Hei,
voiko samaan akvaarioon laittaa pariskunnat lehtikaloja ja palettikaloja, vesitilaa ja rehevät kasvit on mutta nyppivätkö paletit lehtisten rihmat kuten olen joskus kuullut? Onko kokemuksia?
Lehtiksiä meillä jo on nuori kuteva pariskunta, mutta joku toinen pienempi akvenpari kiinnostaisi myös. Muuta kalastoa ovat muutama monni ja tetrat. Vesiarvot on säädetty lehtikalojen mukaan.
Paletit+lehtikalat
samaan veteen?
4
601
Vastaukset
- Rihma
Mikä on altaan koko?
- tomaattimuna-
kuullostaa hyvältä,kunhan allas on suuri
- ebony
samaan tankkiin. Melkein minkä kokoisessa vaan tulee ongelmia. Paletit nyppii evät ja tappelee koko ajan. Kokemusta on. Suosittelen ostamaan lisää lehtikaloja tai ihan muita kun ahvenia.
- affen82
kyl ne voi laittaa samaan akvaan jos vaan tila riittää. ittel on kumpikin pariskunta 300l ja hyvin tulee toimeen. paletit asustelee pohjalla lehtikalat ylempänä. kutu aikaan on pientä nahistelua, mutt toiset oppii päivässä et sinne ei oo asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874