Laskettu aika / Raskaus -gallup

möhkis.

Heippa kaikki palstalaiset. Milloin teillä on laskettu aika? Onko muuttunut ultrissa? Mikä raskaudessa on tähän mennessä ollut kamalinta ja mukavinta?

Mulla on la 16.9. Kauheinta on varmaan ollut alun pahoinvointi, pahat liitoskivut ja tyhmä huolehtiminen kaikenlaisista asioista. Ihaninta taas pahoinvoinnin loppuminen, pikkuihmisen heilumiset ultrassa ja liikkeiden tunteminen. Nauttikaa odotuksesta! :)

14

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin oli 4.10.

Eli siirtyi np-ultrassa viikolla. Kamalaa ei oikein ole ollut mikään (en ole voinut pahoin), kaikki vain uutta, jännää ja ihanaa!

• Odotan ja odotan

Laskettu aika 24.12. ja vielä en ole mitään ihanaa kokenut. Oksettaa, oksettaa, oksennan, oksettaa sit väsyttää ja sit taas oksennan. Käyn väkisin töissä ja yritän hoitaa esikoista. Kolmas raskaus (yksi keskenmennyt) ja näin paljon en ole aiemmin kärsinyt! Ja alko jo ennen kuin kuukautiset oli viikkoakaan myöhässä =(

• rvko 24

laskettu aika ultrassa kahdella viikolla,la 5.9.
      tympeintä oli alkuraskauden jatkuva väsymys,ja iltapäivästä iltaan huono olo,noin viikolle 16.
      mukavinta,kun pahoinvointi nyt pois,ja olokin pirtsakka:),ja päässyt ulkoileen.
      kauheinta tähän mennessä oli veriseulan väärä hälyytys:(...otettiin verikoe liian aikaisin,ja sai turhaan hermoilla kolme viikkoa...onneks kaikki olikin o.k,ja rakenne ultrassa myös:).

• marika.

Heips! Mulla siis laskettu aika tuolloin 23.9. NP-ultran mukaan oli viikkoa nuorempi mutta neuvolassa sitä ei muutettu kun eroa pitää kuulemma olla 10 päivää. Nyt olin rakenneultrassa ja sen mukaan oli enää 2 päivää pienempi niin eiköhän hän tuolloin joskus sit putkahda :)
      Tosi hyvin on menny raskaus, alussa vaan oli aivan kaameat vatsakivut mut niitä ei onneksi montaa viikkoa kestäny. Nyt taas on mieli ruvennut tekemään tepposiaan aina välillä..

• jennanen 21+6

Mulla laskettu aika 19.9. eli tällä hetkellä rv 21 6. Laskettu aika ei olet muuttunut ultrissa,mutta vauvelin ikä kuulemma ollut enemmän,kuin mitä viikkojen mukaan pitäis. Voi olla että meidän pikkuinen syntyy sitten joskus hieman aikaisemmin.
      Alkuraskaudessa voin pahoin ja paljon,se ei ollut mukavaa. Tällä hetkellä kärsin jo toista kertaa kovasta päänsärystä,viimeks rv 14 noin vkon ajan,nyt tällä kertaa neljättä päivää.
      Ihaninta on ollut ultrissa,kun pikkuinen oikein esiintyy ja myös hänen hienot potkunsa ja nyrkiniskunsa. Kyllä on mamman kylkiluut saaneet kyytiä ;)
      Eipä kai muuta purnattavaa tai ylistettävää..tällä kertaa,kohta kuitenkin taas jotain :) Heip siihen asti. Voikaa hyvin!! :)

• Mimmu87'

Mulla on laskettu aika 10.6 ja kamalinta on ollu lonkka kipu ja ihan älytön painon nousu!
      Ihaninta on ollu vauvan liikkeiden tunnustelu ja toi söpö maha.

• .....

Laskettuaika 4.1.2008, eli raskaus vasta alkumetreillä.

Mitään kamalaa ei ole vielä ilmennyt eikä kyllä mitään mukavaakaan :)
      On aivan kun en olisikaan raskaana, vaikka pitäisi olla jo 7 viikolla

No ensimmäinenkin raskaus oli todella helppo ja alkuun viikolle 16 asti tuntui, kuin ei olisikaan raskaana :)

sitten kun maha kasvoi, niin sen pikkuhiljaa alkoi tuntemaan/huomaamaan.

Ultrassa en ole käynyt, mutta voi olla hyvinkin mahdollista, että la muuttuisi :)

• janemania

Minulla la 3.1.2008 aamulla saattaa olla huono olo ja rinnat kipeet... muuten ei ihmeitä. ensi viikolla olisi ensimmäinen ultra... jännittää!!! Odotan meidän esikoista.

• Milla.M

minulla la 10.1, eka ulta on tämän kuun lopulla joten en tiedä muuttuuko vielä.

Etomista ja öllötystä on ollut joka päivä,muutenpa ei juuri tietäisikään olevansa raskaana :)

• janemania
        Milla.M kirjoitti:

minulla la 10.1, eka ulta on tämän kuun lopulla joten en tiedä muuttuuko vielä.

Etomista ja öllötystä on ollut joka päivä,muutenpa ei juuri tietäisikään olevansa raskaana :)

ensi tiistaina ensimmäinen ultra... jännittää... saattaa la siirtyä hieman... sen näkee sitten...

• .....

LA 21.7. eli rv31 mennään.
      Aika ei ole muuttunut ultrissa.

Kamalinta on ollut pahoinvointi vk 6-22 joka on tullut takaisin nyt vk 30-. Myös supistelut ja sairaslomalla olo on ollut tylsää.

Ihaninta on vauvan potkut ja omasta mielestä ainakin söpö maha;)

• mammasurffari

Elikkäs laskettu aika 16.10.. Ekassa ultrassa piti viikot päivälleen kutinsa :)

Kamalinta mulla on ehkä ollut alkuajan tietämättömyys, kun ekaa odotan. Tai se pähkäily että onkohan tää nyt normaalia vai ei.. Ja sit alkuajan väsymys ja vatsan nippailut jossain vaiheessa..
      Tällä hetkellä ärsyttää se etten tiedä mitä vois pukea päälle, että kehtais mennä ihmisten ilmoille, kun kaikki tuntuu vaan epämukavalta..

Ihaninta on ollut liikkeiden tunteminen, masun kasvu ja ultra.. Odotankin innolla sitä rakenneultraa :)

Onnellista odotusta kaikille :)

• emmilee

Laskettu aika 30.12. Pahoinvointia ollut jonkin verran kun taas esikoisen kohdalla ei yhtään. Ihana jännätä kumpi tulee, esikoisen kohdalla otettiin selvää, nyt ei aiota!

• isomaha

elikkäs laskettuaika ois lauantaina 19.5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2268
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1530
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1517
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1244
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1184
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1084
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    Aihe