Hälytyskello

PlingPling

Jos puolisosi/mies/nainen alkaa:

1: kulkemaan yksin kaupassa

2: Värjäämään hiuksia

3: Piilottamaan kännykkänsä

4: Änkyttämään jos kysyy jotain

5: Ei katso silmiin kun puhutaan

6: Ei enään halia anneta

7: Suukotteleminen loppunut

8: Löytää sinusta vikoja

9: Kääntää selkänsä kun nukkuma aika on

10:Aamulla kärtysellä päällä,ei sano huomenia

kaikki nämä olen kokenut,ja se piti paikkansa,uusi oli jo hommattu kun nämä oireet alko....

16

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva50

      Ainakin kohdat 1.2.ja 8. kuuluvat jokapäiväiseen normaaliin elämään!
      Vainoharhaisuus tulee mieleen, jos edellämainittuja pitää petollisuuden merkkeinä!

      Aamuärtyneisyyskin voi olla ihan muusta johtuvaa...
      Jatkuva silmiin tapittaminen on ahdistavaa...

      • harjoitellut

        Aika tyypiteltyjä olivat tuntomerkit. Kokemus kyllä auttaa suhteen salaamisessa, ei saa herpaantua hetkeksikään.

        Rysän päällä -ohjelmassa epäilijät mittasivat jopa sperman määrää, jonka niukkuus vahvisti epäilyä eli epäiltiin siemennettävän "väärää peltoa".

        Varo! Jos vaimolla on mitta-astia yöpöydällä, niin sinua epäillään.


      • taisi "tulla"
        harjoitellut kirjoitti:

        Aika tyypiteltyjä olivat tuntomerkit. Kokemus kyllä auttaa suhteen salaamisessa, ei saa herpaantua hetkeksikään.

        Rysän päällä -ohjelmassa epäilijät mittasivat jopa sperman määrää, jonka niukkuus vahvisti epäilyä eli epäiltiin siemennettävän "väärää peltoa".

        Varo! Jos vaimolla on mitta-astia yöpöydällä, niin sinua epäillään.

        väärälle kirjoittajalle?
        Tarkoititte kai keskustelun aloittajaa - kohteliaimmin :)

        Jos kuitenkin tarkoititte osoittaa tekstinne minulle - valitettavasti en koskaan ole joutunut jätetyksi - itse olen jättänyt...


      • harjoitellut
        taisi "tulla" kirjoitti:

        väärälle kirjoittajalle?
        Tarkoititte kai keskustelun aloittajaa - kohteliaimmin :)

        Jos kuitenkin tarkoititte osoittaa tekstinne minulle - valitettavasti en koskaan ole joutunut jätetyksi - itse olen jättänyt...

        Se oli tarkoitettu ihan yleisesti ja mukana oli ripaus huumoria. "Sinä" -ilmaus tässä tapauksessa tarkoittaa jokaista mieslukijaa, joka elää parisuhteessa ja jolla on epäluuloinen naiskumppani.


    • Pirre*

      "yksin kulkemaan kaupassa", jopas nyt jotain :/

      Yrititkös pitää puolisosi vankilassa..

    • Kelloton

      Jos ton kellon mukaan elää,niin meillä
      jokaisella olisi uutta tiedossa:)))

      • apulaismies

        Jos puoliso/kaveri. on yli iloinen, viheltelee
        on kuin olis toisissa maailmoissa, kaikki on liian hyvin.
        Silloin mielestäni pitäis soida jo sinfonia.


    • uskoa merkkejä, vaikka niitä miten olisi ilmassa. Joskus ihminen ei usko, vaikka suoraan se kerrottaisiin, koska ei halua uskoa. Kyllä petetyn osa on varmasti kamala. Eikö sitä voisi ensin erota jos ei kerta yhteiselo suju ja sitten vasta alkaa hakea uutta kaveria rinnalleen. Kaikille petetyille voimia.

    • Mulla on sitten varmaan piilossa toinen ukko..:))

    • ollaan

      oltu 40 v.yhdessä,ei huvita enää paljon halia niin monen vuoden jälkeen.

    • 60,02

      minusta nuo kaikki ovat aivan asiallisia,
      esim .
      siitä on oltu erimieltä, ALKAA kulkea yksin kaupassa.

      Minusta kuuluu, epäillä.
      mutta en kyllä ole eroa koskaan kokenut,
      en ole ammattilainen.

      Mutta opettanut olen, kyllä paljon.

    • eronnut kerran

      1) no tuo oli kyllä paras. Ikinä en ukkoani mukaan kauppareissulle laahaa.
      2) harmaat karvat ne jossain iässä väriä kaipaa
      3) mitäs sieltä toisen kännykästä etsit?
      4) puhevika varmaan iskenyt
      8) vikoja nyt on jokaisessa, mutta minussa ne parhaiten huomaa
      9) kääntää selkänsä,täh?
      minusta on ainakin ärsyttävää nukkua nokat vastakkain
      10) mä olen aina tasaisesti vihainen, joka helvatan aamu

      Ehkä 6 ja 7 vois jotain merkitä. Jos on toisen kanssa kauan ollut yhdessä, niin kyllä siinä pusuttelut ja sänkyhommatkin jo alkaa vähemmälle jäädä. Ja, jos kumppani on mennäkseen, menköön. Ei siinä porut eikä kyttäämiset auta!

    • enkelitrio

      1.Ukko tahtoo aina mut kauppaa mukkaa
      2.Ei ol ikin värjäny tukkaa
      3.Kännykkä ain pöyräl
      4.Vastaa JOS kysyy
      5.Kattoo silmii
      6.Halii joka päivä
      7.Pussaa joka päivä.
      8.Vikoi löytää
      9.Selänki pusun jälkkee käänttää
      10.Kärttyne o muullonki ku aamul
      11.On pettäny ja....ilma em.oireita !!!
      12.Saanu antteeks
      13.40.yhteine vuas menos..."Kyljes" pysyy kiin,ny
      välil toivonki,et menis johonkis.

    • toinen..

      lähtee läiskimään jos noin kytätään tekemiset tarkasti. Missä oli todellinen syy ,että toinen haki uutta seuraa, katsoppa peiliin.

      • Pling Pling

        Niin vain sattu minule,akka teki kaikki nämä silloli toinen


    • Minä vaan

      Oletkohan vainoharhainen...? Ei normaalia elämää eläviä ihmisiä moiset aatteet hetkauta lainkaan... Kyllä parisuhteessa elävien, oli sitten aviossa tai avoliitossa, jokainen huomaa jos joku on pielessä...Eikä itsestään huolta pitäminen tarkoita, että olisi joku kierroksessa...Kannattaa katsoa peiliin, ja miettiä, olisiko hiustenväriä ja -leikkausta aika vaihtaa..:)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe