Runkonumero yamaha

sammyson

Elikkäs mistä kohdasta löytyy yamaha moottorista runkonumero?? siis muualtakuin siitä metalliläpyskästä??

10

9320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vili

      on pakkasproput,stanssattu niihin.

      • sammyson

        nii et mikä on se pakkasproppu ja missä kohdassa sijaitsee..Thanks!


      • löytyy
        sammyson kirjoitti:

        nii et mikä on se pakkasproppu ja missä kohdassa sijaitsee..Thanks!

        moottorin lohkon kupeesta. Kooltaan jotain kolme senttiä halkaisia ja oliko Jampeissa sellai kullan värinen, en nyt muista.


    • moottori?

      Terve.

      Numerot löytyvät tyyppikilvestä, joka sijaitsee hyvin näkyvillä moottorin ulkopuolella. Jos kilpeä ei parissa minuutissa löydä, on joku poistanut sen (oletko siis varastanut moottorin, vai ostamassa/ostanut varastettua kamaa?).

      Poikkea moottorisi kanssa poliisilaitokselle, siellä tietävät mistä muualta numeroita löytyy.

      -varkaisiin vittuuntunut veneilijä

      • tarvii

        sitä runkonumeroa, jos on itte varastanut. Ainakaan vakuutuksiin :))


      • sammyson
        tarvii kirjoitti:

        sitä runkonumeroa, jos on itte varastanut. Ainakaan vakuutuksiin :))

        niin kun epäilen että kyseessä on varastettu moottori mitä olen ostamassa..niin tarkistan sen runkonumeron perusteella..kittoksia tiedoista!


      • Finnfan

        Uusimpien kilpi on tarra lappu ja se lentää huitsin nevadaan ja sen jälkeen on helvetinmoinen työ tietää mikä kone on kyseessä. Jossakin pitäisi olla piilotettu numero itte koneessa mutta kukaan ei näytä tietävän missä.


      • Anonyymi

        No lähetin kuvat.ei kerkiä katsoon.viety on laitokselle.tuomio tulee.ajan päivin öin.???


      • Anonyymi
        Finnfan kirjoitti:

        Uusimpien kilpi on tarra lappu ja se lentää huitsin nevadaan ja sen jälkeen on helvetinmoinen työ tietää mikä kone on kyseessä. Jossakin pitäisi olla piilotettu numero itte koneessa mutta kukaan ei näytä tietävän missä.

        Juuri näin on mm. Omalle moottorilleni käynyt. Saisi olla Kunnon tyyppikilpi eikä mitään tarraa.


    • moottorinlohko

      Sarjanumero löytyy ainakin kolmepyttysissä 2t koneista koneen takaosasta vasemmalla puolella öljysäiliön vieressä. Siellä on sellainen kiiltävä kuperaproppu, mihin on lyöty koneen sarjanumero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe