Ei ole Arkin musiikki mieleen, mutta Ola Salo on älyttömän seksikäs miäs. Odotan innolla että pääsen kuolaamaan euroviisujen aikaan telkkarin ääreen.
Ola=Nam
10
1557
Vastaukset
- täällä
mut sillä erolla, että rakastan myös The Arkin musiikkia!! ja nii Ola vaan on niin karismaattinen.. ;)
- ((:
Ola on kyllä todella ihana, tykkään myös arkin musiikista, olin itseasiassa tavastialla 18.4 katsomassa the arkkia. (:
- .Neitonen.
((: kirjoitti:
Ola on kyllä todella ihana, tykkään myös arkin musiikista, olin itseasiassa tavastialla 18.4 katsomassa the arkkia. (:
Ola on todella karismaattinen ja ihana.
Vitja, miehän alan fanittaa kohta The Arkkia ihan Olan takia! (heh, no en ehkä sentään.)
- tyttö...
Ola Salo on itseään täynnä oleva muka-diiva. Se tyyppi ei ole karismaa nähnytkään.
- Ole Ola
Oli itseään täynnä tai ei, mutta ehdottomasti seksikäs ja karismaattinen
- ..........
Ole Ola kirjoitti:
Oli itseään täynnä tai ei, mutta ehdottomasti seksikäs ja karismaattinen
Kyllä, aivan kuten edellinen sanoi.
Siis kai sitä nyt vähemmästäkin kusi nousee päähän, jos itsekin tietää olevansa seksikäs ja karismaattinen.
- Mies isolla M:LLÄ
Taidatkin olla "poikanen"...miten helvetissä siitä rimpulasta saa hyvän näkösen miehen,naisen-han siitä kyllä sais...on se kumma että nykyään naisten mies ihanne on melkein nainen...mihin tää maailma on menossa..ei saatana...mä lähden salille...
- .neitonen.
Onko toinen vähän "mustasukkainen".
Älä muru huoli, kyllä sinustakin joku tykkää.
En ole poika, vaan näinen isolla N:llä.
- Riemuidiootti
Niih. Täytyy sanoo, et yleensä mie kuuntelen HIEMAN erilaista musiikkia kuin mitä The Ark soittaa xD Et oon tälläin hevin ystävä. Mutmut.. Ola Salo on pirun seksikäs
- .Neitonen.
Miekin kuuntelen raskaampaa musiikkia, kuten trash- ja speed-metallia, eikä Ark oikein uppoa. Mut Ola on vaan niin seksikäs. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099