Hei, voiko vanhan omenapuun alle luoda kukkapenkin? Miten pinnassa ne omenapuun juuret kulkee eli uskaltaako sitä maata kääntää? Nyt omenapuun alla on nurmea. Ajattelin kylvää siihen yksi tai useampi vuotisia kukkia.
Omenapuun alle kukkapenkki?
7
1420
Vastaukset
- minä...
Meillä on sipulikukkia omenapuun alla,tulppania ja narsissia siis.Ei kannata kovin syvään kääntää tietenkään, krookuksethan vissiinkin kasvaa vaikka nurmikolla.
- Kikka
Kiitos vastauksestasi.
Joo, olen ostanut jo muutaman siemenpussin esim. päivänkakkaraa. Tänään olis tarkoitus aloittaa kaivuuhommat. Ainakin yks tälläinen isompi esim. kukkapenkin luonti on kiva toteuttaa per kesä. Puutarhanhoidossa on just toi ihanaa, ku puutarha ei tuu koskaan valmiiks! - Sena
Kikka kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Joo, olen ostanut jo muutaman siemenpussin esim. päivänkakkaraa. Tänään olis tarkoitus aloittaa kaivuuhommat. Ainakin yks tälläinen isompi esim. kukkapenkin luonti on kiva toteuttaa per kesä. Puutarhanhoidossa on just toi ihanaa, ku puutarha ei tuu koskaan valmiiks!Esim. Pensaskrasseja voi hyvin istutella. Kiitollisia kasvatettavia ja houkuttelevat ötököitä pois omenapuun kimpusta.
- Kikka
Sena kirjoitti:
Esim. Pensaskrasseja voi hyvin istutella. Kiitollisia kasvatettavia ja houkuttelevat ötököitä pois omenapuun kimpusta.
joo, kylvin päivänkakkaraa, lemmikkiä, ruiskukkaa, malvaa, kehäkukkaa, kesäleimua, idänunikkoa, leijonankitaa. Päivänsinin taimet laitan kuhan lämpenee.
Saa nähdä mitkä niistä nousee... Entäs siementääkö niistä nuo 1-vuotiset eli nouseeko ne seuraavanaki kesänä?
Taitaa muuten omenapuukin tykätä, ku laitoin sinne maahan kompostiakin reilusti kalkkia varmuudeks vähän keinolannoitetta :) - fghy
Kikka kirjoitti:
joo, kylvin päivänkakkaraa, lemmikkiä, ruiskukkaa, malvaa, kehäkukkaa, kesäleimua, idänunikkoa, leijonankitaa. Päivänsinin taimet laitan kuhan lämpenee.
Saa nähdä mitkä niistä nousee... Entäs siementääkö niistä nuo 1-vuotiset eli nouseeko ne seuraavanaki kesänä?
Taitaa muuten omenapuukin tykätä, ku laitoin sinne maahan kompostiakin reilusti kalkkia varmuudeks vähän keinolannoitetta :)Idänunikko on minun lempikukka, se on monivuotinen , ihana, kaunis ,komea, se on kaikkea mitä kukalta voi odotta...
- unikko unikot
Minulla kasvaa vuodesta toiseen unikot. Monenlaisia kerrattuja ja yksinkertaisia . Syksyllä siemenkodat ja siementävät näköjään seuraavaa vuotta varten. Pitää vain sitten harventaa että kasvavat vahvoiksi ne muutamat yksilöt.
- sedr
Siirrän aina ylimääräiset unikot villiniitylleni ja kaikki muut mitkä ei mahdu penkkiin, sitten vanhana saan ihailla niitä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274815Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133018Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451075Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231034PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138884Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport40845- 112799
- 37784
- 142713