Eli, löyty lasista eilen sellasia pienenpientä kutua. Ja sen on pakko olla sen koska muut ei voi lisääntyä. Kauanko kestää ennen ku ne kuoriutuu? Pitääkö niille hommata artemiaa? Akva kaupassa sanottii et meil on hyvä akva... SIlti me ollaan perheen kanssa alottelijoita.
Vastaukset 3
- Rihma
Mitenkäs niin muut kalat eivät voi lisääntyä?
- Buble-
Meillä on rihmakaloja, jotka tekevät kuplapesän, yks partamonni ja miljoonakaloja, jotka on poikia. Plus kaks imunuolimonnia, joista en oikeen tiedä, mutta ne hankittii kutemisen jälkeen.
- RRR
Buble- kirjoitti:
Meillä on rihmakaloja, jotka tekevät kuplapesän, yks partamonni ja miljoonakaloja, jotka on poikia. Plus kaks imunuolimonnia, joista en oikeen tiedä, mutta ne hankittii kutemisen jälkeen.
Minkäskokoinen tuo teidän allas on??
Millikset vaatis kovaa vettä.
Kuinka iso parvi sulla on niitä Black venezueeeeeloja???
eli noi "imunuolimonnit" on jotain "ottoja" vai???
Kannattaa otta selville vaikka just netistä mitä kaloja ostelee ettei tuu ongelmia...
ku aikas monilla lajeilla on erilaiset vaatimukset veden yms suhteen...
esim rihmakalat tykkää hieman vähemmän virtaavasta kuin taasen otot tarvis virtaavaa vettä ;) jne....
Toivottavasti se monnisten kutu onnistuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483