Kun halut ei kohtaa

Minnuli_

Kun halut ei kohtaa miehen kanssa, mitä tehdä? olemme nuoria, mies haluaa monta kertaa viikossa, pettyy joka kerta kun ei saa mitä haluaa ja jopa suuttuu. mulle riittäis kerran-pari kerta viikossa. rakastetaan toisiamme, mutta kun toiselle seksi on todella merkittävää, toiselle se on osa parisuhdetta mutta ei elämä ei lopu siihen jos ei viikkoon harrasta sitä.miten tällaiset ongelmat voi ratkaista vai voiko?onko tämä ihan normaalia vai pitäisikö kumppaneilla olla samanlaiset halut?onko kaikki miehet samanlaisia, että seksi on kaikki kaikessa?auttakaa ja kertokaa omista kokemuksista...

8

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      ei ainakaan meillä ole mitään sen kummempia kertoja olaan sillon ku siltä tuntuu ja jaksetaan meillä ainakin tahtoo viikolla jäädä noi peti puuhat vähemmälle,kun ei jaksa.töistä tulee kotiin niin sitä on niin puhki ja poikki ettei aattele muuta ku nukkumaan menoo.mutta vkl tulee sit enemmän touhuttua ku on saanu nukkua kunnon yö unet.ei kannata ottaa hirveitä paineita asiasta kyllä se siitä lähtee...

    • kaikki miehet ei ole noin v...

      Kumppanit kärsivät aina, jos halut ovat kobvin erilaisia. Voisin hyvin vaihtaa kanssasi miestä. Täältä saisit paluupostissa miehen, joka todellakaan ei ole halukas monena iltana viikossa.
      Nim. Pettynyt

      • samoin!!

        Ku vonkais edes JOSKUS kuten normaalimiehen kuuluiski mut ei, itse saa aina kerjätä eikä sittekkä innostu ku muutamana päivänä kuussa!!! Ei jaksa, antaa olla...turha sitä liian usein on yrittää.


    • Haluton

      Meillä on sama tilanne tai ongelma(ko?). Mies haluaa minua koko ajan ja mielellään rakastelisi joka päivä, joskus jopa monta kertaa päivässä. Minulle riittäisi pari kertaa viikossa eikä minun maailmani kaadu, jos emme viikkoon harrasta seksiä. Mieheni taas kokee vähäisen seksin ongelmana ja tuntee, että etäännymme toisistamme, jos emme viikkoon rakastele.

      Alussa tosin rakastelimme joka päivä aamuin, päivin ja illoin. En tiedä, olisiko minulla näin vähäiset halut joka tapauksessa, mutta epäilen, että erinäiset intiimivaivat ovat vaikuttaneet asiaan. Jossain vaiheessa koin jopa yhdyntäkipuja, minkä jälkeen aloin jännittämään yhdyntää. Tosin en ole ikinä aiemmissakaan suhteissa ollut mielestäni seksuaalisesti kovin aktiivinen, vaikka mitään ihmeellisiä vaivoja ei ole ollutkaan.

      Koen henkisen yhteenkuuluvuuden tunteen tärkeämmäksi kuin suhteen fyysisen puolen. Ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat eri asioita niin elämässä yleensä kuin parisuhteessakin. Olen itsekin miettinyt, voiko asiaa ratkaista tai päästä molempia tyydyttävään kompromissiin. Todennäköisimmät ratkaisut ovat, että toinen joutuu "elämään puutteessa" tai "antamaan säälistä". Kumpikaan ei kuulosta kovin tyydyttävältä. Itse en ainakaan ole sen tyyppinen ihminen, joka pystyisi pidemmän päälle olemaan onnellinen, jos joutuu aina suostumaan seksiin, vaikka ei tee mieli.

      Uskon kuitenkin, että tilanne on suht normaali. Ainakin sen perusteella, mitä olen kavereilta kuullut, tilanne on usein juuri näin, että mies haluaa enemmän kuin nainen. En tosin ole vielä keltään kuullut järkevää ratkaisua :(.

      • mies haluaa harvoin

        Ei pidä yleistää. Meillä on taas niin päin, että minä naisena haluaisin useammin kun nyt ollaan. Voisin olla vaikka joka päivä jopa useamminkin. Miehelleni riittää kerta kahdessa viikossa, joskus hyvinä viikkoina kaksi kertaa viikko. Hänelle muut asiat ovat tärkeämpiä kuin seksi. Tilanne aiheuttaa kireyttä ja riitoja, koska en malta olla huomauttamatta seksin vähyydestä. Olen kuulema haluttava, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.


    • fdas

      ...

    • ...

      ...

    • hmmmph

      vietti vaan vetää ja rakkaudesta ei tietoakaan??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe