Mites tämä netti yhteys toimii Ayia Napassa?
Kun ostaa adabterin niin onko siinä pistoke paikka itse adabterissa johon laittaa nettipiuhan ja toimiiko suoraan esim: hotellissa kun lykkää adabterin seinään?
Internet yhteys Ayia Napassa
5
977
Vastaukset
- vaihtoehtoisella piuhalla
Olet ihana! Kyllä se toimii, koiranilmallakin.
- lähi-idässä
vaan kyproksella.
- Lizzy*
Nettiyhteys toimii Kyproksella tietääkseni ihan samalla lailla kun muissakin maissa. Tosin en usko, että pystyt sitä esim. hotellihuoneestasi käyttämään. (Paitsi osaavahan voi kyllä tehdä melkein mitä vain)
Koska Kyproksella on brittiläinen sähkösysteemi, niin pistokkeet on kolmihaaraisia. Adapteriin voit liittää suomalaisen kaksihaaraisen pistokkeen, mutta ei siinä nettipiuhaa varten mitään paikkaa ole.
Minun kannettavassani ainakin nettipiuha menee kannettavasta adsl-boxiin (mikä onkaan nimeltään) ja siitä adsl-boxista menee piuha puhelinpistorasiaan. Puhelinpistorasiaan menee vain se pää, missä on klipsi eli siinä ei ole jatkeena kolmihaaraista pistoketta kuten puhelimissa Suomessa.
Ymmärsinköhän kysymyksesi oikein, tai paremminkin saitkohan mitään tolkkua selityksistäni? =)
Monien hotellien respassa on nettimahdollisuus, joten kysyhän josko voisit yhdistää kannettavasi sinne, jos se on tarpeellista. Muuten Agia Napassa on kyllä nettikahviloita auki 24h.- Jäbä81
Juu sain selvää. Minkälainen on toi maksu systeemi? kerran kuukaudessa? hyvä kun vastaat!
- Lizzy*
Jäbä81 kirjoitti:
Juu sain selvää. Minkälainen on toi maksu systeemi? kerran kuukaudessa? hyvä kun vastaat!
Maksusysteemi?
No jos asut paikanpäällä, niin kerran kuukaudessa maksat kiinteän kuukausimaksun paikalliselle puhelinyhtiölle.
Jos taas menet Internet-kahvilaan (tai hotelliin), niin maksu määräytyy käytetyn ajan mukaan. Yleisin taitaa olla £2/tunti tai vaihtoehtoisesti £0,50/15 min.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232