Olen ajatellut että menen 2008 vuoden kesäksi Ahvenanmaalle kesätöihin. Onko jollakin esim kokemusta tai jotain sitä vastaan? kannattaako sinne mennä?
Kiitos vastuksista :)
Kannattaako mennä Ahvenanmaalle kesätöihin?
5
2664
Vastaukset
- vinkinantaja
"Olen ajatellut että menen 2008 vuoden kesäksi Ahvenanmaalle kesätöihin. Onko jollakin esim kokemusta tai jotain sitä vastaan?"
Vinkki: tällä palstalla mellastaa muutama Ahvenanmaan vihaaja/mollaaja. Sinun ei kannata välittää heidän mielipiteistään tippaakaan. Heillä tuskin on minkäänlaista omakohtaista kokemusta Ahvenanmaasta.
"kannattaako sinne mennä?"
Jos katsot, että tarvitset treeniä ruotsin kielessä (tosin matkailualalla monet asiakkaista ovat suomenkielisiä), tai haluat vaihteeksi pois kotiseudun ympyröistä, niin silloin sinun kannattaa mennä.- vinkinantaja
Olin oikeassa. Noita kiihkoilijoita ilmestyy aina, kun joku esittää asiallisen kysymyksen. Nyt sellaisen piti vielä jättää roskapostinsa tuplana.
Hyvä kyselijä, jätä nuo alla olevat pari viestiä huomiotta!
Todella, jos ruotsinkieltä haluat vahvistaa, niin kyllä kannattaa. Siellä on aina se turva, että olet Suomessa ja hätätilanteessa pärjää tällä rehellisellä suomenkielellä. Ja siksi toiseksi, ahvenanmaalaiset ovat ystävällisiä ja reiluja.
- Lukenut
Tunnut olevan huolestunut,että joku vastustaisi matkaasi Ahvenanmaalle."Åland"on hieno paikka ja lomakohde kaikille sinne matkaaville.
- leppäkerttu80
Juu, ehdottomasti kannattaa mennä!!
Ihana ja mukava kesäpaikka ja kaupunki, varsinkin Maarianhamina..=))
Turisteja paljon, on tapahtumia, kun ihmsiä siä kesällä paljon..:)
Työnteko menee miltei lomalla olosta,kun onhan se silti niin erilaista olla pois kotoa muussa ympäristössä jne..:-)
Palkkakin parempi, ainakin hoitoalalla ja on yx muukin lisä päälle..:)
Mutta...Ruotsinkieltä ois kyl hyvä osata, mun mielstä suht hyvinkin..tai jos rohkeutta lähteä sitä petraamaan sinne, niin sit asia eri..Siä ei kuitenkaan kauhean paljon suomea paikalliset puhu eikä halau puhua, että sit tulee kilen kaa ja kommunikoinnissa vähän vaikeuksia..
Muuten kuitenkin suosittelen LÄMMÖLLÄ!!=))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982