istuttaa ulos VI alueella. Olen aloittanut tuulettamisen muutama päivä sitten ja vien parvekkeelle kun vähän lämpenisi.Laitanko heti ulos istutuksen päälle harson? Tykkääkö nuo siitä punaisesta lannoitteesta?
Vastaukset 3
- Kikka
Olen itse V vyöhykkeellä. Olen kuullut maagisen päivämäärän 10.6, jonka jälkeen ei pitäs tulla enää yöhalloja. Yritän sinnitellä esim. päivänsinin kanssa sinne asti. On aika herkkä paleltumaan.
- sitten
Mää oon aina laittanut kaikki kesäkukat 31.5 ulos ja peitellyt jos on näyttänyt 2-4 asteen lämpötilaa yöksi. Mutta päivänsisi on kai erityisen herkkä eli täytyy olla varovainen.
- ei kestänyt
sitten kirjoitti:
Mää oon aina laittanut kaikki kesäkukat 31.5 ulos ja peitellyt jos on näyttänyt 2-4 asteen lämpötilaa yöksi. Mutta päivänsisi on kai erityisen herkkä eli täytyy olla varovainen.
Pidin päivänsini köynnöstä kerran lämpimällä parvekkeella muutaman tunnin ja se kuoli.
Harmittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662727- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 88731
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95520