Osasitko

Äippä.

olla kaikille lapsillesi tasapuolinen äiti/isä?
Jos et, niin miksi et?

8

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aare'

samaa asiaa ja vastaus on kielteinen,sairaampi lapsi on saanut enemän huomiota.
      Punnitsin mielessäni tänään molempien olemusta ja sairaampi tuntuu enemän olevan läheisempi.
      Anteeks vaan terveempi lapsi

• Kaikkein vaikeinta on lasten kasvatus. Siinä on aina petrattavaa ja syylistettävää. Rakastan molempia lapsiani todella paljon. He vain ovat niin kovin erilaisia. Jos heitä oisi kaksi aivan samanlaista niin tokkopa siinä olisi rakkaudella eroja. Nyt on toinen ahkera ja asiansa hyvin hoitava ja toinen on hyvä kodin ulkopuolisissa töissä ja vasta kolmenkympin hujakoilla saamassa talouttaan kuntoon. Rakkaus ei ole vähentynyt sen lapsen kohdalla jolla on ollut vaikeuksia. Eikä rakkaus ole vähentynyt sitenkään että olisin heitä vertaillut. Olen kyllä miettinyt että miten olenkin saanut kasvatettua kaksi niin totaalisen erityyppistä kansalaista.

• Anskuliini

tasapuolinen rakkaudessa ja läsnäolossa, pakosta nuorimmainen on saanut materiaa enemmän, kun hänen aikanaan oli jo kaikki velat maksettu. Pojat ei oo olleet yhtään kateellisia, itsekkin ovat lellineet pikkusiskoaan.
      Itse olen suuresta sisarusparvesta ja kukaan meistä ei ole tuntenut jääneen vähemmälle.

• Pirre*

ensin kaksi melkein peräkkän syntynyttä sisarusta, ja sitten tämä pahnanpohjimmainen, jota isommat lellivät ja hoivasivat; varjelivatpa äidiltäkin :)

Vanhin oli lapsena hyvin arka ja ujokin, ja toinen hyvin ulospäin suuntautunut ja omapäinen.

Nuorin oli kuin mikäkin enkeli, kiltti ja lapsiryhmissä se sovittelija.

Oi niitä aikoja..

• nallemuori

Olen itse joutunut kokemaan eriarvoisuuden lapsena, joten olen yrittänyt olla mahdollisimman tasapuolinen omille lapsilleni. He ovat kuitenkin erilaisia, tyttö ja poika kuuden vuoden ikäerolla, joten tasapuolisuus on joskus ollut taiteilua. Onnistumisen voivat kuitenkin arvioida vain lapseni.

• Anskuliini

tytär on kokenut eriarvoisuutta siinä, että silloin oli enemmän herkkuja kun pojat oli kotona.
        Myönnän, mutta olemme molemmat tyttären kanssa herkästi pulskistuvia joten herkut on minimoitu, pojat popsi niin paljon ettei muille jäänyt lihomisen varaa.

• Pirre*

tasapuolinen, eivätkä lapset ole moittineetkaan kohteluaan epätasa-arvoiseksi.

• us.isi

Olemme olleet kaikille kolmelle hyvin tasapuolisia,
      onneksi se oli vaimonkin tärkein tavoite, ettei tullut riitoja.
      Oli helppoa olla kun kaikki ovat niin samanikäisiä, ikäero 1v 3kk.

Mikään ei ole kodissamme muuttunut,
      eikä edes vanhempien työpaikat vaihtunut.

Vanhempi käväisi armeijan,
      sitten, kaikki lähtivät yhtä aikaa, toinen toistan tukien opin tielle.
      Tosin menivät kaikki eri kaupunkeihin, Hesaan, Turkuun ja Tampereelle.

Aina jos annamme yhdelle jonkin asian, eli rahoitamme jotain asiaa,
      annamme saman rahana kahdelle muullekin.

-----------------
      Tuo tasapuolisuus tuli, kun äitini aina valitti omaa kohtaloaan,
      hän oli nuorin 6 lapsesta.
      Mutta kyllä hänen vanhin sisarensakin joskus avautui kertomaan,
      kuinka kurjaa on ollut kun on vanhin.

Haluaisin katkaista kaikki huonot asiat mitä on ollut ed. sukupolvessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe