Vatsalaukun ohitusleikkaus!!

flääsä

Tiedättekö, missä tehtäisiin yksityisesti vatsalaukun pienennysleikkauksia? Esim. Virossa?

Olisin asiasta kovin kiinnostunut.

17

3600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikattu

Miksi sinä hakeutuisit Viroon tai muualle leikattavaksi, kun Suomessakin hoitoon pääsee suht nopeasti?
      Minä kävin kirurgin yksityisvastaanotolla ja siitä aikaa kului, kun leikkaus tehtiin vajaa 2kk.

Pääsy leikkaukseen kunnallisella puolella täyttyy, mikäli painoindeksi on yli 40 tai jos on sairauksia tai sairaudet uhkana, niin silloin bmi 37. Nykyisin lääkärit suhtautuvat asiaan huomattavasti suopeammin, koska leikkaukset lisääntyvät nopeaan tahtiin maassamme.
      Jos haluat tietoa lisää lukaise htp://laihdutusleikkaus.com
      Sieltä löytyy hieman tietoa ja linkkejä.
      t "leikattu"

• leikattu

Tuli kirjoitusvirhe paholainen, mutta osannet varmaan lisätä etukirjaimet oikein.

• mennä Viroon

..minä ainakin olen menossa Kuopioon ja maksan tavallisen vuodeosaston hoitopäivämaksun...oisko se jotain 22-25 egeä/pvä.Varaa aika tk:n lekurille ja sieltä se touhu alkaa.

• dr feelgood

stumppi

• Äidillesikö?

Tuollaisia kommentteja esittävät voisi panna vaikka jonon ohi lobotomiaan.

• huumorista

Tiedän oikein hyvin että lobotomiaa ei enää tehdä.
        Keskustelu on päättynyt.

• huumorista
        huumorista kirjoitti:

Tiedän oikein hyvin että lobotomiaa ei enää tehdä.
        Keskustelu on päättynyt.

Tietenkin tiedät. Sehän juuri kerrottiin sinulle.

• laihduttaisit?

Laita nyt se sipsipussin suu soukemmalle ja osta lenkkitossut, niin vältyt riskialttiilta operaatiolta.

Läheskään kaikki eivät laihdu leikkauksen jälkeen tai lihovat hetkessä takaisin. Monet kärsivät vuosikausia erilaisista komplikaatioista ja leikkaushan ei paranna todellista syytä lihavuuteen, joka on väärät elintavat.

Kaikki, jotka ovat leikattu, laihtuvat, ja saavuttavat todistetusti pysyviä tuloksia. Tästä on paljon tutkimusta tehty, Suomessa ja muualla. Syömishäiriöisiä (bulimia yms.) ei edes leikata, ja koska leikkauksen jälkeen ruokamäärät pienenevät joka tapauksessa, koska ruokaa ei vaan mahdu paljon vatsaan, niin "väärät elintavat" väite ei enäää pidä kutiansa tässä yhteydessä. Tietysti leikatutkin saattavat jälkikäteen sairastua psyykkisesti, kuten kuka hyvänsä muukin, ja ryhtyä vaikka kokopäivätoimisesti juomaan vaikka kermaa, niin saattaahan silloin lihotakin takaisin. Minut leikattu vuosi sitten, nyt normaalipainoinen, ja ennen leikkausta todellakin seurasin tutkimustuloksia ennen leikkauspäätöstä.

• 4 vkoa sitten
        *** kirjoitti:

Kaikki, jotka ovat leikattu, laihtuvat, ja saavuttavat todistetusti pysyviä tuloksia. Tästä on paljon tutkimusta tehty, Suomessa ja muualla. Syömishäiriöisiä (bulimia yms.) ei edes leikata, ja koska leikkauksen jälkeen ruokamäärät pienenevät joka tapauksessa, koska ruokaa ei vaan mahdu paljon vatsaan, niin "väärät elintavat" väite ei enäää pidä kutiansa tässä yhteydessä. Tietysti leikatutkin saattavat jälkikäteen sairastua psyykkisesti, kuten kuka hyvänsä muukin, ja ryhtyä vaikka kokopäivätoimisesti juomaan vaikka kermaa, niin saattaahan silloin lihotakin takaisin. Minut leikattu vuosi sitten, nyt normaalipainoinen, ja ennen leikkausta todellakin seurasin tutkimustuloksia ennen leikkauspäätöstä.

