pysyäkkö lopullisesti erossa?

kalat tyttö-leijona miehestä

Seurustelin noin vuoden verran ihanan leijona miehen kanssa.Mies oli aina ollut kovin kunnianhimoinen ja määrätietoinen.Minulla oli taas tuolloin huonompi kausi elämässäni menossa.Lopulta Leijonani jätti minut koska ei kokenut saavani minua onnelliseksi(olin masentunut,tyypillinen kalat kuin olen )ja tappelimme paljon syyttä suotta.kaksi voimakasta persoonaa.Intohimoinen suhde niin hyvässä ja pahassa.Kuitenkin Hän on elämäni rakkaus.(Hän sanoi myös tuolloin että ehkä nyt ei ole oikea aika,mutta kenties palaamme yhteen myöhemmin)Ero otti koville,mutta selvisin kuitenkin siitä,vaikka meillä oli vielä puoli vuota eron jälkeenkin satunnaisia yhteisiä yötä.Molemmat tapasivat uudet kumppanit ja olemme olleet hyvissä väleissä koko ajan.Nyt erostamme on kulunut reilut kaksi vuotta ja molempien uudet suhteetkin ovat jo päättyneet.Tämä leijona otti minuun yhteyttä ja haluaisi tavata ja suunittelee kaikkia yhteisiä mukavia asioita(retkiä,illallisia).Tiedän että ei tarvitse paljoakaan kunnes tunteeni nousevat taas pintaan.Olen itse ikuinen romantikko,mutta mitä mies oikein ajattelee..Haluaako vain olla ystävä vai kokeilla uudelleen?En haluaisin särkeä sydäntäni..Mutta joku tässä miehessä vain minua kiehtoo.Olemmeko liian erillasia,että suhteella ikinä olisi tulevaisuutta?

10

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****KUNIGASKISU*****

      Käyt samarata uudestaan ja tällä kerta loppu on tuskallisempi.
      Leijonasi tarvitse vain vähän lohduttamistasi,leijonalla on vaikea olla yksin.Mutta,ei mikään ole mahdotontakaan varsinkin,jos löydätte uusia tapoja ja sävyjä seurustella.

      Olen leijanamies ja olin 5 vuotta kalatytönkanssa.monta kerta erottiin ja taas kaikki alusta,ei koskaan toiminut.
      Nyt mulla taas kala,ihanakala

    • kaisa40

      Kyllä kannattaa palata yhteen. Jos Leijonasi ymmärtää herkkyyttäsi ja rakastaa, hän ei koskaan tee pahaa omalle kullalleen. on lojaali omalleen.
      Ja Leokin tykkää romantiikasta välillä.

    • angi

      jatka. Löydä itsellesi hän joka on tunteittesi tasolla. Leijona jos on yksin jälleen niin on vain lohduttajaa vaille.

      • Fisunen

        itse pohdiskelin myös josko(valitettavasti)kyseessä on epäromanttisesti vain helppo,tutta ja turvallinen lohduttajan kaipuu.Mutta jotenkin meidän keskustelumme antoi pieniä toivon kipinöitä.Ehkä olen vain ikuinen romantikko ja katselen maailmaan niin vaaleanpunaisten lasien läpi etten näe,mitä ihmiset minusta haluavat realistisesti.Eikö olisi vain helpompaa sanoa suoraan,itse arvostaisin sitä enemmän...


      • katkerakala
        Fisunen kirjoitti:

        itse pohdiskelin myös josko(valitettavasti)kyseessä on epäromanttisesti vain helppo,tutta ja turvallinen lohduttajan kaipuu.Mutta jotenkin meidän keskustelumme antoi pieniä toivon kipinöitä.Ehkä olen vain ikuinen romantikko ja katselen maailmaan niin vaaleanpunaisten lasien läpi etten näe,mitä ihmiset minusta haluavat realistisesti.Eikö olisi vain helpompaa sanoa suoraan,itse arvostaisin sitä enemmän...

        Joo, kun leijona on yksin, hän katselee avuttomana ympärilleen, että mistä saisi huomiota ja lohdutusta, eikä välitä keneltä sitä saa, kunhan saa. Itse jouduin kai lohduttajan rooliin, vaikka luulin enemmän. Hän huomioi minut vain silloin, kun muut eivät huomioineet häntä. Silloinkin hän vain tahtoi huomiota itselleen, ja ellei saanut, niin "antaa olla koko tyyppi". Se oli kova isku, kun hän alkoi saamaan useammin huomiota muilta, niin jäin ihmettelemään, että miksi hän ei enää huomaa minua. Se ei ollutkaan ystävyyttä.. se ei ollut mitään..


    • mutta onko oleva

      Minulla pitkä historia leijonamiehen kanssa. En minäkään tiedä, voisiko uudesta yrityksestä mitään tulla. Pelkään juuri sitä, että olen vain "tuttu ja turvallinen" vaihtoehto, mutta ettei hän minua kuitenkaan sitten intohimoisesti rakastaisi, vaikka palaisimme yhteen.

