Ruotsi pettyi

viisu menestykseen

ja syyttää siitä YLEN huonoja kuvakulmia.Eikö ne svenssonit ymmärrä että euroviisut on tapahtuma kuten nimikin jo sanoo jossa pärjää hyvällä musiikilla,ei naismaisella keikaroinnilla.

6

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalaisilta

      Arkin pojat ovat huonoja häviäjiä. Harmi, tämä muistetaan.

      • Ex-fani

        Joo, kyllä toi Olan ja Ruotsin median YLEn syyttäminen on aika uskomatonta. Se, että Ark ei pärjännyt, vaikka oli myös mun suosikkini ei todellakaan ole YLEn kuvakulmien syytä. Biisi ei kai sitten ole suuren yleisön mieleen ja pelkillä yhtyeen fanien äänillä ei voi kuitenkaan voittaa. Mutta nyt Ola on suututtanut suomalaiset faninsa, pidän vieläkin yhtyeestä, mutta Ola on huono häviäjä. No, kukaan ei ole täydellinen, ei edes ylistetty Ola:)


      • Nimetön
        Ex-fani kirjoitti:

        Joo, kyllä toi Olan ja Ruotsin median YLEn syyttäminen on aika uskomatonta. Se, että Ark ei pärjännyt, vaikka oli myös mun suosikkini ei todellakaan ole YLEn kuvakulmien syytä. Biisi ei kai sitten ole suuren yleisön mieleen ja pelkillä yhtyeen fanien äänillä ei voi kuitenkaan voittaa. Mutta nyt Ola on suututtanut suomalaiset faninsa, pidän vieläkin yhtyeestä, mutta Ola on huono häviäjä. No, kukaan ei ole täydellinen, ei edes ylistetty Ola:)

        Okei ehkä olivat vähän huonoja hävijöitä mutta ketä ei vituttais samassa tilanteessa.. Ola aina laulaa että pitää uskaltaa olla oma ittensä ni minusta hyvä häviäjä-asenne olisi ollut jo liikaa bändin imagoa vastaan ja uskottavan rock-bändin 'pitää' käyttäytyä tiettyyn tyyliin... Ja kyllä varmasti vitutti Suomen antamat vaivaiset kahdeksan pistettäkin että ymmärrystä Olan kommenteille kyllä multa ainakin riittää.. Yksikään joka viisujen takia lakkaa kuuntelemasta The Arkia ei ikinä fani ole ollutkaan.


      • Nimetön kirjoitti:

        Okei ehkä olivat vähän huonoja hävijöitä mutta ketä ei vituttais samassa tilanteessa.. Ola aina laulaa että pitää uskaltaa olla oma ittensä ni minusta hyvä häviäjä-asenne olisi ollut jo liikaa bändin imagoa vastaan ja uskottavan rock-bändin 'pitää' käyttäytyä tiettyyn tyyliin... Ja kyllä varmasti vitutti Suomen antamat vaivaiset kahdeksan pistettäkin että ymmärrystä Olan kommenteille kyllä multa ainakin riittää.. Yksikään joka viisujen takia lakkaa kuuntelemasta The Arkia ei ikinä fani ole ollutkaan.

        ARK:in porukoilla taisi olla turhan suuret odotukset. Mitä korkeemmalta putoo sitä enemmän sattuu. Pitihän se arvata, että itä-euroopan maat tyrmää lännen. Toivottavasti tapahtuu jokin muutos. Nykyisessä järjestyksessä ei mittän järkee. Nuo itä biisit eivät kuitenkaan myy, vaikka niillä viisut voitetaan.


      • Love-Ola
        Nimetön kirjoitti:

        Okei ehkä olivat vähän huonoja hävijöitä mutta ketä ei vituttais samassa tilanteessa.. Ola aina laulaa että pitää uskaltaa olla oma ittensä ni minusta hyvä häviäjä-asenne olisi ollut jo liikaa bändin imagoa vastaan ja uskottavan rock-bändin 'pitää' käyttäytyä tiettyyn tyyliin... Ja kyllä varmasti vitutti Suomen antamat vaivaiset kahdeksan pistettäkin että ymmärrystä Olan kommenteille kyllä multa ainakin riittää.. Yksikään joka viisujen takia lakkaa kuuntelemasta The Arkia ei ikinä fani ole ollutkaan.

        Juu Ola haukku euroviisut pystyyn, mutta on joku aikaa sitten kehunu suomen euroviisu järjestelyjä! On sanonu, että viisut oli fantastiset jos huonoa menestystä ei oteta lukuun. oli miten oli The Ark on ihana (Ja Ola). Mua kyllä harmittaa nimittäin en oo kuunellu The Arkkia kauaa, koska kuulin ekaa kertaa viisuissa :( Ois kivempaa jos oisin kuunnellu sitä jo kauemmin... Minultakin heruu Ymmärrystä olan kommenteille;)


      • OLANAM!!
        hexi kirjoitti:

        ARK:in porukoilla taisi olla turhan suuret odotukset. Mitä korkeemmalta putoo sitä enemmän sattuu. Pitihän se arvata, että itä-euroopan maat tyrmää lännen. Toivottavasti tapahtuu jokin muutos. Nykyisessä järjestyksessä ei mittän järkee. Nuo itä biisit eivät kuitenkaan myy, vaikka niillä viisut voitetaan.

        Iltalehdessäkö se oli, että Ola haukkui aikaisemmin Euroviisuja sontakisoiksi. Haastatteluissa hän on sanonut, että Euroviisuissa on kyse paljon muustakin kun voittamisesta, eikä hän haluasi voittaa.. Toki tuosta tulee vähän huono olo kun on noin isot kisat ja sit kuulee olevansa 18.sijalla. Hyvä sija tuokin oli! Rakastan bändiä silti!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe