Susan

En olekaan aikaisemmin aiheeseen puuttunut, mutta nyt pitää jo hiukan mainita.

Wikipediassa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Susan_Kuronen

Löytyyköhän tuon kaiken jälkeen miestä Suomesta, joka olisi kyseisestä naisesta kiinnostunut? Pitäisi valmistautua olemaan median otsikoissa kuukausikaupalla, tai jopa vuositolkulla. Intiimitkin asiat kaikkien luettavissa mahdollisesti. Noo, jos kiinnostaa, niin siitä vaan...

Ketä kiinnostaa oikeasti?

Minä ainakin jättäisin väliin.

26

3111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ironmikes

      Jos haluaa päästä pääministerin tasoon naismaailmassa, niin Susan on siihen sopiva ja mediajulkisuus on myös taattu.

      • Olavi-

        Vanha, lyhythiuksinen, heikosti koulutettu. Päälle vielä mediajulkisuus ja 3 vierasta muksua.

        Ei ainakaan minun makuani.


      • "Jos haluaa"

        Siinäpä taakkaa kerrakseen.


      • Olavi-

        Politiikassa ja naismaailmassa komeudesta on hyötyä.

        - Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan.

        - Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan.

        - Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä.


        - Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?


      • UKK.
        Olavi- kirjoitti:

        Politiikassa ja naismaailmassa komeudesta on hyötyä.

        - Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan.

        - Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan.

        - Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä.


        - Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?

        Sinun pitää kasvattaa hiuksiasi vielä pitkään, päästäksesi minun asemaani.


      • Olavi-
        UKK. kirjoitti:

        Sinun pitää kasvattaa hiuksiasi vielä pitkään, päästäksesi minun asemaani.

        Mutta kyllä vahvat hiukset ovat pääsääntöisesti komeuden symboli.

        Älykkyyteen hiusten lähtö ei varmaankaan vaikuta.


      • Olavi- kirjoitti:

        Politiikassa ja naismaailmassa komeudesta on hyötyä.

        - Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan.

        - Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan.

        - Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä.


        - Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?

        "- Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan."

        Eipä kauan kestänyt sekään suhde ja mikä onkaan tilanne tällä hetkellä?


        "- Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan."

        Niin, siinähän tuo änkyttää ja jankuttaa entiseen värittömään malliin kuten ennenkin ja tiettävästi vailla vakituista parisuhdetta. Jos joku orastava suhde onkin, niin ikä vie miehestä kohta parhaat mehut.

        "- Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä."

        Voipi olla niin.

        "- Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?"

        Kekkonenkin oli kalju.

        Elon tieltä tosin suistui hänkin, kuten me kaikki muutkin aikanaan.


      • Olavi- kirjoitti:

        Mutta kyllä vahvat hiukset ovat pääsääntöisesti komeuden symboli.

        Älykkyyteen hiusten lähtö ei varmaankaan vaikuta.

        Mikähän karvoitus miehessä viittaa älykkyyteen?


      • Olavi-

      • Olavi- kirjoitti:

        Korkein mitattu älykkyysosamäärä on muuten naisella:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Marilyn_vos_Savant

        Eipä näy olevan kalju hänkään :)

        ...miesten karvoituksesta ja yhteydestä älykkyyteen, ei naisten.

        Taidat olla kalju sieltä?


      • Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

        ...miesten karvoituksesta ja yhteydestä älykkyyteen, ei naisten.

        Taidat olla kalju sieltä?

        Karvoilla ei varmaan ole yhteyttä älykkyytteen kummallakaan sukupuolella.


      • Olavi- kirjoitti:

        Karvoilla ei varmaan ole yhteyttä älykkyytteen kummallakaan sukupuolella.

        Asiaa on tutkittu aika laajasti ja yhteys on todistettavasti olemassa.


      • Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

        Asiaa on tutkittu aika laajasti ja yhteys on todistettavasti olemassa.

        Ei pidä paikkaansa jos vertailukohteina ovat täysikäiset miehet.


      • Olavi- kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa jos vertailukohteina ovat täysikäiset miehet.

        En vaan kerro enempää, mutta asia on fakta.


      • Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

        En vaan kerro enempää, mutta asia on fakta.

        Todistustaakka on väitteen esittäjällä eli sinulla.

        Olen oikeassa kunnes toisin todistat.


      • Olavi- kirjoitti:

        Todistustaakka on väitteen esittäjällä eli sinulla.

        Olen oikeassa kunnes toisin todistat.

        Etsitkö vielä karvoitustasi?


      • Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

        Etsitkö vielä karvoitustasi?

        Eli sinulla ei ole enää mitään fiksua sanottavaa.


      • Olavi- kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole enää mitään fiksua sanottavaa.

        Selvästikään et tiedä tätäkään kyseistä asiaa, mutta miesten tuuhean rintakarvoituksen on todettu olevan yhteydessä korkeaan älykkyyteen.

        Haulla löytänet asiasta enemmänkin tietoa, vai pitääkö minun tulla syöttämäänkin sinua?


      • Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

        Selvästikään et tiedä tätäkään kyseistä asiaa, mutta miesten tuuhean rintakarvoituksen on todettu olevan yhteydessä korkeaan älykkyyteen.

        Haulla löytänet asiasta enemmänkin tietoa, vai pitääkö minun tulla syöttämäänkin sinua?

        Ei ole minun tehtäväni etsiä todisteita sinun väitteillesi.


      • Olavi- kirjoitti:

        Ei ole minun tehtäväni etsiä todisteita sinun väitteillesi.

        On ollut uutisissa moneen kertaan.

        Seuraa aikaasi.


      • vain kysymyksen,
        Olavi- kirjoitti:

        Mutta kyllä vahvat hiukset ovat pääsääntöisesti komeuden symboli.

        Älykkyyteen hiusten lähtö ei varmaankaan vaikuta.

        "kumpi lähti ensin, järki vaiko hiukset? On myös huomattu että pituuskasvu vaikuttaa järjen kehittymiseen, huomattavan pitkillä järki ei ehdi mukaan kasvuun vaan jää yleensä vyötärön alapuolelle. M.O.T.


    • lehdistöön.

      Ilman lehdistö kukaan ei olisi kirjoitellut Ruususesta mitään ja Kuronen olisi joutunut markkinoimaan kirjaansa omilla rahoillaan.

      • lehdistön

        sensuuri ennemmin kuin asiallinen käytös?


    • pokaama

      Kuitusen ukko jäi kiinni? Toteuttiko Kuronen sitä "kertoo kun jakaa" -linjaa? Voi tosiaankin loppua Kuroselta panoseura, jos hän kiiruusti raportoi jokaisen panonsa keltaiselle lehdistölle!

      • pikaisesti

        pizzeriassa ja minusta koko jutussa oli todella vähän villoja.


      • tietäisi totuutta
        pikaisesti kirjoitti:

        pizzeriassa ja minusta koko jutussa oli todella vähän villoja.

        mutta onhan selvää, ettei Seiska uskaltaisi kertoa noin tapahtuneen, jos niin ei olisi tapahtunut. Oikeusjuttuhan siitä tulisi, jos kertoisi perättömiä asioita.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe