Kaksonen N ja Oinas M

Kuutar

Elikkäs mielipiteitä kuin hyvin nää kaks merkkiä toisilleen passaa????!!!

6

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosella ja oinaalla

Kokemuksesta voin sanoa, että alussa suhde on(oli) tosi ihana, puhuttiin ja pussattiin ja seksi se oli taivallista, MUTTA sitten kyllästyin pönkittämään oinaan itsetuntoa, oinasta pitää kehua ja ihailla. Tosi itsekeskeinen tyyppi, joka ajattelee vain itseään. Oinaan kanssa voit varautua yllättäviin käänteisiin, hän voi lähteä yht'äkkiä matkalle kertomatta siitä sinulle. Korkeintaan lähettää postikortin, jos sitäkään. Oinas voi sumeilematta pettää sinua esim. matkoilla ollessaan ja voi vaihtaa myös sinut hyvin äkkiä uuteen ihastukseen, ilman että teillä olisi ollut mitään suhteen loppumiseen viittaavaa kun viimeksi tapasitte. Minä sain häneltä teksiviestin, että meidän suhde on ohi (tosin perui puheitaan reissusta tultuaan, kun uusi ihastus halusikin vain lomaromanssin, mutta minä en halunnut jatkaa) Summa summarum kaksosena en suosittele oinasta seurustelukumppaniksi, sillä jopa kaksosen vauhti loppuu oinaan matkassa.

• täälläkin

pahimmasta päästä egoisti oli mun exä oinas.

Tosi ailahtelevainen, toi ruusuja ja sitten alkoi piikitellä.....

• jeeje
        täälläkin kirjoitti:

pahimmasta päästä egoisti oli mun exä oinas.

Tosi ailahtelevainen, toi ruusuja ja sitten alkoi piikitellä.....

kyllä toi munkin oinas saattaa lähteä viikonlopuksi johonkin ryyppäämään ja laittaa puhelimensa kiinni,ettei saa yhteyttä..pettämisestä en ainakaan tiedä mitään,flirtti on kyllä kännissä..mutta niinpä olen minäkin,olenhan kaksonen..:)mutta hiukan vaikea
        tapaus tuo oinas..

• ihana mies
        jeeje kirjoitti:

kyllä toi munkin oinas saattaa lähteä viikonlopuksi johonkin ryyppäämään ja laittaa puhelimensa kiinni,ettei saa yhteyttä..pettämisestä en ainakaan tiedä mitään,flirtti on kyllä kännissä..mutta niinpä olen minäkin,olenhan kaksonen..:)mutta hiukan vaikea
        tapaus tuo oinas..

meillä ainakinkin ihanaa, parempaa
        kumppania ei voi toivoa kaksisnaiselle...

• toimi.
        ihana mies kirjoitti:

meillä ainakinkin ihanaa, parempaa
        kumppania ei voi toivoa kaksisnaiselle...

Ei kai sitä voi liikaa horoskooppimerkkiä tuijottaa, mutta mulla meni tosiaan myös niin et aluksi tosi lujaa, sängyssä toimii.ym. Mut lopuksi pettämistä ja sellasta. Helposti otettiin yhteen, ja oinas m ainut kenen kans pystyny pitään pitkän mykkäkoulun. :)

• Minä&minä

Kunhan jaksaa miestä kehua ja huomioida paljon. Tosin itse sitä saa odottaa..... eli aika huonosti ilmaisee tunteitaan, mutta suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen! Jääräpää oinas on, eli hänen mielensä mukaan kaikki PITÄISI tehdä... Hän ei tee mitään, mistä ei ole itselle hyötyä. Töitä tekee paljon. Hellä rakastaja. Harvoin riidellään, mutta silloin kun riidellään niin sitten kunnolla.. Mutta ihana mies ainakin mun oinas. Ja ite kaksonen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1562
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1298
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1062
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      893
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      872
    8. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      45
      869
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe