Kuinkas näillä merkeillä menee parisuhteessa?
Vaaka(m)+kaksonen(n)
7
4797
Vastaukset
- menee
Minä kaksosnainen elänyt yhdessä vaakamiehen kanssa yli 30 vuotta. Ei koskaan riidelty. Ei vaakaa saa riitelemään. Ei edes kaksonen....
- "Villikko"
Alussa suhde toimii, vaaka ja kaksonen tykkäävät olla lähekkäin ja seksi toimii hyvin, mutta kaksonen ei välttämättä jaksa pidemmän päälle jahkailevaa vaakaa. Vaaka on tosi mukava niin kauan kun suhde tyydyttää hänen omat tarpeensa, silloin kun kaksonen jaksaa mennä vaakan tahtiin.
Oma kokemus vaakamiehestä oli, että hän halusi nukkua paljon, mitään ei tykännyt harrastaa ja oli saita, maksatti kylmästi kaikki minulla. Seksikin oli loppuajalla lähinnä vaakan "itsetyydytystä". Kaksosena alkoi ahdistaa jatkuva kotona kykkiminen. Kaikki vapaapäivät meni "levätessä". Sitten alkoi riipiä vaakan siisteysintoilu ja kaikenlainen minun muuttaminen. Kun en kelvannut sellaisena kuin olin niin lähdin koko suhteesta enkä ole kaivannut takaisin.- -aurinko-
Heh. Meillä mä olen siivousintoinen. Onneksi vaakamieheni on tuohon tullut mukaan vaikka sen poikamiesasunto olikin epäsiisti.
Touhutaan paljon sisällä ja ulkona puutarhassa yhdessä. Uniajat meillä sopii yksiin, kumpikin iltaunisia.
Seksi sujuu hyvin kun kumpikin tahtoo toisen nauttivan.
Ainoa huolenaihe meillä on kun kumpikin on aika vahva ja periksiantamaton (luulee olevansa aina oikeassa) tulee ristiriidoista joskus hyvinkin kova taistelu. Rakkaus saa itsekkyyden ajallaan pakenemaan.
Eli tässä yksi todiste ettei horoskooppimerkillä ole juurikaan väliä vaan jokainen on oma persoonansa.
Hyvää ja kaunista kaikille pareille ja sinkuille kesäänne! - Libratar
kumpiki tykkää olla kotosalla ja on perhekeskeisiä. Yhdessä mennään ja tehdään, "paita-perse suhde".
Kipupiste on siinä että tonen tykkää enemmän hellyydestä, toinen seksistä.. riitoja ei ole, mutta keskusteluja toisinaan tästä aiheesta. Nii päin siis että minä vaakanaisena oon sitä mieltä että seksiä sais olla useemminki ja kaksosmies valittaa läheisyyden puutteesta... - ?????
"Vaakamies maksatti kylmästi minulla kaikki"...
No ei kyllä horoskooppi merkin mukaan... minun vaakani aina lompakko auki, mistä maksusta onkaan kysymys. Ja vieläpä kaikki tutut ja sukulaisetkin maksaa!! En avokätisempää miestä tavannut kun minun vaakani!! Ja enemmän näitä kaksosen tarpeita on huollettu meidän kesken... aina ollut minun hyvinvointini ensimmäisellä sijalla... ja siivousinto... hehe... minä se aina sekasotkuun ensin kyllästyn.... Eipä siis taida olla koiraa karvoihin katsominen... - vaakuli*
Libratar kirjoitti:
kumpiki tykkää olla kotosalla ja on perhekeskeisiä. Yhdessä mennään ja tehdään, "paita-perse suhde".
Kipupiste on siinä että tonen tykkää enemmän hellyydestä, toinen seksistä.. riitoja ei ole, mutta keskusteluja toisinaan tästä aiheesta. Nii päin siis että minä vaakanaisena oon sitä mieltä että seksiä sais olla useemminki ja kaksosmies valittaa läheisyyden puutteesta...Mulla on jus toisinpäin :D Tykkäisin enemmän, että olisi hellyyttäviä hetkiä.. mut mut. Ihana kaksoismies mulla ;)
- Vaakamies77
????? kirjoitti:
"Vaakamies maksatti kylmästi minulla kaikki"...
No ei kyllä horoskooppi merkin mukaan... minun vaakani aina lompakko auki, mistä maksusta onkaan kysymys. Ja vieläpä kaikki tutut ja sukulaisetkin maksaa!! En avokätisempää miestä tavannut kun minun vaakani!! Ja enemmän näitä kaksosen tarpeita on huollettu meidän kesken... aina ollut minun hyvinvointini ensimmäisellä sijalla... ja siivousinto... hehe... minä se aina sekasotkuun ensin kyllästyn.... Eipä siis taida olla koiraa karvoihin katsominen.....minä vaaka,Ystävättäreni kaksosnainen.Ollaan tosin ihan kaveria vaan,mut noi sun kuvaukses äskö sopii meihin tod. hyvin myös. : )Hän vaikuttaa esim. kotioloissa siistimmältä,siivoamiseen ja semmoseen liittyen..ja onkin sitä.Jos yhdessä mennään jonnein,vaik leffaan,syömään jne,olen ERITTÄIN mielelläni maksumies,enkä voi itseäni pihtariks allekirjoittaa.Johtuen pitkälti siitä,että...Rakastan tätä Naista!!..pakkohan tuo on myöntää..(tosin en Hänelle) ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657