ja syyttää siitä YLEN huonoja kuvakulmia.Eikö ne svenssonit ymmärrä että euroviisut on tapahtuma kuten nimikin jo sanoo jossa pärjää hyvällä musiikilla,ei naismaisella keikaroinnilla.
Ruotsi pettyi
6
1434
Vastaukset
- Suomalaisilta
Arkin pojat ovat huonoja häviäjiä. Harmi, tämä muistetaan.
- Ex-fani
Joo, kyllä toi Olan ja Ruotsin median YLEn syyttäminen on aika uskomatonta. Se, että Ark ei pärjännyt, vaikka oli myös mun suosikkini ei todellakaan ole YLEn kuvakulmien syytä. Biisi ei kai sitten ole suuren yleisön mieleen ja pelkillä yhtyeen fanien äänillä ei voi kuitenkaan voittaa. Mutta nyt Ola on suututtanut suomalaiset faninsa, pidän vieläkin yhtyeestä, mutta Ola on huono häviäjä. No, kukaan ei ole täydellinen, ei edes ylistetty Ola:)
- Nimetön
Ex-fani kirjoitti:
Joo, kyllä toi Olan ja Ruotsin median YLEn syyttäminen on aika uskomatonta. Se, että Ark ei pärjännyt, vaikka oli myös mun suosikkini ei todellakaan ole YLEn kuvakulmien syytä. Biisi ei kai sitten ole suuren yleisön mieleen ja pelkillä yhtyeen fanien äänillä ei voi kuitenkaan voittaa. Mutta nyt Ola on suututtanut suomalaiset faninsa, pidän vieläkin yhtyeestä, mutta Ola on huono häviäjä. No, kukaan ei ole täydellinen, ei edes ylistetty Ola:)
Okei ehkä olivat vähän huonoja hävijöitä mutta ketä ei vituttais samassa tilanteessa.. Ola aina laulaa että pitää uskaltaa olla oma ittensä ni minusta hyvä häviäjä-asenne olisi ollut jo liikaa bändin imagoa vastaan ja uskottavan rock-bändin 'pitää' käyttäytyä tiettyyn tyyliin... Ja kyllä varmasti vitutti Suomen antamat vaivaiset kahdeksan pistettäkin että ymmärrystä Olan kommenteille kyllä multa ainakin riittää.. Yksikään joka viisujen takia lakkaa kuuntelemasta The Arkia ei ikinä fani ole ollutkaan.
Nimetön kirjoitti:
Okei ehkä olivat vähän huonoja hävijöitä mutta ketä ei vituttais samassa tilanteessa.. Ola aina laulaa että pitää uskaltaa olla oma ittensä ni minusta hyvä häviäjä-asenne olisi ollut jo liikaa bändin imagoa vastaan ja uskottavan rock-bändin 'pitää' käyttäytyä tiettyyn tyyliin... Ja kyllä varmasti vitutti Suomen antamat vaivaiset kahdeksan pistettäkin että ymmärrystä Olan kommenteille kyllä multa ainakin riittää.. Yksikään joka viisujen takia lakkaa kuuntelemasta The Arkia ei ikinä fani ole ollutkaan.
ARK:in porukoilla taisi olla turhan suuret odotukset. Mitä korkeemmalta putoo sitä enemmän sattuu. Pitihän se arvata, että itä-euroopan maat tyrmää lännen. Toivottavasti tapahtuu jokin muutos. Nykyisessä järjestyksessä ei mittän järkee. Nuo itä biisit eivät kuitenkaan myy, vaikka niillä viisut voitetaan.
- Love-Ola
Nimetön kirjoitti:
Okei ehkä olivat vähän huonoja hävijöitä mutta ketä ei vituttais samassa tilanteessa.. Ola aina laulaa että pitää uskaltaa olla oma ittensä ni minusta hyvä häviäjä-asenne olisi ollut jo liikaa bändin imagoa vastaan ja uskottavan rock-bändin 'pitää' käyttäytyä tiettyyn tyyliin... Ja kyllä varmasti vitutti Suomen antamat vaivaiset kahdeksan pistettäkin että ymmärrystä Olan kommenteille kyllä multa ainakin riittää.. Yksikään joka viisujen takia lakkaa kuuntelemasta The Arkia ei ikinä fani ole ollutkaan.
Juu Ola haukku euroviisut pystyyn, mutta on joku aikaa sitten kehunu suomen euroviisu järjestelyjä! On sanonu, että viisut oli fantastiset jos huonoa menestystä ei oteta lukuun. oli miten oli The Ark on ihana (Ja Ola). Mua kyllä harmittaa nimittäin en oo kuunellu The Arkkia kauaa, koska kuulin ekaa kertaa viisuissa :( Ois kivempaa jos oisin kuunnellu sitä jo kauemmin... Minultakin heruu Ymmärrystä olan kommenteille;)
- OLANAM!!
hexi kirjoitti:
ARK:in porukoilla taisi olla turhan suuret odotukset. Mitä korkeemmalta putoo sitä enemmän sattuu. Pitihän se arvata, että itä-euroopan maat tyrmää lännen. Toivottavasti tapahtuu jokin muutos. Nykyisessä järjestyksessä ei mittän järkee. Nuo itä biisit eivät kuitenkaan myy, vaikka niillä viisut voitetaan.
Iltalehdessäkö se oli, että Ola haukkui aikaisemmin Euroviisuja sontakisoiksi. Haastatteluissa hän on sanonut, että Euroviisuissa on kyse paljon muustakin kun voittamisesta, eikä hän haluasi voittaa.. Toki tuosta tulee vähän huono olo kun on noin isot kisat ja sit kuulee olevansa 18.sijalla. Hyvä sija tuokin oli! Rakastan bändiä silti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683