Det ser ut att startandet av en diskussion här på spalten inte räcker. Kanhända man får ett svar eller högst två och sedan sinar kontakten ut.
På den finskspråkiga sidan går vågorna höga men innehållet är magert. Jag skulle gärna vilja byta åsikter med den svenskspråkiga allmänheten också. Är min önskan bara en utopi eller finns det någonting som jag borde göra annorlunda vid mina öppnanden?
Svara på bara är du snäll!
Pena
Inte tillräckligt
6
999
Vastaukset
- Albert
Bättre lycka här
http://www.debatten.fi/- PenttiNaumanen
Jag får väl pröva på det forum som du gav mig linken till.
- Albert
PenttiNaumanen kirjoitti:
Jag får väl pröva på det forum som du gav mig linken till.
........jag tror chansen är större att hitta någon som är villig att föra en vettig diskussion där kanske !!!!!
- stolt fennoman
"finns det någonting som jag borde göra annorlunda vid mina öppnanden?"
Jodå, skriv på finska på de här sidorna. Ingen vettig människa bryr sig om inlägg som skrivs på ett främmande och avlägset språk som svenska.- frågvis
(Ingen vettig människa bryr sig om inlägg som skrivs på ett främmande och avlägset språk som svenska)
Hur skal man tolka ditt påstående efter som du besvarar inlägget är då ditt påstående en beskrivning av din intelligens eller vad ?????
Om man inte bryr sig varför då skriva alls ???? - tvåspråkig österbottning
frågvis kirjoitti:
(Ingen vettig människa bryr sig om inlägg som skrivs på ett främmande och avlägset språk som svenska)
Hur skal man tolka ditt påstående efter som du besvarar inlägget är då ditt påstående en beskrivning av din intelligens eller vad ?????
Om man inte bryr sig varför då skriva alls ????Kanske endast tidsfördriv?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281189- 841183
- 2101181
- 881144
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051060- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25775- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59637