50+ ja Salasuhde

vieläkö mielessä??

vai joko pelkästään ajatuksena??

18

2328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_vm56

ajatuksena. Salasuhteilla ei pitkälle pötkitä, korkeintaan itseään petetään.

• ei mitään

salasuhteita,,,hyh.

• näin on

totta turiset,enoo koskaan ymmärtäny immeisii jotka pitää "vieraisa" käydä,jos oma ei kelpaa niin erotkoo sit eikä levitä sukupuolitauteja kotiansa

• En kadu!

Olen ollut (sivu)suhteissa upeiden naisten kanssa. Suhteet ovat kestäneet muutamasta kuukaudesta vuosiin. Suhde on aina alkanut molempien osapuolien päätöksellä, ilman valheita tai manipulointia. Suhteissa on ollut rakkautta, intohimoa, ystävyyttä, mukavaa yhdessäoloa ja aitoa välittämistä. Suhteissa on riidelty ja sovittu. Olen pysynyt tarjoamaan naisille monenlaista käytännön apua, mikä on helpottanut heidän arkeaan.

Suhteet ovat päättyneet aikanaan. Olen ollut aikani tarpeellinen naiselle. Sitten en enää. Naiseni ovat olleet itsenäisiä ja hyvin pärjääviä. He eivät ole mitään säälittäviä "naisparkoja".

Suhteet ovat kasvattaneet minua ja olen niiden myötä oppinut paljon itsestäni, kuten myös naisesta ja ihmissuhteista. En kadu suhteitani, mutta en myöskään suosittele muille.

• vielä levittää

7-, ja 8-kymppisiin?

• mies_vm56

että viiskymmpiset olisivat jo...?

• vaan olevinani
        mies_vm56 kirjoitti:

että viiskymmpiset olisivat jo...?

massapostituspolliisi! ;)

• mies_vm56
        vaan olevinani kirjoitti:

massapostituspolliisi! ;)

on se, joka Espanjassa tänään... Postitus on se, joka sekin jo on ulkoistettu ja poliisi on se, jolla pitäisi olla enemmän resursseja.
        Mutta halut ne on hiirelläkin tai sitten ei, massoittain kertyneistä vuosista huolimatta.

• aina...

mielessä "pieni vierailu". Olen 50 ja aina kun tilaisuus niin pitää "aidantaakse" kurkotella ja täytyy sanoa,että aika hyvällä menestyksellä.

• Sikamaista

en muuta sano,sulla sit on helkkarin huono itseluottamus,pitääks sun saara joku toristus et sä kelpaat muilekki...hahahaha

• mukava...
        Sikamaista kirjoitti:

en muuta sano,sulla sit on helkkarin huono itseluottamus,pitääks sun saara joku toristus et sä kelpaat muilekki...hahahaha

välillä vieraissakin käydä,, kokeileppa itte.

• Jovain

Tunnustan että joo.

• sitä mieltä,,,,,

että varmaan jokaisella joskus jossain tilanteessa käy mielessä,että käväseisi vähän vieraissa mutta eivät kehtaa tunnustaa, ollaan muka niin teko uskollisia.

• alkup.

kuinka moni myöntää toimineensa??!!
      tilastojen mukaan salasuhteen pitäminen on aika yleistä. mietinkin miten ikä vaikuttaa, onko yleisempää kypsemmällä iällä vai nuoremmalla iällä?

• En ole tähän saakka toiminut niin.
      Ennustaja en ole.
      Mielessä voi olla ihan mitä vaan.

• satumaa

kun jättää haaveisiin vain kaikki salasuhteet. Kyllä se on vaikeaa se kaksoiselämä, olen saanut sivusta seurata. Pikkuleikistä saattaakin tulla totista totta ja nämä vauriot kun vaikuttavat suureen määrään omaisia,ei vain rakastuneisiin. En silti halua ketään tuomita. Kai ne asiat vaan joskus menee niin, ettei se oma puoliso riitä tyydyttämään kaikkia tarpeita.. ja seikkailunhalu ajaa kokeilemaan jotain minkä jo aloittaessaan tietää tuovan tullessaan kyyneleitä

• Miehetön nainen

"Kun en kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään" tai jotain siihen tapaan lauloi Juice aikonaan. Olen yhden miehen nainen eli jos tykkään yhdestä niin en näekään muita. Kieltämättä kuitenkin pitkän avioliiton aikana joitakin ihastumisia oli, mutta ne eivät johtaneet mihinkään intiimiin. En voisi kuvitellakaan että vasiten hakisin jotakin salarakasta. Varsinkaan tässä iässä. Eipä ole sitä yhtäkään...

• Paratiisi on maan päällä

Mulla on sellaisia. Nämät ihanat naiseni eivät ole huoria elikä en käytä "siihen" rahojani. Tietysti suhteisiin liittyy rahankäyttöä joissakin muodoissa; pikku purtavat alan tasokkaissa paikoissa ja pikkuiset huomiot mitä naiset mieheltä nyt odottavat. Sänkyhommat ilman muuta kuuluvat asiaan.
      Jopa täällä omassa kaupungissani on eräs jota tapailen. Kauenpana Turus ja Hesas on omansa vakituiset jo vuosien takaa.
      Olen naimisissa, eikä vaimo ole näistä tietoinen. Eikä hänen tarvitsekaan tietää. Miksi kertoisin. En ole morkkis-tyyppi. Pidän vaimostani ja naisistani. Tämä on elämää! Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe