Det ser ut att startandet av en diskussion här på spalten inte räcker. Kanhända man får ett svar eller högst två och sedan sinar kontakten ut.
På den finskspråkiga sidan går vågorna höga men innehållet är magert. Jag skulle gärna vilja byta åsikter med den svenskspråkiga allmänheten också. Är min önskan bara en utopi eller finns det någonting som jag borde göra annorlunda vid mina öppnanden?
Svara på bara är du snäll!
Pena
Inte tillräckligt
6
991
Vastaukset
- Albert
Bättre lycka här
http://www.debatten.fi/- PenttiNaumanen
Jag får väl pröva på det forum som du gav mig linken till.
- Albert
PenttiNaumanen kirjoitti:
Jag får väl pröva på det forum som du gav mig linken till.
........jag tror chansen är större att hitta någon som är villig att föra en vettig diskussion där kanske !!!!!
- stolt fennoman
"finns det någonting som jag borde göra annorlunda vid mina öppnanden?"
Jodå, skriv på finska på de här sidorna. Ingen vettig människa bryr sig om inlägg som skrivs på ett främmande och avlägset språk som svenska.- frågvis
(Ingen vettig människa bryr sig om inlägg som skrivs på ett främmande och avlägset språk som svenska)
Hur skal man tolka ditt påstående efter som du besvarar inlägget är då ditt påstående en beskrivning av din intelligens eller vad ?????
Om man inte bryr sig varför då skriva alls ???? - tvåspråkig österbottning
frågvis kirjoitti:
(Ingen vettig människa bryr sig om inlägg som skrivs på ett främmande och avlägset språk som svenska)
Hur skal man tolka ditt påstående efter som du besvarar inlägget är då ditt påstående en beskrivning av din intelligens eller vad ?????
Om man inte bryr sig varför då skriva alls ????Kanske endast tidsfördriv?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1692607Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19737Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait212722Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678