Lumi nimestä, mitä

mieltä?

tykkäättekö?

9

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MayaLisa

Esim. yhdistettynä Lumi-Kukka
      Lumi nimen kanssa toki sopii muitakin nimiä. Voisi koittaa tämmöistä kuin Lumi Aurora....

• '''

En mitenkään erityisesti pidä tuosta nimestä. Onhan se pehmeä ja ääntämykseltään kaunis nimi, mutta en silti antaisi omalle lapselle. En jotenkin vaan voi kuvitella Lumi-mummoa, vaikka mummojahan Lumeista/Lumista (miten sen taivutetaan) tuleekin.

• fruitys

Minusta taas on kamalampaa, kun pieni vauva/lapsi saa "mummonimen", esim. tuo otsikon Raija. Tai vaikka Tauno, Veikko tai Vieno tms.

Mutta eiköhän siihen mennessä, kun tämän päivän Lumit on vanhuksia, niin tuo kyseinen nimi ole jo aika yleinen eli ei enää kuulosta kummalta :)

Minä muuten tykkään Lumi-nimestä todella paljon, tunnenpa yhden parivuotiaan jonka "outoa, mutta niin kaunista" nimeä kummasteltiin vielä muutama vuosi sitten ja nyt se on jo aika yleinen.

• Täti

En laittaisi omalleni :/

• moi.

Aika tavallinen jo nykyään, en laittaisi, hieman tylsähkö muotinimi.

• kiva nimi

Itse pidän paljonkin tuosta nimestä, mutta en laittaisi sitä ensimmäiseksi nimeksi. Uskon, että vastaa pian yleisyydeltään samaa kuin Tuuli, Kaisla ja muut luontoon liittyvät nimet. Suloinen ja hentoinen, talvivauvalle mitä parhain. Niin ja lisäksi se on paljon parempi kuin esimerkiksi Lumia!

• hanii-

... jotenkin vaikea taivuttaa. Siis mun mielestä. Itsekin voisin lapselle laittaa, mut jotkut taivutusmuodot on vähän epäselviä, ja jos ne on mulle niin miksei sit muillekin...

• bluevelvet

Itse tuedän yhden Lumi-tytön ja hänen nimensä taivutetaan vaan Lumi,Lumille,Lumin jne

Meri-nimen on kans samanlainen nimi ja taivutusta pitää vähän miettiä... Meri, Merille, Merin jne.

Itse pidän Lumi nimestä :)

• pipi

Kun nyt kysyt, niin musta se on ihan kiva mutta aika pliisu ja "löysän" kuuloinen. Toisaalta sopii kaikkien suuhun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162