Mistä "hengettömät" kehykset?

aliish

Nyt on ongelma. En löydä mistään optikkoliikkeestä hengettömiä kehyksiä eli sellasia missä linssien ympärillä ei ole kehystä. Vanhat hajos ja mua ei yhtään miellytä tää nykyinen paksusankamuoti =). Olen siis suosiolla epämuodikas ja haluan huomaamattomat kehykset. Auttakaa...

12

6242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkeessä oli

      hyvä valikoima.

      • sontaa

        ¤/%%*//&#}}}´..tana


      • aliish

        kiitos=)


      • oletkin
        sontaa kirjoitti:

        ¤/%%*//&#}}}´..tana

        varmaankin tietoinen?


      • nettisivuja
        aliish kirjoitti:

        kiitos=)

        www.eyen.fi, löydät liikkeet sieltä.


      • Alasta tietäjä
        nettisivuja kirjoitti:

        www.eyen.fi, löydät liikkeet sieltä.

        En suosittele Optigon tai Eyen-ketjun ns. halpis-merkkejä kehyksissä tai linsseissä. Ovat täyttä roskaa.; se on nähty.

        Tai osta vaan, niin voin sanoa, että mitäs minä sanoin.

        Paras hengetön on Silhouette (esim Tähti Optikko tai jokin yksityinen); ilman mitään ruuvikiinnityksiä!


      • HElvetti mitä paskaa
        Alasta tietäjä kirjoitti:

        En suosittele Optigon tai Eyen-ketjun ns. halpis-merkkejä kehyksissä tai linsseissä. Ovat täyttä roskaa.; se on nähty.

        Tai osta vaan, niin voin sanoa, että mitäs minä sanoin.

        Paras hengetön on Silhouette (esim Tähti Optikko tai jokin yksityinen); ilman mitään ruuvikiinnityksiä!

        Kävin Optigo:lla ja sain täöyttä paskaa 0,5v ja pinnat pois ei mitään takuuta. Tähti optikkolla pintakatosi 1,5v vanhoista hommasivat uudet kehykset vaikka en niitä vaatinut. Laatukehykses on takuu.


      • Kokemuksia Eyenistä
        Alasta tietäjä kirjoitti:

        En suosittele Optigon tai Eyen-ketjun ns. halpis-merkkejä kehyksissä tai linsseissä. Ovat täyttä roskaa.; se on nähty.

        Tai osta vaan, niin voin sanoa, että mitäs minä sanoin.

        Paras hengetön on Silhouette (esim Tähti Optikko tai jokin yksityinen); ilman mitään ruuvikiinnityksiä!

        Minulla ollut noin vuoden päivät Eyeniltä ostetut lasit ja ovat edullisimmat ja parhaat mitä ikinä on ollu, kokemusta lasien käytöstä kuitenkin 18 vuotta. Älkää yleistäkö,kyllä edullisestikin voi saada hyvät lasit ja ainahan voi ostaa uudet, ainakin Eyenin hinnoilla...


      • Kallista ja huonolaatuisia ...
        HElvetti mitä paskaa kirjoitti:

        Kävin Optigo:lla ja sain täöyttä paskaa 0,5v ja pinnat pois ei mitään takuuta. Tähti optikkolla pintakatosi 1,5v vanhoista hommasivat uudet kehykset vaikka en niitä vaatinut. Laatukehykses on takuu.

        Pienen ikäni laseja käyttänyt ja yleensä asioinut Silmäasemalla tai Optigolla.Useimmiten oon saanut hyvät ja mieleiset kehykset ym.Reilu vuosi sitten hommasin Optigolta hyvät lasit tai hyvät ja hyvät.....Vääntyivät vähän sählätessä ja kävin niitä sit suoristamassa.Olivat olleet käytössä muutaman viikon ja maali/pinnoite jo irtoili kehyksestä ja nenä aisan päältä,HÖH!!!Optikko sit vaan suti maalia pikkupensselillä päälle,kun sanoin!!!Eipä se maali kauaa kestänyt paikallaan,harmittavaa!!!Kait siitä olis voinut nostaa mekkalan,mut en sit kehdannut alkaa hankalaksi asiakkaaksi....Kalliitkin lasit olivat,noin 300e.No,nyt sit kävin hankkimassa uudet,kun mainoksessa luvattiin alennusta 30-70%!!!Sain alea sen 30% vaan.Ja lasit tuli maksamaan yli 300e silti.Että noi alennukset on kyllä ihan valetta.Normi hinnoilla mun lasit on yleensä ton 300e,kun en hirmu kalliita kehyksiä ota.Elikkä ei mistään alesta voi ees puhua!!!RAHASTUSTA HÄRSKISTI tää OPTIGO-ketju!!!!!Saas nyt nähdä näiden uusien lasien kans,miten käy...linssit ovat isommat kun mulla on yleensä jo monta vuotta ollut ja oon tottunut pieneen kehykseen!Ihmettelin,kun silmät ei ala oikeen asettuun näihin laseihin,alaspäin katsottaessa kaikki tuntuu suuremmalta ja kävellessä askeleet töksähtää välillä oudosti maahan...vääristyy etäisyyden tuntu jotenkin....Tässä ajassa jo aikasemmat lasit ovat asettuneet ja silmät tottuneet uuteen,mut nyt näyttää vähän heikolta!!!Eilen kävin liikkeessä säätämässä sankoja sopivimmiksi ja otin asian puheeksi optikon kanssa,ihmetteli asiaa!Mut voipi johtua linssien koosta/kaarevuudesta/kaltevuudesta tmv.Tuumasi,että palataan asiaan,jos eivät ala tuntumaan ok!!!Tuntuu vähän hankalalta,en kyllä halua kärsiä seuraavia 2 vuotta tälläsellä tuntemuksella!!!Onko mulla mitään oikeusturvaa tälläsessä tapauksessa,onko kellään kokemuksia samantapaisesta ongelmasta?!!!!!Elikkä,jos nää linssit tosiaan on "liian isot"mun silmille,niin sit mun pitäis vaihtaa pienempään kehykseen-MUTTA kuka ne sit kustantaa?!!!!NEUVOJA,KIITOS!!!!!Terkuin,Lotta-Liina


    • Pämmy

      Itse olen tilannut jo kahdet hengettömät lasit ruotsalaisesta Favoptic.comista. Saat hengettömät kaikilla herkuilla noin 100 eurolla. Voit tilata ensin kotiisi kolmet lasit ilmaiseiksi kokeiltavaksi, joten sinun ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.

    • tyttö.

      Mulla itellä on Minima-merkkiset hengettömät lasit, nää on ollu jo pari vuotta ja hyvin on kestänu, ostettu Synsamilta :)

    • Tyytyväinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe