Paletit+lehtikalat

samaan veteen?

Hei,
voiko samaan akvaarioon laittaa pariskunnat lehtikaloja ja palettikaloja, vesitilaa ja rehevät kasvit on mutta nyppivätkö paletit lehtisten rihmat kuten olen joskus kuullut? Onko kokemuksia?
Lehtiksiä meillä jo on nuori kuteva pariskunta, mutta joku toinen pienempi akvenpari kiinnostaisi myös. Muuta kalastoa ovat muutama monni ja tetrat. Vesiarvot on säädetty lehtikalojen mukaan.

4

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rihma

Mikä on altaan koko?

• tomaattimuna-

kuullostaa hyvältä,kunhan allas on suuri

• ebony

samaan tankkiin. Melkein minkä kokoisessa vaan tulee ongelmia. Paletit nyppii evät ja tappelee koko ajan. Kokemusta on. Suosittelen ostamaan lisää lehtikaloja tai ihan muita kun ahvenia.

• affen82

kyl ne voi laittaa samaan akvaan jos vaan tila riittää. ittel on kumpikin pariskunta 300l ja hyvin tulee toimeen. paletit asustelee pohjalla lehtikalat ylempänä. kutu aikaan on pientä nahistelua, mutt toiset oppii päivässä et sinne ei oo asiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      605
      2759
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1446
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1444
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1218
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1023
    8. 94
      1006
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe