Menen suoraan asiaan. Eli kumpi Kalat vai Neitsyt sopisi sinkku leijona naiselle paremmin seksuaalisessa ja seurustelu mielessä.. En ole koskaan seurustellut Kalat merkkisten miesten kanssa, joten olisin hyvin kiitollinen muiden kertomista kokemuksista ym..
Ikuinen romantikko.
3
946
Vastaukset
- -Leo-
En tiedä olenko mikään neuvomaan muita mutta leijonanaisena en pidemmän päälle tule toimeen neitsytmiehen kanssa. Tällä hetkellä teen eroa juuri tämän neitsyen kanssa 10 vuotisen taipaleen jälkeen ja olen tulisesti rakastunut kalatmieheen. Kiihkeää ja myrskyisää tuntuu olevan. Huomiota saan entiseen verrattuna roppakaupalla - tosin sitä en voi leijona koskaan saada liikaa :o).
Horoskoopit ovat suuntaa antavia - niiden perustella en kuitenkaan valintaani tekisi. Jokainen on oma persoonansa, merkistä riippumatta.- angi
on se joka rakennuksesta tekee lopputuloksen. Eli Jos ajattelemme Kalaa ja Leijonaa saman katon alle niin se ei tule menemään kuin muutaman vuoden ero on väistämättä edessä. Mutta jos Leijona ja Neitsyt laitetaan yhteen niin ei tämäkään liitto menesty. Mutta jos laitetaan Kalat ja Neitsyt yhteen niin siitä saattaa syntyä elämänpituinen liitto. Elikä Leijonan olisi hyvä katsella Kaksosta, Skorpionia tai Jousimiestä. Silloin voitaisiin ajatella että liitoista syntyisi elämän pituinen.
- niin ahvenkin käy
mutta muuten varmaan ihan selkeästi joku iso järvihauki.. Seksuaalisessa mielessä. Neitsyt ei varmaan oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963631Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572267Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3782229- 432102
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4971246- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043