Leikkaus auttaa kyllä siinä , mihin siitä apua haetaan.
        Minä laihdutin ennen leikkausta ja aikaa meni n.4kk ja painosta 10kg pois. Nyt leikkauksesta 4 vkoa ja liki 15 kg pois, siis 4 viikon aikana.
        Ennen leikkausta olin jo vuoden tehnyt elämäntapamuutosta, eli opetellut sinä aikana syömään oikein, oikeaa ruokaa ja sopivan määrän.

Leikkaus ei ole oikotie onneen, mutta auttaa lihavaa laihtumaan, mutta siinä pitää olla täysillä mukana ja pääkopan kunnossa, muuten tulee niitä huonoja tapauksia, joista useimmin sitten kirjoitetaan , lähestulkoon ainoina esimerkkeinä laihdutusleikkauksista.

Kyllä leikkauksista suurin osa on onnistuneita ja komplikaatioita esiintyy vähän.
        Ihmisestä itsestään on kiinni se, lihooko hän leikkauksen jälkeen vai ei.
        Minä syön 5-7 kertaa päivässä 1,5 dl.n annoksia terveellistä ja ravitsevaa ruokaa, enkä kärsi nälästä ollenkaan. Minulla ei myöskään ole mielihaluja mitään syötävää kohtaan, joten tämä juttu on oikein toimiva, ainakin minulle ja jos joku kysyisi mielipidettäni henk.koht, niin suosittelen ehdottomasti tätä leikkausta.

• leikattiin...
        4 vkoa sitten kirjoitti:

Leikkaus auttaa kyllä siinä , mihin siitä apua haetaan.
        Minä laihdutin ennen leikkausta ja aikaa meni n.4kk ja painosta 10kg pois. Nyt leikkauksesta 4 vkoa ja liki 15 kg pois, siis 4 viikon aikana.
        Ennen leikkausta olin jo vuoden tehnyt elämäntapamuutosta, eli opetellut sinä aikana syömään oikein, oikeaa ruokaa ja sopivan määrän.

Leikkaus ei ole oikotie onneen, mutta auttaa lihavaa laihtumaan, mutta siinä pitää olla täysillä mukana ja pääkopan kunnossa, muuten tulee niitä huonoja tapauksia, joista useimmin sitten kirjoitetaan , lähestulkoon ainoina esimerkkeinä laihdutusleikkauksista.

Kyllä leikkauksista suurin osa on onnistuneita ja komplikaatioita esiintyy vähän.
        Ihmisestä itsestään on kiinni se, lihooko hän leikkauksen jälkeen vai ei.
        Minä syön 5-7 kertaa päivässä 1,5 dl.n annoksia terveellistä ja ravitsevaa ruokaa, enkä kärsi nälästä ollenkaan. Minulla ei myöskään ole mielihaluja mitään syötävää kohtaan, joten tämä juttu on oikein toimiva, ainakin minulle ja jos joku kysyisi mielipidettäni henk.koht, niin suosittelen ehdottomasti tätä leikkausta.

..millaista oli toipuminen jne...kauanko olit sairaalassa ja tuliko saikkua kui kauan?Itse olen menossa Kuopioon kyseiseen leikkaukseen.Tuttavapiiriirissäni on räs joka leikattiin n.vuosi sitten ja hänellä paino on pudonnut 75 kg.

