eli tarkoituksena on loihtia hieman enempi jerkkua tosta 3,5 litrasesta padasta... mietin vain että kuinkahan paljon on säätämistä bensojen ja sytkien kanssa jos laittaa ahdot n.0.4-0.6 bar tietämille??? alakerta jää vakioksi kun voipi ottaa tollasen 300 hepoa vakio osilla kunhan ei pääse kone nakuttelemaan...
535 bmw: ahtaminen
8
2720
Vastaukset
- kysymys?
Miksi ahtaa?
Onko tarkoitus että voi ajaa valoista kovempaa edelläajavan päälle? Vai onko tarkoitus saada herkemmin sakot? Vai onko moottori liian kestävä ahtamattomana?- pelle!!?
taidat ajaa jollain väsyneellä skodalla?
- vaan juutalainen
vaan hepoa suoneen
- Työtä
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa....
- bimmer535
Työtä kirjoitti:
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa....
Turhaa
"Kirjoittanut: Työtä 19.5.2007 klo 09.02
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa.... "
Heh hee repesin!, niin ja 0,4bar ahtopaineilla et saa ruskittua hevosia paljon enempä kuin vakiona..
- mullah omar
vetäkää kaikki tumppuun
- siitä voimaa
eli kyllähän tollasesta saa kivaste jerkkua jos ei laske puristuksia, kypän puristukset ni tosta ainakin irronnut lappujen mukaan 300hp
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33471 - luonnon päälle ku
3.5 litranen on mopo litratilavuudeltaan?syökö miestä ku monet vakioturbot jättää kyr...jatkees?juu onhan se kuutosen ääni hieno->ainoa hyvä asia!!!
terveisin 2.0 turbo(380hp/480nm).osta turboauto valmiiksi ja jätä jälkiturbottaminen:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa954831Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312701- 342379
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺251962- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121158Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351113Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021039- 77988
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23965