mankiin kierroksia?

lolleo

Mistäköhän johtuisi että manki ei saa tarpeeksi kierroksia kaasuttaessa? Vastauksia mahdollisimman nopeaan... Kiitoksia jos vastaatte...

10

6489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drdr

tarvii rajottamattoman boksin. pitää ostaa semmonen taikka sitten jotenki tehä ite.

• lolleo

Onko siinä semmoista boksia jos se on 82-83 vuosmallin monkey? Ja se manki ei siis ota kierroksia eli se ei kule kuin ehkä 15km/h. Ja sammuu 3 vaihdettaessa

• lolleo
        lolleo kirjoitti:

Onko siinä semmoista boksia jos se on 82-83 vuosmallin monkey? Ja se manki ei siis ota kierroksia eli se ei kule kuin ehkä 15km/h. Ja sammuu 3 vaihdettaessa

Voisikohan venttiilien säädössä olla jotain vikaa?

• c cxzbcv
        lolleo kirjoitti:

venoissa vikaa tai liian pieni suutin... tai sit tulppa paskana. tai puola paskana..

• <vxcv
        lolleo kirjoitti:

tai sit saa liian vähä ilmaa.. kokeile ilman putsarii..

• joujou
        <vxcv kirjoitti:

tai sit saa liian vähä ilmaa.. kokeile ilman putsarii..

meidän koulussa on kaikki monkeyt umpi laiskoja.
        Jaa miksi?Koska ihmiset keulivat monkeyllä yleensä laittamalla kaasun täysille ja päästämällä kytkimen irti.eikö?

hehee kivvoo kirjottaa kirjakieltä jee jee ja tollast:"Jaa miksi?" heheenrfureihfu

niiiii,eli sä oot revittäny kytkintä iha vitullee jolloin rattaat kuluu ja kytkin tulee laiskaksi.sitte alkaa kytkinki luistaa.täs ohjeet:meet kaatopaikalle,heität monkeyn sinne ja ostat räksän :D no ei mut kannattais pistee hondaas tehari nii johan alkaa kierroksii tulla

• 76776
        c cxzbcv kirjoitti:

venoissa vikaa tai liian pieni suutin... tai sit tulppa paskana. tai puola paskana..

täällä taas näitä yber derbi tietäjiä, ei ikinä oo missään muussa vikaa ku suuttimessa.

• sherlock

Tulipas sitä taas vastauksia kerrakseen aina suuttimesta tulppaan.

Lähteekö helposti käyntiin? Sylinteri vaan auki. Venttiilit säädät kohdalleen, pytty poraukseen, uus mäntä ja männänrenkaat sisään. Noin vanhassa mopossa voi olla se pyttykin jo niin väljä, ettei tehoja kertakaikkiaan löydy. Männänrengaskin saattaa olla vaan poikki, jos on vaikeuksia saada polkemalla käyntiin... Käy mittauttamassa pytty koneistamolla porautuksen yhteydessä, että varmasti saat oikean kokosen männän. Uusi sylinterikään ei hirveen paljoa kalliimmaks tule... Yleisin vika mankeissa on venttiilien huonot säädöt. Niillä hoituu jo aika paljon.

Niin ja tuosta kierrostenrajoittimesta... Ei mankiin mitään uutta sytkäboksia tartte ostaa. Mankiin myydään kierrostenrajoittimen ohitinta ~10e hintaan moparilla...

• lolleo

Lähtee käyntiin mutta kylmänä pitää vähän aikaa polkea... Auttaisikohan öljyjen vaihto?
        Paljonkohan suunnilleen maksaisi tuo porauttaminen?

• Anonyymi

Ei auta mikään öljyjen vaihto. Sulla on venttiilin välykset päin peetä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe