eli tarkoituksena on loihtia hieman enempi jerkkua tosta 3,5 litrasesta padasta... mietin vain että kuinkahan paljon on säätämistä bensojen ja sytkien kanssa jos laittaa ahdot n.0.4-0.6 bar tietämille??? alakerta jää vakioksi kun voipi ottaa tollasen 300 hepoa vakio osilla kunhan ei pääse kone nakuttelemaan...
535 bmw: ahtaminen
8
2788
Vastaukset
- kysymys?
Miksi ahtaa?
Onko tarkoitus että voi ajaa valoista kovempaa edelläajavan päälle? Vai onko tarkoitus saada herkemmin sakot? Vai onko moottori liian kestävä ahtamattomana?- pelle!!?
taidat ajaa jollain väsyneellä skodalla?
- vaan juutalainen
vaan hepoa suoneen
- Työtä
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa....
- bimmer535
Työtä kirjoitti:
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa....
Turhaa
"Kirjoittanut: Työtä 19.5.2007 klo 09.02
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa.... "
Heh hee repesin!, niin ja 0,4bar ahtopaineilla et saa ruskittua hevosia paljon enempä kuin vakiona..
- mullah omar
vetäkää kaikki tumppuun
- siitä voimaa
eli kyllähän tollasesta saa kivaste jerkkua jos ei laske puristuksia, kypän puristukset ni tosta ainakin irronnut lappujen mukaan 300hp
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33471 - luonnon päälle ku
3.5 litranen on mopo litratilavuudeltaan?syökö miestä ku monet vakioturbot jättää kyr...jatkees?juu onhan se kuutosen ääni hieno->ainoa hyvä asia!!!
terveisin 2.0 turbo(380hp/480nm).osta turboauto valmiiksi ja jätä jälkiturbottaminen:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986