      • Fisunen

        Pyörittelen tätä Leijonaa päässäni kaikelta kantilta,mutta silti hän tuntuu olevan mysteeri.Jonain hetkinä tuntuu kuin hän avaisi vihdoinkin palan sisintään,mutta sulkee sen heti samantien uudestaan.Luulen että pohjimmaisina syinä voisi olla sitoutumisen pelko sekä tarve menestyä työelämässä.Hän haluaa antaa kaikessa sat prosenttia.Ja nyt se tuntuu olevan työ..Intohomoa kyllä löytyy rakkautta ja vihaa.Olen sen tuntenut.Mutta uskaltaako hän heittäytyä suhteesi niin syvällisesti kuin minä Kalat tyttönä...?


      • katkerakala
        Fisunen kirjoitti:

        Pyörittelen tätä Leijonaa päässäni kaikelta kantilta,mutta silti hän tuntuu olevan mysteeri.Jonain hetkinä tuntuu kuin hän avaisi vihdoinkin palan sisintään,mutta sulkee sen heti samantien uudestaan.Luulen että pohjimmaisina syinä voisi olla sitoutumisen pelko sekä tarve menestyä työelämässä.Hän haluaa antaa kaikessa sat prosenttia.Ja nyt se tuntuu olevan työ..Intohomoa kyllä löytyy rakkautta ja vihaa.Olen sen tuntenut.Mutta uskaltaako hän heittäytyä suhteesi niin syvällisesti kuin minä Kalat tyttönä...?

        Intohomoa, joo, varmasti..

        Alussa leijonani oli aivan ihana, oli valmis kertomaan kaiken itsestään ja halusi tietää kaiken minustakin. Mutta nyt välttelee, eikä halua minun tietävän hänestä mitään, eikä häntä kiinnosta enää mikään minuun liittyvä tippaakaan. Sellaista on, kannattais kai antaa sen jo mennä. Ei auta enää mikään, jotta saisin hänet taas avautumaan..


      • Fisunen
        katkerakala kirjoitti:

        Intohomoa, joo, varmasti..

        Alussa leijonani oli aivan ihana, oli valmis kertomaan kaiken itsestään ja halusi tietää kaiken minustakin. Mutta nyt välttelee, eikä halua minun tietävän hänestä mitään, eikä häntä kiinnosta enää mikään minuun liittyvä tippaakaan. Sellaista on, kannattais kai antaa sen jo mennä. Ei auta enää mikään, jotta saisin hänet taas avautumaan..

        harmin paikka että teillä on mennyt tuohon.Meillä on tilanne kyllä hieman erillainen.Leijona Itse otti vuosien jälkeen minuun yhteyttä ja suunnitelee mitä kaikkea hän haluaisi tehdä tulevaisuudessa kanssani.Minä en ole häneen ottanut yhteyttä enkä haikaillut.Olenkin halolla päähän lyöty,että miksi hän nyt on kiinnostunut seurastani ja mitkä ovat tarkoitusperät?vanha suola janottaa,mutta millä tasolla?


      • menee...
        Fisunen kirjoitti:

        harmin paikka että teillä on mennyt tuohon.Meillä on tilanne kyllä hieman erillainen.Leijona Itse otti vuosien jälkeen minuun yhteyttä ja suunnitelee mitä kaikkea hän haluaisi tehdä tulevaisuudessa kanssani.Minä en ole häneen ottanut yhteyttä enkä haikaillut.Olenkin halolla päähän lyöty,että miksi hän nyt on kiinnostunut seurastani ja mitkä ovat tarkoitusperät?vanha suola janottaa,mutta millä tasolla?

        Liian usein:
        Ihminen tahtoo sitä, mitä ei saa.
        Ja kun saa, ei sitä tahdokaan.
        En leijonia tahdo tähän yleistää, vaikka tiedän leijona-veljeni kuuluvan myöskin tuohon "kastiin" mutta niin tiedän myöskin kauris-naisen, härkä-miehen, kala-miehen, kaksos-miehen ja härkä-naisen, niin ja itsekin olen kokenut tämän asian molemmin päin.
        Tätä tämä elämä on...
        En tarkoita, en todellakaan tarkoita, että nämä kirjoitukset olisi sinulle fisunen tarkoitettu, ennemminkin kakille jätetyille.
        Uskon vain asian olevan näin että on turha mitään merkkiä syyllistää jättämiseen, kun sitä tehdään joka suunnalta, sillä ei ole merkitystä milloin on syntynyt.

        Sinulle fisunen, toivotan onnea, Tuo vaikuttaa lupaavalta, tulevaisuuden suunnitelmineen ja yhteydenottoineen.. Aika näyttää, joko on näyttänyt??:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe