eli tarkoituksena on loihtia hieman enempi jerkkua tosta 3,5 litrasesta padasta... mietin vain että kuinkahan paljon on säätämistä bensojen ja sytkien kanssa jos laittaa ahdot n.0.4-0.6 bar tietämille??? alakerta jää vakioksi kun voipi ottaa tollasen 300 hepoa vakio osilla kunhan ei pääse kone nakuttelemaan...
535 bmw: ahtaminen
8
2701
Vastaukset
- kysymys?
Miksi ahtaa?
Onko tarkoitus että voi ajaa valoista kovempaa edelläajavan päälle? Vai onko tarkoitus saada herkemmin sakot? Vai onko moottori liian kestävä ahtamattomana?- pelle!!?
taidat ajaa jollain väsyneellä skodalla?
- vaan juutalainen
vaan hepoa suoneen
- Työtä
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa....
- bimmer535
Työtä kirjoitti:
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa....
Turhaa
"Kirjoittanut: Työtä 19.5.2007 klo 09.02
Ei 535 sta saa irti hevon paskaa vielä 0.4 baarilla.kyllä siinä sitten pitää auto rakentaa niin että kestää sen 5-6 6 baaria.Itellä täl hetkellä 1.8bar etu ja 2.7 baaria takarenkaissa.... "
Heh hee repesin!, niin ja 0,4bar ahtopaineilla et saa ruskittua hevosia paljon enempä kuin vakiona..
- mullah omar
vetäkää kaikki tumppuun
- siitä voimaa
eli kyllähän tollasesta saa kivaste jerkkua jos ei laske puristuksia, kypän puristukset ni tosta ainakin irronnut lappujen mukaan 300hp
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33471 - luonnon päälle ku
3.5 litranen on mopo litratilavuudeltaan?syökö miestä ku monet vakioturbot jättää kyr...jatkees?juu onhan se kuutosen ääni hieno->ainoa hyvä asia!!!
terveisin 2.0 turbo(380hp/480nm).osta turboauto valmiiksi ja jätä jälkiturbottaminen:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791