50+ ja Salasuhde

vieläkö mielessä??

vai joko pelkästään ajatuksena??

18

2377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_vm56

      ajatuksena. Salasuhteilla ei pitkälle pötkitä, korkeintaan itseään petetään.

      • ei mitään

        salasuhteita,,,hyh.


      • näin on

        totta turiset,enoo koskaan ymmärtäny immeisii jotka pitää "vieraisa" käydä,jos oma ei kelpaa niin erotkoo sit eikä levitä sukupuolitauteja kotiansa


      • En kadu!

        Olen ollut (sivu)suhteissa upeiden naisten kanssa. Suhteet ovat kestäneet muutamasta kuukaudesta vuosiin. Suhde on aina alkanut molempien osapuolien päätöksellä, ilman valheita tai manipulointia. Suhteissa on ollut rakkautta, intohimoa, ystävyyttä, mukavaa yhdessäoloa ja aitoa välittämistä. Suhteissa on riidelty ja sovittu. Olen pysynyt tarjoamaan naisille monenlaista käytännön apua, mikä on helpottanut heidän arkeaan.

        Suhteet ovat päättyneet aikanaan. Olen ollut aikani tarpeellinen naiselle. Sitten en enää. Naiseni ovat olleet itsenäisiä ja hyvin pärjääviä. He eivät ole mitään säälittäviä "naisparkoja".

        Suhteet ovat kasvattaneet minua ja olen niiden myötä oppinut paljon itsestäni, kuten myös naisesta ja ihmissuhteista. En kadu suhteitani, mutta en myöskään suosittele muille.


    • vielä levittää

      7-, ja 8-kymppisiin?

      • mies_vm56

        että viiskymmpiset olisivat jo...?


      • vaan olevinani
        mies_vm56 kirjoitti:

        että viiskymmpiset olisivat jo...?

        massapostituspolliisi! ;)


      • mies_vm56
        vaan olevinani kirjoitti:

        massapostituspolliisi! ;)

        on se, joka Espanjassa tänään... Postitus on se, joka sekin jo on ulkoistettu ja poliisi on se, jolla pitäisi olla enemmän resursseja.
        Mutta halut ne on hiirelläkin tai sitten ei, massoittain kertyneistä vuosista huolimatta.


    • aina...

      mielessä "pieni vierailu". Olen 50 ja aina kun tilaisuus niin pitää "aidantaakse" kurkotella ja täytyy sanoa,että aika hyvällä menestyksellä.

      • Sikamaista

        en muuta sano,sulla sit on helkkarin huono itseluottamus,pitääks sun saara joku toristus et sä kelpaat muilekki...hahahaha


      • mukava...
        Sikamaista kirjoitti:

        en muuta sano,sulla sit on helkkarin huono itseluottamus,pitääks sun saara joku toristus et sä kelpaat muilekki...hahahaha

        välillä vieraissakin käydä,, kokeileppa itte.


    • Jovain

      Tunnustan että joo.

    • sitä mieltä,,,,,

      että varmaan jokaisella joskus jossain tilanteessa käy mielessä,että käväseisi vähän vieraissa mutta eivät kehtaa tunnustaa, ollaan muka niin teko uskollisia.

    • alkup.

      kuinka moni myöntää toimineensa??!!
      tilastojen mukaan salasuhteen pitäminen on aika yleistä. mietinkin miten ikä vaikuttaa, onko yleisempää kypsemmällä iällä vai nuoremmalla iällä?

    • En ole tähän saakka toiminut niin.
      Ennustaja en ole.
      Mielessä voi olla ihan mitä vaan.

    • kun jättää haaveisiin vain kaikki salasuhteet. Kyllä se on vaikeaa se kaksoiselämä, olen saanut sivusta seurata. Pikkuleikistä saattaakin tulla totista totta ja nämä vauriot kun vaikuttavat suureen määrään omaisia,ei vain rakastuneisiin. En silti halua ketään tuomita. Kai ne asiat vaan joskus menee niin, ettei se oma puoliso riitä tyydyttämään kaikkia tarpeita.. ja seikkailunhalu ajaa kokeilemaan jotain minkä jo aloittaessaan tietää tuovan tullessaan kyyneleitä

    • Miehetön nainen

      "Kun en kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään" tai jotain siihen tapaan lauloi Juice aikonaan. Olen yhden miehen nainen eli jos tykkään yhdestä niin en näekään muita. Kieltämättä kuitenkin pitkän avioliiton aikana joitakin ihastumisia oli, mutta ne eivät johtaneet mihinkään intiimiin. En voisi kuvitellakaan että vasiten hakisin jotakin salarakasta. Varsinkaan tässä iässä. Eipä ole sitä yhtäkään...

    • Paratiisi on maan päällä

      Mulla on sellaisia. Nämät ihanat naiseni eivät ole huoria elikä en käytä "siihen" rahojani. Tietysti suhteisiin liittyy rahankäyttöä joissakin muodoissa; pikku purtavat alan tasokkaissa paikoissa ja pikkuiset huomiot mitä naiset mieheltä nyt odottavat. Sänkyhommat ilman muuta kuuluvat asiaan.
      Jopa täällä omassa kaupungissani on eräs jota tapailen. Kauenpana Turus ja Hesas on omansa vakituiset jo vuosien takaa.
      Olen naimisissa, eikä vaimo ole näistä tietoinen. Eikä hänen tarvitsekaan tietää. Miksi kertoisin. En ole morkkis-tyyppi. Pidän vaimostani ja naisistani. Tämä on elämää! Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe