tykkäättekö?
Lumi nimestä, mitä
9
1186
Vastaukset
- MayaLisa
Esim. yhdistettynä Lumi-Kukka
Lumi nimen kanssa toki sopii muitakin nimiä. Voisi koittaa tämmöistä kuin Lumi Aurora.... - '''
En mitenkään erityisesti pidä tuosta nimestä. Onhan se pehmeä ja ääntämykseltään kaunis nimi, mutta en silti antaisi omalle lapselle. En jotenkin vaan voi kuvitella Lumi-mummoa, vaikka mummojahan Lumeista/Lumista (miten sen taivutetaan) tuleekin.
- fruitys
Minusta taas on kamalampaa, kun pieni vauva/lapsi saa "mummonimen", esim. tuo otsikon Raija. Tai vaikka Tauno, Veikko tai Vieno tms.
Mutta eiköhän siihen mennessä, kun tämän päivän Lumit on vanhuksia, niin tuo kyseinen nimi ole jo aika yleinen eli ei enää kuulosta kummalta :)
Minä muuten tykkään Lumi-nimestä todella paljon, tunnenpa yhden parivuotiaan jonka "outoa, mutta niin kaunista" nimeä kummasteltiin vielä muutama vuosi sitten ja nyt se on jo aika yleinen.
- Täti
En laittaisi omalleni :/
- moi.
Aika tavallinen jo nykyään, en laittaisi, hieman tylsähkö muotinimi.
- kiva nimi
Itse pidän paljonkin tuosta nimestä, mutta en laittaisi sitä ensimmäiseksi nimeksi. Uskon, että vastaa pian yleisyydeltään samaa kuin Tuuli, Kaisla ja muut luontoon liittyvät nimet. Suloinen ja hentoinen, talvivauvalle mitä parhain. Niin ja lisäksi se on paljon parempi kuin esimerkiksi Lumia!
- hanii-
... jotenkin vaikea taivuttaa. Siis mun mielestä. Itsekin voisin lapselle laittaa, mut jotkut taivutusmuodot on vähän epäselviä, ja jos ne on mulle niin miksei sit muillekin...
- bluevelvet
Itse tuedän yhden Lumi-tytön ja hänen nimensä taivutetaan vaan Lumi,Lumille,Lumin jne
Meri-nimen on kans samanlainen nimi ja taivutusta pitää vähän miettiä... Meri, Merille, Merin jne.
Itse pidän Lumi nimestä :)
- pipi
Kun nyt kysyt, niin musta se on ihan kiva mutta aika pliisu ja "löysän" kuuloinen. Toisaalta sopii kaikkien suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233