Olisiko kellään hyviä vinkkejä kotiloiden poistoon. Akvaario toiminut hyvin yli vuoden nyt kotiloiden leikkikenttä.Tullut kai kasvien oston yhteydessä.Vastauksista etukäteen kiitollinen!
kotilot vallannut
6
686
Vastaukset
- RRR
Litistämällä lasia vasten on HYVÄ jossei paras konsti..Kotiloansa yksi vaihtoehto myös jne...Myrkyille EI!!!!!
- Rihma
Tarkasta ruokinnan määrä, liikaruokinta pompsauttaa kotilokantaa isommaksi.
Kotilot nypitään altaasta pois yksitellen, ei myrkkyjä.
Kerrotkos minkäkokoinen akvaariosi on ja mitä kalastoa siellä on niin voimme suositella sulle sopivaa kotilonsyöjäkalaa, jos tahdot?- ankkuripankkuri
Mulla oli samanlainen ongelma. Akvarioliikkeessä suositeltiin albiinomonnisia ja ainakin tässä tapauksessa pikku monniset on hoitanu tehtävänsä! Suosittelen.=)
- Rihma
ankkuripankkuri kirjoitti:
Mulla oli samanlainen ongelma. Akvarioliikkeessä suositeltiin albiinomonnisia ja ainakin tässä tapauksessa pikku monniset on hoitanu tehtävänsä! Suosittelen.=)
Albiinomonnisetko syövät kotiloita?
Epäilempä vähän.
Ne voivat kyllä popsia liiat sapuskat pohjalta, ettei niitä jää kotiloille.. - Jan67
Rihma kirjoitti:
Epäilempä vähän.
Ne voivat kyllä popsia liiat sapuskat pohjalta, ettei niitä jää kotiloille..Ainakaan mun monniseni eivät suin surminkaan suostu syömään yhtäkään kotiloa - eivät edes niitä valmiiksi liiskattuja :-(
- tietoa
Rihma kirjoitti:
Epäilempä vähän.
Ne voivat kyllä popsia liiat sapuskat pohjalta, ettei niitä jää kotiloille..meidän akvaario on kooltaan 195 l
akvaarion asukit: kuparimonneja 6 kpl,(talkkari)täpläimumonni 1kpl,haarniskamonneja 2kpl,taistelukala 1kpl, västäräkkiplatyja 5kpl,
aavetetroja 8kpl,kardinaalitetroja 6kpl siinä ne taisikin sitten olla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105