Heissan!Mistä Simiin saikaan lastenhoitajan,jonka pystyi palkkaamaan hoitamaan vauvoja?
Mistä lastenhoitaja?
4
2476
Vastaukset
- pinky
No en ole varma mut koita tai oot jo varmaan koittanukkin tät...koita puhelimella soittaa ja **vuokrata** hoitaja niin sanotusti Tai toinen vaihtoehto on hoitaa vauvaa itse mutta siinä on se huonopuoli kun ei saa rahaa töistä
- James
en oo ladannu, joten en takaa toimivuutta:
(must tulee mainostaja tätä menoo;) )
http://www.cheapfrills.org/objects_04.html- ---
Jos ton lataa, niin miten sen sitten saa peliin? tietääkö joku? (tai siis jos ylipäänsä lataa jotain, niin miten sen saa peliin?)
- -sini-
--- kirjoitti:
Jos ton lataa, niin miten sen sitten saa peliin? tietääkö joku? (tai siis jos ylipäänsä lataa jotain, niin miten sen saa peliin?)
no kato sun pitää se winzipil sillee jännästi laittaa se peliin..sun pitää mennä valikoiden kautta downloadsiin ja sit sitä kautta sä saat
sen peliin..mullaki meni aikaa ennenku tajusin miten se tehdään..toivottavasti tajusit..nää ei oo kylläkää mitkää parhaat mahdolliset ohjeet..
no mut yritä ainaki, jos nyt edes tajusit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468