Ehdotuksia kaivataan palomuurin, virusturvan, spammisuojan sun muun SOFTAN puolesta.
Ei mitään freeware -ohjelmia; parasta mitä saa.
A-I-O - kaikki yhessä paketissa.
Tähän asti olen käyttänyt NIS nollavitosta.
Ei ainakaan Normannia, F-Securea, ZoneAlarmia.
Ehdotelkaa, jakakaa kokemuksia.
Paras palomuuri/virusturva/muu sh*tti
6
2138
Vastaukset
- löydät
itsekin koneelles parhaiten sopivan ohjelman.
Jos sanon, mikä tässä on ja kehun sitä, en käsitä, mitä siitä hyödyt. - saisi
kehua freewarea ?
Olen jo kuudetta vuotta käyttänyt ilmaista palomuuria ja virustorjuntaa ja hyvin on kaikki neljä konetta pysyneet puhtoisina. - Suosittelen
ZoneAlarm security suite 7.0.302.000
Käyttää mm. Kasperskyn virustunnisteita ja moottoria. Zone itsessään tunnustetusti kärkipään palomuuri. Lienee tän hetken kaikkein paras paketti.
Mulla on kahdessa koneessa, eikä huolen häivää.
http://www.virus.gr/english/fullxml/default.asp?id=85&m- vielä...
kannattaa aina tutkia. Yhä enemmän on Vistan käyttäjiä ja pitää miettiä, koska tulee muuten ongelmia.
- ON PASKA
vielä... kirjoitti:
kannattaa aina tutkia. Yhä enemmän on Vistan käyttäjiä ja pitää miettiä, koska tulee muuten ongelmia.
Muistisyöppö ongelmapesä ajuriton vänkyrä. Vaihtakaa heti xp tilalle jos mahdollista, niin ja 2009 saapuu jo windows vienna hahhaahahhahahahahah teitä raukkoja on kusetettu taas pahemman kerran!! hehehe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463200Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811751- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431408- 261332
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1221190UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121154