Niin se vain on.
Tavannut olen monta ihanaa,
pinnalta niin viehättävää,
sisältä jääkylmää,
kaurismiestä,
pysty en poikkeamaan tästä tiestä.
Kauriit on söpöjä :)
5
2493
Vastaukset
- kaurismies
Ota huomioon että koska me kauriit olemme tavallista "järkevämpiä", olemme myös varautuneempia ja saatamme ensi alkuun vaikuttaa kylmiltä. Sisällämme sykkii kuitenkin lämmin sydän, varsinkin kun se liekkiin roihahtaa.
- sitä jotain...
Oma kaurismieheni on kaikin puolin aivan ihana pakkaus, mutta erityisesti ihastuin hänen sinivihreisiin silmiinsä. Vielä kolmen vuoden yhdessäolon jälkeenkin unohdun aina silloin tällöin ihastelemaan hänen silmiään, kun hän puhuu minulle ja/tai katsoo minua silmiiin...
Kaurismiehen katseessa on älyä, kivaa pilkettä ja sietämätöntä seksikkyyttä!- on ihana..
..mutta ei anna rakastaa itseään.
On kiduttavaa elää ihmisen kanssa, jota niin rakastaa ja haluaa, mutta toinen on pidättyväinen. - Neitsykkä*
on ihana.. kirjoitti:
..mutta ei anna rakastaa itseään.
On kiduttavaa elää ihmisen kanssa, jota niin rakastaa ja haluaa, mutta toinen on pidättyväinen.Todella kiduttavaa rakastaa niin paljon kun toinen on pidättyväinen...
Ollaan jo päälle 40 molemmat. Vaikeeta...
- saattaa
nähdä söpöjä ihmistaimia, mutta että vielä aikuisenakin joku olisi söpö. Ja vielä mies!
Voihan duudeli sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras541219- 281114
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715