• 4 vkoa sitten
        leikattiin... kirjoitti:

..millaista oli toipuminen jne...kauanko olit sairaalassa ja tuliko saikkua kui kauan?Itse olen menossa Kuopioon kyseiseen leikkaukseen.Tuttavapiiriirissäni on räs joka leikattiin n.vuosi sitten ja hänellä paino on pudonnut 75 kg.

Vaasassa.
        Jos haluat tietää lisää, sinä joka menossa leikkaukseen Kuopioon, ota suunnaksi osoite,
        http://laihdutusleikkaus.com ja sieltä foorumin linkki ja rekisteröi itsesi foorumin jäseneksi, foorumi on suljettu, joten ei pääse ilman rekisteröintiä lukemaan.Häiriköt pidetään tällä tavoin pois sieltä. Foorumissa on Kuopiossa leikattuja, joten saat käytännön tietoa sieltä samalla.
        Olen ylläpitäjänä foorumissa( ja myös hyväksyn hakijat)ja meitä on nyt siellä 36 jäsentä (foorumi perustettu 25.2.07).
        Keskustelu on mukavaa ja aihe vapaa :D
        Saat sieltä paljon tietoa tulevasta, joten rekisteröidy ihmeessä ja kerro mitä kautta tulet.
        t: "leikattu"

• kohina

kohina ilmottautuu

• workman61

minulle piti tehdä TAYS (Tampereella) vatsalaukun ohitusleikkaus 30.3.2011 .Laihdiun ennen leikkausta nutrilett pusseilla 11kg. Vaikka oli oli ongelmia kys keittojen kanssa (ripulia,ym) .Leikkausta ei tehty kuulemma maksa liian suuri.Nyt pitäisi laihtua 5kg 12.3.11 mennessä jos ei paino toteudu leikkaus perutaan..ja yht pitäs laihtua 15 kg toukokuun alkuun mennessä
      JOTEN nyt ollaan niin sanotusti PAKKORAOSSA

• DukeOfDiscrazeland

Painoin vielä Helmikuun alussa 2010 173,5kg.Pituutta oli 177cm,ja on edelleenkin..=)Laihdutin Meilahden sairaalan ENE-ryhmässä liki 40kiloa pussiruualla 4 kk aikana!GBP-leikkaus minulle tehtiin 6.9.2010,ja leikkauspöydälle menessäni paino oli 132kg.

Nyt,10.4.2011 painan 91,5kg.Tarpeetonta lienee sanoa,että elämäni on t ä y s i n erilaista kuin vuosi sitten.
      Leikkaukseen hakeuduin yksityisen endokrinologin kautta(ei,se ei lyhentänyt jonotusaikaa,tai helpottanut leikkaukseen pääsyä)..=)
      Tk-lääkärin lähete ei vaan ainakaan täällä pk-seudulla kelvannut syksyllä 2009,jolloin aloitin koko prosessin.
      Ja ene-ryhmä-12viikoa on pakollinen ainakin Stadissa.Pitää kuulemma näyttää että on sitoutunut elämäntapamuutokseen.

• köyhä ja läski

paljonko maksaa jos menisi yleisen terveydenhuollon kautta leikkaukseen?
      vai onko yksityiset ainoa paikka missä leikataan?

• mammali

Hei. Olen varmaan jo kaikki laihdutusmenelmät läpikäynyt 54 vuotias nainen. Olen onnistunut laihduttamaan parhaillaan n.20 kg, mutta alle vuodessa kilot tulevat korkojen kanssa takaisin. Olen siis jojotellut parikymmentä vuotta.
      Iän myötä olen saanut vaivoikseni kakkostyypin diabeteksen, vderenpainetausin sekä nyt viimeisempänä selän vaivat. Selkä estää nyt "mukavasti" kaiken liikkumisen.
      Olen jo pitkään miettinyt vatsalaukun ohitusleikkausta, kerännyt uskallusta. :)

Onko minulla mahdollisuuksia tällaisena päästä leikkaukseen? BMI on tällä hetkellä reilut 37.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      175
      1209
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      551
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe