Minulla on nyt syksyllä edessä tällä palstalla ilmaiseksi helvetiksi mainostettu tapahtuma eli kutsunnat. Sain terveyskeskuksen lääkäriltä B-suosituksen, mutta ajattelin jollain konstilla kikkailla sen C-luokaksi.
Onnistuuko tämä siellä kutsuntojen lääkärin tarkastuksessa helposti? Jos oikein valitan siellä lääkärille, että palveluksesta ei tule mitään (oikeasti), olen huono sosiaalisissa tilanteissa (oikeasti), masennun helposti, olen hieman aggressiivinen (oikeasti), minulla on heikko näkö (oikeasti), minulla on "ei täysin surkea mutta aika heikko" -kunto (oikeasti)...
Suoraan sanottuna jos inisen sille lääkärille kaikesta mahdollisesta, heruuko vapautus?
Kutsuntojen lääkärintarkastus
10
2755
Vastaukset
- paprut jos
kertoi olevansa homo. Nykyään ei vaikuta kelpoisuusluokkaan. MUTTA KÄYPÄ eveliinaa (=everstiluutnantti) kutsunnoissa MUNIIN kiinni. Niin voi tulla kaipaamasi C-luokan paprut. Vaikka se eveliina sitä toivos, on ne vielä niin homofobiikokkoja, ettei ne julkisesti....
- pesämuna
noilla avuilla, kun vielä et virka mitään kutsunnoissa, tai korkeintaan änkytät jotain sekavaa, tule hylätyksi. Kuka nyt sulla siellä mitään tekisi, tai ottaisi sinne ristikseen.
- öhöm...
pesämuna kirjoitti:
noilla avuilla, kun vielä et virka mitään kutsunnoissa, tai korkeintaan änkytät jotain sekavaa, tule hylätyksi. Kuka nyt sulla siellä mitään tekisi, tai ottaisi sinne ristikseen.
"noilla avuilla, kun vielä et virka mitään kutsunnoissa, tai korkeintaan änkytät jotain sekavaa, tule hylätyksi. Kuka nyt sulla siellä mitään tekisi, tai ottaisi sinne ristikseen."
Näin minä ajattelinkin. EIköhän se siitä lähde, hitollako sinne rupeat minua väkisin raijaamaan. Pistin siihen kaavakkeeseenkin, että en tunne olevani terve palvelukseen.
Mutta en TODELLAKAAN ota everstiluutnanttia munista kiinni. Niin epätoivoisesti en viitsi yrittää. Mutta valittamalla kokeilen saada vapautuksen, toivottavasti tärppää. - ettei..
vapautusta tuollaisen syyn takia enää saa. :D Olisi kerrankin kokemastani homofobiasta hyötyä.
- mrööh
Tottakai kannattaa, varsinkin tuo masennus on sellainen asia että siitä puhumalla voi saada vapautuksen. Sanot että armeijaan meneminen masentaa ja olet jopa harkinnut itsemurhaa sen takia. Vapautus tulee aikamoisen varmasti.
Ja jos armeijaan kuitenkin joudut niin siellä kannattaa sitten alkaa juosta varuskunnan lääkärin puheilla tiuhaan valittamassa erilaisista asioista, voi sielläkin saada vapautuksen.- ...........
Minä valitan ainakin sille kutsuntalääkärille, että en kykene palvelukseen henkisten ongelmien takia. Aluksi saattaa tulla E-luokka, mutta kyllä se C sieltä myöhemmin napsahtaa.
Tai hyvällä tuurilla se tulee samantien.
- vinkki-setä
Varmemmin saat vapautuksen kun menet jo ennen kutsuntoja hyvissä ajoin psykitarille keskustelemaan ongelmistasi. Jos saat psykiatrilta vapautusta puoltavan lausunnon niin kutsuntojen yleislääkäri ei voi psykiatrian erikoislääkärin lausuntoa kumota etkä joudu selittelemään kutsunnoissa hädissäsi mitään epämääräistä.
- KESSU 77
SAATANAN SAAMATTOMAT PASKAT.
- öhöm.....
noilla tarinoilla sut pistetään rajajääkäriksi siellä on just tommoset vaateet
- Voi poika parka
Olet looseri. Kukaan ei kaipaa sinua. Ainoa joka välittää, on viranomainen. Tässä tapauksessa kutsuntaviranomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312555Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175391Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345018Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4782424Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142270Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931853FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951355- 391266
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225