Elikkäs mielipiteitä kuin hyvin nää kaks merkkiä toisilleen passaa????!!!
Kaksonen N ja Oinas M
6
1298
Vastaukset
- kaksosella ja oinaalla
Kokemuksesta voin sanoa, että alussa suhde on(oli) tosi ihana, puhuttiin ja pussattiin ja seksi se oli taivallista, MUTTA sitten kyllästyin pönkittämään oinaan itsetuntoa, oinasta pitää kehua ja ihailla. Tosi itsekeskeinen tyyppi, joka ajattelee vain itseään. Oinaan kanssa voit varautua yllättäviin käänteisiin, hän voi lähteä yht'äkkiä matkalle kertomatta siitä sinulle. Korkeintaan lähettää postikortin, jos sitäkään. Oinas voi sumeilematta pettää sinua esim. matkoilla ollessaan ja voi vaihtaa myös sinut hyvin äkkiä uuteen ihastukseen, ilman että teillä olisi ollut mitään suhteen loppumiseen viittaavaa kun viimeksi tapasitte. Minä sain häneltä teksiviestin, että meidän suhde on ohi (tosin perui puheitaan reissusta tultuaan, kun uusi ihastus halusikin vain lomaromanssin, mutta minä en halunnut jatkaa) Summa summarum kaksosena en suosittele oinasta seurustelukumppaniksi, sillä jopa kaksosen vauhti loppuu oinaan matkassa.
- täälläkin
pahimmasta päästä egoisti oli mun exä oinas.
Tosi ailahtelevainen, toi ruusuja ja sitten alkoi piikitellä..... - jeeje
täälläkin kirjoitti:
pahimmasta päästä egoisti oli mun exä oinas.
Tosi ailahtelevainen, toi ruusuja ja sitten alkoi piikitellä.....kyllä toi munkin oinas saattaa lähteä viikonlopuksi johonkin ryyppäämään ja laittaa puhelimensa kiinni,ettei saa yhteyttä..pettämisestä en ainakaan tiedä mitään,flirtti on kyllä kännissä..mutta niinpä olen minäkin,olenhan kaksonen..:)mutta hiukan vaikea
tapaus tuo oinas.. - ihana mies
jeeje kirjoitti:
kyllä toi munkin oinas saattaa lähteä viikonlopuksi johonkin ryyppäämään ja laittaa puhelimensa kiinni,ettei saa yhteyttä..pettämisestä en ainakaan tiedä mitään,flirtti on kyllä kännissä..mutta niinpä olen minäkin,olenhan kaksonen..:)mutta hiukan vaikea
tapaus tuo oinas..meillä ainakinkin ihanaa, parempaa
kumppania ei voi toivoa kaksisnaiselle... - toimi.
ihana mies kirjoitti:
meillä ainakinkin ihanaa, parempaa
kumppania ei voi toivoa kaksisnaiselle...Ei kai sitä voi liikaa horoskooppimerkkiä tuijottaa, mutta mulla meni tosiaan myös niin et aluksi tosi lujaa, sängyssä toimii.ym. Mut lopuksi pettämistä ja sellasta. Helposti otettiin yhteen, ja oinas m ainut kenen kans pystyny pitään pitkän mykkäkoulun. :)
- Minä&minä
Kunhan jaksaa miestä kehua ja huomioida paljon. Tosin itse sitä saa odottaa..... eli aika huonosti ilmaisee tunteitaan, mutta suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen! Jääräpää oinas on, eli hänen mielensä mukaan kaikki PITÄISI tehdä... Hän ei tee mitään, mistä ei ole itselle hyötyä. Töitä tekee paljon. Hellä rakastaja. Harvoin riidellään, mutta silloin kun riidellään niin sitten kunnolla.. Mutta ihana mies ainakin mun oinas. Ja ite kaksonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426