pultit,mutten tiedä mihin sopisi.
Missä autossa
8
4978
Vastaukset
- ole tuollaiset
Ainakin Xsarassa taitaa olla.
- kanoottipää
Jees. Mondeo vm.93-2000. on ainakin toi, ja monessa muussakin Ford mallissa.
- muitakin löytyy
Tuollainen pulttijako on yleinen ainakin Peugeoteissa, Citroeneissa, Fordeissa, vanhemmissa Saabeissa ja taisi olla jossain vanhassa Audissakin.
Se vanteen sopivuus ei ole muuten kiinni niistä pulteista vaan keskireiästä joten sen kun vielä mittaat, niin sitten alkuperäinen auto löytyykin helposti. Joka helkkarin valmistajalla tuntuu olevan ihan oman kokoisensa keskireikä (vanteissa, huom!) vaikka pulttijako olisikin sama ;) - Jusakki
http://www.vannetukku.fi/vanteiden_soveltuvuustaulukko.pdf
Käyppä katsomassa tuolta ja mittaa tosiaan ennen katsomista sen vanteen keskireiän koko, niin vastaus löytynee kys. taulukosta. - tarvetta
tollaisille peltivanteille jos on 15tuumaset
- mainittu
on monta automerkkiä mikä käyttää kyseistä reikäjakoa, on myös mainittu tuo keskireikä ja sekin pitää paikkansa. Jos kyseessä alumiinivanteet ja vielä tarvike sellaiset niin niihin saa ja usein joutuukin laittamaan soviterenkaan eri automerkeille. Yksi jota ei voi muuttaa on offset ja siksi tuokin on ensiarvoisen tärkeä mitta, muutama milli suuntaan tai toiseen ei haittaa mutta toleranssi ei välttämättä ole iso eri automerkkien suhteen.
- Miinusmaa
Nissan maxima 5×114.3 keskireikä 66 2
Jos on hyvät vanteet ja kumit niin tehdäänkö kauppoja- Tosissako
Meinaat että, 11v jälkeen nuo vielä löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760