Hotelli Milano Duo

ensimmäinen kerta

Heissan.
Onko kellään täällä kävijöistä kokemusta ** tähden hotelli Milano Duosta?

Millaisia huoneet ovat, ovatko niin surkeita kuin kuvittelen...torakoita? Ahtaita?

Henkilökunta? Ystävällistä vaiko tavallisen oloisia? Töykeää kenties?
Täältä jo sain lukea että maltalaiset ovat ilmeisesti vähän tylyhköjä....

Olemme eka kerta menossa Maltalle emmekä tiedä kohteesta juurikaan mitään.
Kiitos sille joka vastaa.=)

8

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milano Duossa

      Moi!

      Hotelli ei ole kummoinen, mutta maisemat korvaavat kaiken, joten toivottavasti saatte parvekkeen merelle päin. Hissi oli rikki (noin 2 v. sitten) jatkuvasti. Aamiainen oli ihan ok, ja henkilökunta ystävällistä. Vallettakin on lähellä (näkyy parvekkeelta), sinne pääsette bussilla no 62. Upea paikka.

      T. Sinne vielä joskus

      • ensimmäistä kertaa...

        Hei, ja aivan loistavaa että vastasit jo näin pian!
        Olen surffannut aika lailla mutta parhaat ja realistisimmat tiedät saa vain kokeneilta henkilöiltä.=).

        Mukava kuulla että ns.tavalliset asiat ovat hotellissa suht OK, mutta hyvä että varoitit hissistä! =D. Ei olisi kiva jumittaa siihen.
        Portaat ovat ihan ok, ellei joudu sinne jonnekin kattohuoneistoon. Hienoa kuulla että maisemat ovat upeat, mutta toivoa sopii että saisimme todellakin tämän merinäköala huoneen. Esitteessämme sanottiin suoraan että joissakin huoneissa on ikkunanäköala suoraan ikkunakuiluunkin! Yyh. Mutta ajattelimme, että se riski pitää ottaa. Pääsehän sitä sitten uloskin katselemaan maisemia.=)

        Ja kiitos vielä bussinumero vinkistä! ;). Kaikki tieto on tarpeellista.

        Lisää saa kertoa ko.hotellista jos jollakin on vielä lisättävää taikka erilaista kokemusta.
        Olisi kiva tietää lisää.=)=)


      • ei minulla
        ensimmäistä kertaa... kirjoitti:

        Hei, ja aivan loistavaa että vastasit jo näin pian!
        Olen surffannut aika lailla mutta parhaat ja realistisimmat tiedät saa vain kokeneilta henkilöiltä.=).

        Mukava kuulla että ns.tavalliset asiat ovat hotellissa suht OK, mutta hyvä että varoitit hissistä! =D. Ei olisi kiva jumittaa siihen.
        Portaat ovat ihan ok, ellei joudu sinne jonnekin kattohuoneistoon. Hienoa kuulla että maisemat ovat upeat, mutta toivoa sopii että saisimme todellakin tämän merinäköala huoneen. Esitteessämme sanottiin suoraan että joissakin huoneissa on ikkunanäköala suoraan ikkunakuiluunkin! Yyh. Mutta ajattelimme, että se riski pitää ottaa. Pääsehän sitä sitten uloskin katselemaan maisemia.=)

        Ja kiitos vielä bussinumero vinkistä! ;). Kaikki tieto on tarpeellista.

        Lisää saa kertoa ko.hotellista jos jollakin on vielä lisättävää taikka erilaista kokemusta.
        Olisi kiva tietää lisää.=)=)

        havaintoja. Mutta yleisesti ottaen Malta on erilainen lomakohde kuin muut välimeren paikat. Itse pidin paikasta todella paljon.
        Maltalaisia on vuosituhansien aikana valloittaneet ja ryöstäneet useat kansat, kenties se heijastuu heidän käytökseensä, turistit nykypäivän merirosvoja!!!!? Kohteliaisuudella ja asiallisella käytöksellä pärjää pitkälle heidän kanssaan. Maassa maan tavalla. Oikein mukavaa lomareissua teille!


      • ensimmäistä kertaa...
        ei minulla kirjoitti:

        havaintoja. Mutta yleisesti ottaen Malta on erilainen lomakohde kuin muut välimeren paikat. Itse pidin paikasta todella paljon.
        Maltalaisia on vuosituhansien aikana valloittaneet ja ryöstäneet useat kansat, kenties se heijastuu heidän käytökseensä, turistit nykypäivän merirosvoja!!!!? Kohteliaisuudella ja asiallisella käytöksellä pärjää pitkälle heidän kanssaan. Maassa maan tavalla. Oikein mukavaa lomareissua teille!

        Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä kirjoituksestasi.=). Olen jo monesta kohtaa lukenut että maltalaiset ovat ynseää porukkaa. Olen käynyt Bulgariassa ja Espanjassa,jossa oli myös ihan sama laulu ja valitettavasti en kyllä tykkää siitä että hymyä ei asiakkaalle irtoa.
        Mutta..toisaalta,olen siihen nyt jo tottunut.
        Itse olen erittäin fiksu ja kohtelias, jotta eiköhän siinä sitten jotenkuten...=).
        Kiitos,yritämme pitää hyvän loman.


    • hotelli ja

      hyvä sijaini, ystävällinen henkilökunta, OK aamiainen,mutta, mutta seinät taitavat olla paperia.
      Ainakin meidän huoneeseen kuului kuin korvan juuressa olisivat olleet naapurihuoneen sänkypuuhat, kuorsaukset, aivastukset,vessassakäynnit ja jopa tupakan savu, joka tuli huoneeseen varmaan ilmastoinnin kautta. Hotellin puolihoidon ruoka oli kamalaa. Hotellin snack baarissa oli pikkupurtavaa, mutta yhtenä iltana eivät tarjolleet jostain syystä muuta kuin samaa ruokaa kaikille.

      • ensimmäinen kerta...

        Mukavaa kun vielä tuli yksi vastaus ja kuvaus hotellista! Ja vieläpä aika positiivinenkin.
        Kuulostaa nyt näin aika kivalta,aika meidän tyyppiseltä.=) Paperiseinät eivät kyllä kivoja ole,mutta pitänee kestää se.


      • lisään

        Hotellin katolla auringonotto tila ja siellä on n. 10 aurinkovuodetta, suihku ja poresammio, joka oli mielestäni kyllä aika etovan näköinen, mahtavatkohan vaihtaa veden kuinka usein? Olin lokakussa joten siellä oli kiva olla, mutta luulen että kesällä siellä on aivan liian kuuma. Rannalle (kallio sellainen) on varmaan pari kilometriä matkaa.


      • ensimmäistä kertaa..
        lisään kirjoitti:

        Hotellin katolla auringonotto tila ja siellä on n. 10 aurinkovuodetta, suihku ja poresammio, joka oli mielestäni kyllä aika etovan näköinen, mahtavatkohan vaihtaa veden kuinka usein? Olin lokakussa joten siellä oli kiva olla, mutta luulen että kesällä siellä on aivan liian kuuma. Rannalle (kallio sellainen) on varmaan pari kilometriä matkaa.

        Kiitti vielä lisäyksestä!! PALJON!!
        On ollut vaan semmoinen olo että kun matka oli niin edukas että hotellin on pakko olla joku loukko.Mutta ei kuulosta niin huonolta ainakaan näillä tarinoilla täällä.
        Viikon päästä lähdetään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe