Susan

En olekaan aikaisemmin aiheeseen puuttunut, mutta nyt pitää jo hiukan mainita.

Wikipediassa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Susan_Kuronen

Löytyyköhän tuon kaiken jälkeen miestä Suomesta, joka olisi kyseisestä naisesta kiinnostunut? Pitäisi valmistautua olemaan median otsikoissa kuukausikaupalla, tai jopa vuositolkulla. Intiimitkin asiat kaikkien luettavissa mahdollisesti. Noo, jos kiinnostaa, niin siitä vaan...

Ketä kiinnostaa oikeasti?

Minä ainakin jättäisin väliin.

26

3075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ironmikes

Jos haluaa päästä pääministerin tasoon naismaailmassa, niin Susan on siihen sopiva ja mediajulkisuus on myös taattu.

• Olavi-

Vanha, lyhythiuksinen, heikosti koulutettu. Päälle vielä mediajulkisuus ja 3 vierasta muksua.

Ei ainakaan minun makuani.

• "Jos haluaa"

Siinäpä taakkaa kerrakseen.

• Olavi-

Politiikassa ja naismaailmassa komeudesta on hyötyä.

- Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan.

- Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan.

- Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä.

- Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?

• UKK.
        Olavi- kirjoitti:

- Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan.

- Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan.

- Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä.

- Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?

Sinun pitää kasvattaa hiuksiasi vielä pitkään, päästäksesi minun asemaani.

• Olavi-
        UKK. kirjoitti:

Sinun pitää kasvattaa hiuksiasi vielä pitkään, päästäksesi minun asemaani.

Mutta kyllä vahvat hiukset ovat pääsääntöisesti komeuden symboli.

Älykkyyteen hiusten lähtö ei varmaankaan vaikuta.

• Olavi- kirjoitti:

"- Niinistö on menestyvä poliitikko ja naisten suosiossa. Pokasi mm. silloisen Tanja Karpelan."

Eipä kauan kestänyt sekään suhde ja mikä onkaan tilanne tällä hetkellä?

"- Vanhanenkin menestyy politiikassa ja naismaailmassa, vaikkei Niinistön veroinen hurmuri olekaan."

Niin, siinähän tuo änkyttää ja jankuttaa entiseen värittömään malliin kuten ennenkin ja tiettävästi vailla vakituista parisuhdetta. Jos joku orastava suhde onkin, niin ikä vie miehestä kohta parhaat mehut.

"- Katainen johdattaa Kokoomuksen voitosta voittoon ja kaunia vaimokin hänellä on. Komeudesta on varmasti hyötyä."

Voipi olla niin.

"- Kalju Eero Heinäluoma taas saa niellä tappion kyyneliä, eikä hänen vaimonsakaan mikään kaunotar minun silmissäni ole. Noinko siinä käy, että kaljut suistuvat elon tieltä, mutta me vahvahiuksiset vain porskutamme?"

Kekkonenkin oli kalju.

Elon tieltä tosin suistui hänkin, kuten me kaikki muutkin aikanaan.

• Olavi- kirjoitti:

Mikähän karvoitus miehessä viittaa älykkyyteen?

• Olavi-

• Olavi- kirjoitti:

Korkein mitattu älykkyysosamäärä on muuten naisella:

http://en.wikipedia.org/wiki/Marilyn_vos_Savant

Eipä näy olevan kalju hänkään :)

...miesten karvoituksesta ja yhteydestä älykkyyteen, ei naisten.

Taidat olla kalju sieltä?

• Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

...miesten karvoituksesta ja yhteydestä älykkyyteen, ei naisten.

Taidat olla kalju sieltä?

Karvoilla ei varmaan ole yhteyttä älykkyytteen kummallakaan sukupuolella.

• Olavi- kirjoitti:

Karvoilla ei varmaan ole yhteyttä älykkyytteen kummallakaan sukupuolella.

Asiaa on tutkittu aika laajasti ja yhteys on todistettavasti olemassa.

• Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

Asiaa on tutkittu aika laajasti ja yhteys on todistettavasti olemassa.

Ei pidä paikkaansa jos vertailukohteina ovat täysikäiset miehet.

• Olavi- kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa jos vertailukohteina ovat täysikäiset miehet.

En vaan kerro enempää, mutta asia on fakta.

• Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

En vaan kerro enempää, mutta asia on fakta.

Todistustaakka on väitteen esittäjällä eli sinulla.

Olen oikeassa kunnes toisin todistat.

• Olavi- kirjoitti:

Todistustaakka on väitteen esittäjällä eli sinulla.

Olen oikeassa kunnes toisin todistat.

Etsitkö vielä karvoitustasi?

• Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

Etsitkö vielä karvoitustasi?

Eli sinulla ei ole enää mitään fiksua sanottavaa.

• Olavi- kirjoitti:

Eli sinulla ei ole enää mitään fiksua sanottavaa.

Selvästikään et tiedä tätäkään kyseistä asiaa, mutta miesten tuuhean rintakarvoituksen on todettu olevan yhteydessä korkeaan älykkyyteen.

Haulla löytänet asiasta enemmänkin tietoa, vai pitääkö minun tulla syöttämäänkin sinua?

• Olavi-
        Kairakettu kirjoitti:

Selvästikään et tiedä tätäkään kyseistä asiaa, mutta miesten tuuhean rintakarvoituksen on todettu olevan yhteydessä korkeaan älykkyyteen.

Haulla löytänet asiasta enemmänkin tietoa, vai pitääkö minun tulla syöttämäänkin sinua?

Ei ole minun tehtäväni etsiä todisteita sinun väitteillesi.

• Olavi- kirjoitti:

Ei ole minun tehtäväni etsiä todisteita sinun väitteillesi.

On ollut uutisissa moneen kertaan.

Seuraa aikaasi.

• vain kysymyksen,
        Olavi- kirjoitti:

"kumpi lähti ensin, järki vaiko hiukset? On myös huomattu että pituuskasvu vaikuttaa järjen kehittymiseen, huomattavan pitkillä järki ei ehdi mukaan kasvuun vaan jää yleensä vyötärön alapuolelle. M.O.T.

• lehdistöön.

Ilman lehdistö kukaan ei olisi kirjoitellut Ruususesta mitään ja Kuronen olisi joutunut markkinoimaan kirjaansa omilla rahoillaan.

• lehdistön

sensuuri ennemmin kuin asiallinen käytös?

• pokaama

Kuitusen ukko jäi kiinni? Toteuttiko Kuronen sitä "kertoo kun jakaa" -linjaa? Voi tosiaankin loppua Kuroselta panoseura, jos hän kiiruusti raportoi jokaisen panonsa keltaiselle lehdistölle!

• pikaisesti

pizzeriassa ja minusta koko jutussa oli todella vähän villoja.

• tietäisi totuutta
        pikaisesti kirjoitti:

pizzeriassa ja minusta koko jutussa oli todella vähän villoja.

mutta onhan selvää, ettei Seiska uskaltaisi kertoa noin tapahtuneen, jos niin ei olisi tapahtunut. Oikeusjuttuhan siitä tulisi, jos kertoisi perättömiä asioita.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe