Onko kukaan tilannut netin kautta/ ostanut luontaistuotekaupoista (saako edes Suomesta)
Olen lähes valmis uhraamaan n. 30€ huijauksen alttarille jos vaikka edes vähän auttaisi.. ainakin psykologinen vaikutus?
Yamoa
6
634
Vastaukset
- ann.
tilattu on, saa myös suomalaiselta toimittajalta (lootuskirja) Itse tilasin englannista parin kuukauden satsin, tuli vähän halvemmaksi.
Vaikutusta jännityksellä odottaen, A. - yammu1
käytössä ollut nyt pari viikkoa, kuivattaa nenän limakalvoja, eikä heinänuha ole päässyt valloilleen. ja mikä parasta ei väsytä eikä muitakaan sivuvaikutuksia!!!
T. varovaisen optimistinen Yamoa-fani- mussepossu
Heips,
Miten on toiminut, nyt kun vielä pidempi aika kulunut? - yammu1
mussepossu kirjoitti:
Heips,
Miten on toiminut, nyt kun vielä pidempi aika kulunut?On ollut aika helppo kesä, viileää ja sateista, joten en tiedä kumman ansiosta, mutta vähällä on päässyt nenäliinojen suhteen
Erityisesti ristiallergiat on helpottaneet, voi vetää jätskiä, mansikoita ja jopa viiniä, olutta ilman kummempia kohtauksia! - mussepossu
yammu1 kirjoitti:
On ollut aika helppo kesä, viileää ja sateista, joten en tiedä kumman ansiosta, mutta vähällä on päässyt nenäliinojen suhteen
Erityisesti ristiallergiat on helpottaneet, voi vetää jätskiä, mansikoita ja jopa viiniä, olutta ilman kummempia kohtauksia!Nyt on ainakin kevään pölyt olleet kunnolla riesana. Mites yamoan kanssa?
- nuhaton
Pääsin 20 vuotta vaivanneesta heinänuhastani Yamoan ansiosta 3 vuotta sitten: otin vain pari vkoa ennen heinäkauden alkua Yamoa kapseleita koska kuivattivat niin nenän limakalvojani epämukavasti niin että lopetin ottamisen, mutta silti sen jälkeen ole heinäallergia enää ollenkaan vaivannut! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984