Vauvako

tulossa?

Kuinkahan suuri todennäköisyys on olla raskaana, kun minulta tuli muutama päivä sitten kolmen päivän ajan sellaista ruskeaa vuotoa, nyt tulee tosi paljon valkovuotoa ja alavatsa tuntuu oudolta.. se ei siis ole kipeä, vaan sellainen oudon tuntunen. (Ja minulla ei ole koskaan ollut menkkakipuja.) Olen tehnyt sellaisen kaupan halvan raskaustestin (liekkö luotettava?) mutta se oli negatiivinen. Teen vielä uuden testin viikon päästä jos menkat eivät ala.. mutta ovatko nuo oireet selviä tuntemerkkejä nimenomaan raskauteen, vai voiko kyseessä olla jotain muuta? esim. tuota ruskeaa vuotoa minulta ei ole ennen tullut..
Kiitos, jos joku viitsii vastata :)

6

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla

no itselläni oli kanssa outo tunne vatsassa. Tavallaan kipua, muttei kuitenkaan kipua.

Raskaustestin tein myöskin kaupan halvalla testillä joka osoitti negatiivistä.
      Nyt tein sitten uudestaan testin (pari viikkoa edellisestä testaamisesta) ja positiivistahan se näytti :)

mutta odottele vähänaikaa (viikko-kaksi) ja tee testi sitten uudelleen, uskoisin, että viimeistään silloin joko kuukautisesi ovat alkaneet tai testi näyttää positiivista :)

• olla ihan

mitä vaan...
      Olisko menkkojen jo pitänyt sitten alkaa? Ei nuo mun mielestä mitenkään tyypillisiltä oireilta kuullosta, aika harvalla on mitään oireita vielä tuossa vaiheessa.

• kävin neuvolassa tekemässä testin (kierto oli 30:ssä päivässä) näytti negatiivistä. viikonpäivät odottelin vuotoa, mutta ei kuulunut mitään ja kävin ostamassa apteekistä testin ja sepä näyttikin "plussaa". vatsa oli alussa hassun tuntuinen. viikoista ei ole varmuutta ehkä 6, 7, tai 8. mies sanoi muka tietävänsä et olen raskaana. odottele vaan ja jos ei kuulu osta testi. toistelen muita, mut ei kai haittaa.

• jos on

virtsatulehdus tms. Ruskea monja voi olla merkki siita. Mutta tee testi vahan myohemmin. Yleensa pari paivaa sen jalkeen kun menkkoja ei ala kuulua,mutta ma odottelisin ainakin viikon ennenku tekisin testin. Heh,ma odotin varmaan enemmankin, kun en uskonut kroppaani, vaikka se yritti kertoa minulle jotakin.

• ainakin...

molempien raskauksien kohilla on apteekin halvin testi näyttänyt heti plussaa, kun menkat ollu päivän tai kaksi myöhässä...

Mitään tuntemuksia ei ollut. Mutta alitajuntaisesti sen tiesin molempien kohdalla, jo ennen kuin testin tein, liekö sitten ollut se kuuluisa äidin vaisto vai naisen vaisto vai mikä...

• vauvako tulossa?

Kiitos vastauksista :)
      Jokin outo tunne on, että vauva olis tulossa, mut sitten jos ei olekaan niin pettymys voi olla suuri kun siihen on nyt henkisesti valmistautunut.. Odotan vielä viikon tai kaksi, jos menkat ei ole alkaneet niin teen uuden testin (mulla myös välillä aika epäsäännölliset menkat).

Mutta kovin olisi vauveli tervetullut vaikka ei mitään parasta ajankohtaa ehkä valinnutkaan x) mutta onnellinen olisin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      134
      1562
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      50
      1487
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1113
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      95
      1012
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      52
      846
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      85
      800
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      695
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34