Pidän The Arkista, mutta lauantain lavashowsta puuttui se Arkilta tuttu energialataus ja meininki. Ei silti että se olisi ollut huono. Vai mitä mieltä muut täällä ovat?
pettynyt
4
579
Vastaukset
- ihanhyvää
oli se ihan hyvä kun ottaa huomioon etä se on silkka kopio.
- Fani vm74
Mun mielestä esitys finaalissa oli ihan ok, Ola keimaili ihan entiseen malliin ja esiintymisasut olivat kohdallaan. Joku valitti valojen laimeutta, mutta en mä huomannut. Se, että biisi ei menestynyt, ei ollut esityksen vika. Arkin keimailu ja musiikki ei vetoakaan sitten suureen yleisöön.
- Nimetön
mutta biisi on bändin heikoimpia eikä ehtinyt vakuuttaa ihmisiä jotka eivät bändiä entuudestaan tunteneet.. Ola ja muut ovat aivan ihania livenä ja tosi uskottavia, mikä ei vaan valitettavasti välittynyt kotikatsomoon.. Ja koko kisat olivat hieman epäreilut kun naapuria vain äänestetään.. Ihanaa että pojat voivat taas vain keskittyä musiikkiin ja keikkailuun ja unohtaa typerät euroviisut :D
- i don't know jag vet inte
Nimetön kirjoitti:
mutta biisi on bändin heikoimpia eikä ehtinyt vakuuttaa ihmisiä jotka eivät bändiä entuudestaan tunteneet.. Ola ja muut ovat aivan ihania livenä ja tosi uskottavia, mikä ei vaan valitettavasti välittynyt kotikatsomoon.. Ja koko kisat olivat hieman epäreilut kun naapuria vain äänestetään.. Ihanaa että pojat voivat taas vain keskittyä musiikkiin ja keikkailuun ja unohtaa typerät euroviisut :D
niimpä samaa mieltä unohtakoot euroviisut siellä on melkein aina jotain outoja. THE ARK on suositumpi muualla. olihan se esitys vähän vaisu verrattuna siihen mitä ne yleensä tekee mut ei se mua haittaa, mut oli ne nyt miljoona sata kertaa parempii ku muut:):) ei se ainaakaan muhun vaikuta vaikkei ne voittanukkaan et huononsiko se niit... ei todelllakaan päinvastoin pitäähän kaikkee aina kokeilla. ja se ei ole mitään homopoppii:D:D:D
I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790