Kutsuntojen lääkärintarkastus

öhöm...

Minulla on nyt syksyllä edessä tällä palstalla ilmaiseksi helvetiksi mainostettu tapahtuma eli kutsunnat. Sain terveyskeskuksen lääkäriltä B-suosituksen, mutta ajattelin jollain konstilla kikkailla sen C-luokaksi.

Onnistuuko tämä siellä kutsuntojen lääkärin tarkastuksessa helposti? Jos oikein valitan siellä lääkärille, että palveluksesta ei tule mitään (oikeasti), olen huono sosiaalisissa tilanteissa (oikeasti), masennun helposti, olen hieman aggressiivinen (oikeasti), minulla on heikko näkö (oikeasti), minulla on "ei täysin surkea mutta aika heikko" -kunto (oikeasti)...

Suoraan sanottuna jos inisen sille lääkärille kaikesta mahdollisesta, heruuko vapautus?

10

2742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paprut jos

kertoi olevansa homo. Nykyään ei vaikuta kelpoisuusluokkaan. MUTTA KÄYPÄ eveliinaa (=everstiluutnantti) kutsunnoissa MUNIIN kiinni. Niin voi tulla kaipaamasi C-luokan paprut. Vaikka se eveliina sitä toivos, on ne vielä niin homofobiikokkoja, ettei ne julkisesti....

• pesämuna

noilla avuilla, kun vielä et virka mitään kutsunnoissa, tai korkeintaan änkytät jotain sekavaa, tule hylätyksi. Kuka nyt sulla siellä mitään tekisi, tai ottaisi sinne ristikseen.

• öhöm...
        pesämuna kirjoitti:

noilla avuilla, kun vielä et virka mitään kutsunnoissa, tai korkeintaan änkytät jotain sekavaa, tule hylätyksi. Kuka nyt sulla siellä mitään tekisi, tai ottaisi sinne ristikseen.

"noilla avuilla, kun vielä et virka mitään kutsunnoissa, tai korkeintaan änkytät jotain sekavaa, tule hylätyksi. Kuka nyt sulla siellä mitään tekisi, tai ottaisi sinne ristikseen."

Näin minä ajattelinkin. EIköhän se siitä lähde, hitollako sinne rupeat minua väkisin raijaamaan. Pistin siihen kaavakkeeseenkin, että en tunne olevani terve palvelukseen.

Mutta en TODELLAKAAN ota everstiluutnanttia munista kiinni. Niin epätoivoisesti en viitsi yrittää. Mutta valittamalla kokeilen saada vapautuksen, toivottavasti tärppää.

• ettei..

vapautusta tuollaisen syyn takia enää saa. :D Olisi kerrankin kokemastani homofobiasta hyötyä.

• mrööh

Tottakai kannattaa, varsinkin tuo masennus on sellainen asia että siitä puhumalla voi saada vapautuksen. Sanot että armeijaan meneminen masentaa ja olet jopa harkinnut itsemurhaa sen takia. Vapautus tulee aikamoisen varmasti.

Ja jos armeijaan kuitenkin joudut niin siellä kannattaa sitten alkaa juosta varuskunnan lääkärin puheilla tiuhaan valittamassa erilaisista asioista, voi sielläkin saada vapautuksen.

• ...........

Minä valitan ainakin sille kutsuntalääkärille, että en kykene palvelukseen henkisten ongelmien takia. Aluksi saattaa tulla E-luokka, mutta kyllä se C sieltä myöhemmin napsahtaa.

Tai hyvällä tuurilla se tulee samantien.

• vinkki-setä

Varmemmin saat vapautuksen kun menet jo ennen kutsuntoja hyvissä ajoin psykitarille keskustelemaan ongelmistasi. Jos saat psykiatrilta vapautusta puoltavan lausunnon niin kutsuntojen yleislääkäri ei voi psykiatrian erikoislääkärin lausuntoa kumota etkä joudu selittelemään kutsunnoissa hädissäsi mitään epämääräistä.

• KESSU 77

SAATANAN SAAMATTOMAT PASKAT.

• öhöm.....

noilla tarinoilla sut pistetään rajajääkäriksi siellä on just tommoset vaateet

• Voi poika parka

Olet looseri. Kukaan ei kaipaa sinua. Ainoa joka välittää, on viranomainen. Tässä tapauksessa kutsuntaviranomainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe