Mamma Mia mikä bändi!

Fernando

Satuitteko katsomaan viikonloppuna sitä dokkaria joka tuli MTV3:lta? Tietokoneohjelma oli laskenut että mitkä Abban biiseistä pääsisi Englannin TOP40:een jos ne julkaistais nyt, ja peräti neljä siellä heiluis. Aika hyvin bändiltä joka hajosi yli 20 vuotta sitten. Mamma Mian oli kone rankannut ykköseksi, mutta siitähän voi keskustella. Ainakin mulle se rakkain Abba-biisi on kyllä The winner takes it all.

10

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ring ring

      Muo itkettää sen bändin "kuolema".Se on ihanin kaikista.(oon muuten 11v)

      • Fernando

        Kaikki kiva loppuuu joskus, enkä tiedä olisko Abba enää entisensä, vaikka olisikin jatkanut. Olihan se tahkonnut hittejä jo 10 vuotta silloin kun päätti pitää pienen tauon - joka jatkuu yhä. Ehkä siinä vain kävi niin kuin yhtye laulaa viimeisellä levyllään: "Standing calmly at the crossroads, no desire to run. There's no hurry anymore when all is said and done." Parempi lopettaa silloin kun ei enää ole mitään uutta sanottavaa.


      • Ulvaeus
        Fernando kirjoitti:

        Kaikki kiva loppuuu joskus, enkä tiedä olisko Abba enää entisensä, vaikka olisikin jatkanut. Olihan se tahkonnut hittejä jo 10 vuotta silloin kun päätti pitää pienen tauon - joka jatkuu yhä. Ehkä siinä vain kävi niin kuin yhtye laulaa viimeisellä levyllään: "Standing calmly at the crossroads, no desire to run. There's no hurry anymore when all is said and done." Parempi lopettaa silloin kun ei enää ole mitään uutta sanottavaa.

        Mut pakko vastata jotain...Fernando,mulla on sama lempipiisi,läpisävelletty...hyvät sanat...hieno tulkinta ykköslaulajalta...

        ringring,älä sure ;) Bändit kuolee,musa elää...joskus ikuisesti...

        Kuunnellaan sitä,eikö ?


      • tykkää myös Abbasta
        Ulvaeus kirjoitti:

        Mut pakko vastata jotain...Fernando,mulla on sama lempipiisi,läpisävelletty...hyvät sanat...hieno tulkinta ykköslaulajalta...

        ringring,älä sure ;) Bändit kuolee,musa elää...joskus ikuisesti...

        Kuunnellaan sitä,eikö ?

        ja yhdessä katseltiin dokkaria.


      • THEHEPSTARS
        tykkää myös Abbasta kirjoitti:

        ja yhdessä katseltiin dokkaria.

        Skiditkin löytää näitä pop-musiikin helmiä ;D Ehkä sitten iän karttuessa löytävät myös ROCK'N ROLLIN !!!

        Kukas muuten soitti koskettimia tossa nimimerkkibändissä ? Entäpä kuka oli Hootenanny Singers'seissä.

        Oikeasta vastauksesta mittaamaton maallinen kunnia ;D


      • Chiquitita

        Mä oon 12. Abba on kyllä ihana. Jotenkin ihanan raikasta ja pehmoista musiikkia. :) Se on kunnon musaa, toisin kun jotkut nykyajan ällöt turhat bändit ja artistit. Harmittaa kun Abba oli silloin, kun mä en edes ollut vielä syntynyt. Joskus tuntuu, että olis ollut kivempaa olla lapsi joskus 70-80-luvulla...


      • abbadabbadoo
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä oon 12. Abba on kyllä ihana. Jotenkin ihanan raikasta ja pehmoista musiikkia. :) Se on kunnon musaa, toisin kun jotkut nykyajan ällöt turhat bändit ja artistit. Harmittaa kun Abba oli silloin, kun mä en edes ollut vielä syntynyt. Joskus tuntuu, että olis ollut kivempaa olla lapsi joskus 70-80-luvulla...

        Voi kuinka liikuttavaa oli lukea sinun kirjoituksesi. Itse olen ollut lapsi -70-80 luvuilla, voin vain lohduttaa sinua sillä, että ei abba ollut kovastikaan esillä Suomessa ja tiedotusvälineissä (ainakaan meidän kotiin saakka!).Sillä monestihan on niin että asioiden arvo nousee vuosien kuluessa nyt on abballa sellaista "camp"meinikiarvoa, josta sinäkin saat olla osallinen joka päivä! Kun kasvat ja jos innostus abbaan säilyy, niin liity vaikka fanclubiin tms. ja saat sitten aina bilettää toisten samanhenkisten seurassa 70 ja 80 luvun malliin!


      • abbadabbadoo
        THEHEPSTARS kirjoitti:

        Skiditkin löytää näitä pop-musiikin helmiä ;D Ehkä sitten iän karttuessa löytävät myös ROCK'N ROLLIN !!!

        Kukas muuten soitti koskettimia tossa nimimerkkibändissä ? Entäpä kuka oli Hootenanny Singers'seissä.

        Oikeasta vastauksesta mittaamaton maallinen kunnia ;D

        jaahas, maallista kunniaa vastaanotan tässä siis ilmoittamalla sulle että Hootenanny Singersissä musisoi Björn ja Hepstarsissa pimputteli Benny!
        Olkaat hyvät!


      • Abbamanteli
        abbadabbadoo kirjoitti:

        Voi kuinka liikuttavaa oli lukea sinun kirjoituksesi. Itse olen ollut lapsi -70-80 luvuilla, voin vain lohduttaa sinua sillä, että ei abba ollut kovastikaan esillä Suomessa ja tiedotusvälineissä (ainakaan meidän kotiin saakka!).Sillä monestihan on niin että asioiden arvo nousee vuosien kuluessa nyt on abballa sellaista "camp"meinikiarvoa, josta sinäkin saat olla osallinen joka päivä! Kun kasvat ja jos innostus abbaan säilyy, niin liity vaikka fanclubiin tms. ja saat sitten aina bilettää toisten samanhenkisten seurassa 70 ja 80 luvun malliin!

        ABBA oli 1970-luvulla kovastikin esillä suomalaisessa lehdistössä. oli sarjakuvaa ja jos jonkinlaista julistetta tarjolla.


      • Minä vaan
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä oon 12. Abba on kyllä ihana. Jotenkin ihanan raikasta ja pehmoista musiikkia. :) Se on kunnon musaa, toisin kun jotkut nykyajan ällöt turhat bändit ja artistit. Harmittaa kun Abba oli silloin, kun mä en edes ollut vielä syntynyt. Joskus tuntuu, että olis ollut kivempaa olla lapsi joskus 70-80-luvulla...

        Tottahan tuo sinun kirjoituksesi on. Itse olen 11 ja rakastuin ABBAan tänä keväänä. Minustakin suurin osa nykyaikaisesta musiikista jotakuinkin tylsää. Mautonta. Ja täysin turhanaikaista. Oikeasti. kun loppejen lopuksi rakastuin abbaan meidän mussanopemme vuoksi se... Se oli ... (sana hukassa. Mikä kuvaa mailman parasta kokemusta joka kuitenkin itkettää ennenmänkuin mikään muu?) En voi sanoa muutakuin että rakastan abbaa... =']


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe