Millaisia oireita ovat saaneet ne, jotka EIVÄT ole tulleet raskaaksi otettuaan jälkiehkäisyä?
Itse otin 2 viikkoa sitten pillerin, ja 10 päivää sen jälkeen alkoi tiputtelu, mikä jatkuu viidettä päivää. Kuivuus myös.
Ylihuomenna on alkuperäisen kierron eka päivä, mekkojen pitäisi alkaa. Pelottaa alkaako.
Jälkiehkäisyn jälkeen
5
789
Vastaukset
- satua
En muista ihan tarkalleen, mitä oireita oli. Kierto oli kuitenkin ihan sekaisin ja muistaakseni menkat tulivat selkeästi myöhässä, mutta tulivat siis kuitenkin. Jos sun menkat ei ala huomenna, jolloin pitäisi, käy hakemassa apteekista raskaustesti ja tee se. Ne antavat jo siinä vaiheessa tiedon, eikä sun siten tarvitse stressata ja viivästyttää siten kuukautisia ennestäänkin...
- ardith
pitää varmaan tehdä jos se kerran näkyy jo. hermoillut aivan tarpeeksi. :)
- ainakin
ardith kirjoitti:
pitää varmaan tehdä jos se kerran näkyy jo. hermoillut aivan tarpeeksi. :)
meni kierto sekaisin ja oli muutenkin vähän"ihmeellinen" olo. Koko ajan pelkäsin olevani raskaana, mutten tehnyt kuitenkaan testiä. Onneksi en kuitenkaan ollut vaan lopulta kuukautiset tulivat. Huonoa oloa mulle ainakin tuli, päätä särki ja ruokakaan ei maistunut oikein. Jälkiehkäisyn jälkeen niukka vuoto alkoi noin viisi päivää pillerin oton jälkeen. Seuraavat kuukautiset tulivat suunnilleen ajallaan mutta olivat todella niukat ja kestivät pari päivää(normaalisti noin viikon). Koko ajan jännitin ja stressasin että olenko raskaana vai en mutta onneksi ne normaalitkin kuukautiset sieltä tulivat!! Harvoin niitä kaipaa:)Samoin turvotusta oli pillerin oton jälkeen pitkän aikaa ja välillä tiputteluvuotoa. Nyt sekin lakannut. Tee testi niin ei tarvi stressata, sekin vielä viivästyttää kuukautisia. Mutta kyllä ne kierron kuitenkin sekaisin voivat laittaa ja pahastikin. Kauhea hormonimäärähän se on.
- raskausolo...on
ainakin kirjoitti:
meni kierto sekaisin ja oli muutenkin vähän"ihmeellinen" olo. Koko ajan pelkäsin olevani raskaana, mutten tehnyt kuitenkaan testiä. Onneksi en kuitenkaan ollut vaan lopulta kuukautiset tulivat. Huonoa oloa mulle ainakin tuli, päätä särki ja ruokakaan ei maistunut oikein. Jälkiehkäisyn jälkeen niukka vuoto alkoi noin viisi päivää pillerin oton jälkeen. Seuraavat kuukautiset tulivat suunnilleen ajallaan mutta olivat todella niukat ja kestivät pari päivää(normaalisti noin viikon). Koko ajan jännitin ja stressasin että olenko raskaana vai en mutta onneksi ne normaalitkin kuukautiset sieltä tulivat!! Harvoin niitä kaipaa:)Samoin turvotusta oli pillerin oton jälkeen pitkän aikaa ja välillä tiputteluvuotoa. Nyt sekin lakannut. Tee testi niin ei tarvi stressata, sekin vielä viivästyttää kuukautisia. Mutta kyllä ne kierron kuitenkin sekaisin voivat laittaa ja pahastikin. Kauhea hormonimäärähän se on.
mie otin jälkiehkäisyn seur.päivänä yhdynnäst,silloin ei mitään pahoja oloja tullut,eikä muutakaan,vaan nyt kun kuukautisia OOTTELEE täs,pelko et raskaana,ku olo sellanen,turvottaa,ruokakaa ei maistu,päätä särkee jne..hermostuttaa.tosiaan harvoin menkkoja kaipaillu näin kovin.sit ku mul oli myös yhdyntä känäs ilman ehkäsyy,mut silloin oli menkka-aika,joten ei pitäs olla...mut huh huh.kyllä ehkäsy kelpaa tästlähin
- papaaa
eii mulla ei oo tietooo jälkioireista,,ajattelin vaa että mitä mä teen,,kun yhdynnästä on nyt 2 päivää kortsusta en tiiä tuliko käytettyä.huomenna pitäis mennä apteekkiin mutta en oo 15,,ja tarttisin lääkärin luvan,mutku ei oo aikaaa...mitä joss mulle eii myydä,mitä mä sitten teen???!!! se tapahtu juhannuksena ja oon ihan ruhjeilla ei oikee mitään muistikuvaa,mut iha varma oon että jotain tapahtu,mitä jos mutsi saa tietää. et voi auttaa mut pakko on tänne kirjottaa ku on nii hermona,????vittu pelottaa eikä rahaakaa oo,pitää lainata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604