Kaksonen N ja Oinas M

Kuutar

Elikkäs mielipiteitä kuin hyvin nää kaks merkkiä toisilleen passaa????!!!

6

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosella ja oinaalla

Kokemuksesta voin sanoa, että alussa suhde on(oli) tosi ihana, puhuttiin ja pussattiin ja seksi se oli taivallista, MUTTA sitten kyllästyin pönkittämään oinaan itsetuntoa, oinasta pitää kehua ja ihailla. Tosi itsekeskeinen tyyppi, joka ajattelee vain itseään. Oinaan kanssa voit varautua yllättäviin käänteisiin, hän voi lähteä yht'äkkiä matkalle kertomatta siitä sinulle. Korkeintaan lähettää postikortin, jos sitäkään. Oinas voi sumeilematta pettää sinua esim. matkoilla ollessaan ja voi vaihtaa myös sinut hyvin äkkiä uuteen ihastukseen, ilman että teillä olisi ollut mitään suhteen loppumiseen viittaavaa kun viimeksi tapasitte. Minä sain häneltä teksiviestin, että meidän suhde on ohi (tosin perui puheitaan reissusta tultuaan, kun uusi ihastus halusikin vain lomaromanssin, mutta minä en halunnut jatkaa) Summa summarum kaksosena en suosittele oinasta seurustelukumppaniksi, sillä jopa kaksosen vauhti loppuu oinaan matkassa.

• täälläkin

pahimmasta päästä egoisti oli mun exä oinas.

Tosi ailahtelevainen, toi ruusuja ja sitten alkoi piikitellä.....

• jeeje
        täälläkin kirjoitti:

pahimmasta päästä egoisti oli mun exä oinas.

Tosi ailahtelevainen, toi ruusuja ja sitten alkoi piikitellä.....

kyllä toi munkin oinas saattaa lähteä viikonlopuksi johonkin ryyppäämään ja laittaa puhelimensa kiinni,ettei saa yhteyttä..pettämisestä en ainakaan tiedä mitään,flirtti on kyllä kännissä..mutta niinpä olen minäkin,olenhan kaksonen..:)mutta hiukan vaikea
        tapaus tuo oinas..

• ihana mies
        jeeje kirjoitti:

kyllä toi munkin oinas saattaa lähteä viikonlopuksi johonkin ryyppäämään ja laittaa puhelimensa kiinni,ettei saa yhteyttä..pettämisestä en ainakaan tiedä mitään,flirtti on kyllä kännissä..mutta niinpä olen minäkin,olenhan kaksonen..:)mutta hiukan vaikea
        tapaus tuo oinas..

meillä ainakinkin ihanaa, parempaa
        kumppania ei voi toivoa kaksisnaiselle...

• toimi.
        ihana mies kirjoitti:

meillä ainakinkin ihanaa, parempaa
        kumppania ei voi toivoa kaksisnaiselle...

Ei kai sitä voi liikaa horoskooppimerkkiä tuijottaa, mutta mulla meni tosiaan myös niin et aluksi tosi lujaa, sängyssä toimii.ym. Mut lopuksi pettämistä ja sellasta. Helposti otettiin yhteen, ja oinas m ainut kenen kans pystyny pitään pitkän mykkäkoulun. :)

• Minä&minä

Kunhan jaksaa miestä kehua ja huomioida paljon. Tosin itse sitä saa odottaa..... eli aika huonosti ilmaisee tunteitaan, mutta suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen! Jääräpää oinas on, eli hänen mielensä mukaan kaikki PITÄISI tehdä... Hän ei tee mitään, mistä ei ole itselle hyötyä. Töitä tekee paljon. Hellä rakastaja. Harvoin riidellään, mutta silloin kun riidellään niin sitten kunnolla.. Mutta ihana mies ainakin mun oinas. Ja ite kaksonen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1952
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      380
      1782
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      664
    Aihe