Miksi ei vaan haluta?

Ongelmanainen

Ensiksi haluan tehdä tiettäväksi, että en ole ikinä rakastellut niin kuin nykyisen poikaystäväni kanssa. Rakastelumme on upeaa ja maata järisyttävää. Tai oli, silloin kun sitä vielä tapahtui.

Olemme olleet yhdessä vasta puoli vuotta, jonka aikana minulla on ollut 4 kertaa virtsatientulehdus. Tulehdukset johtuvat yhdynnästä. Aluksi epäilin, että tulehduksia tulee, koska harrastamme seksiä liian usein ja liian monta kertaa peräkkäin. Vielä pari kuukautta sitten harrastimme seksiä lähes joka päivä ja yleensä vielä monta kertaa päivässä tai monta kertaa peräkkäin. Mutta tulehdus saattaa tulla jo kahden yhdyntäkerran jälkeen, joten määräkään ei ole laukaiseva tekijä.

Todennäköisesti virtsatientulehdukset ovat syynä siihen. että haluni ovat kadonneet kokonaan. Rakastan poikaystävääni ja janoan hänen kosketustaan, hyväilyjään, halauksiaan ja pusujaan, mutta kammoan seksuaaalisesti latautuneita suudelmia tai seksiä ennakoivia kosketuksia. Minun ei tee mieli, ei sitten yhtään. Haluan haluta, mutta jostain syystä tunne on hävinnyt. Siis tunne, että tekisi mieli seksiä tai rakastella.

Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Miten saan virtsatientulehdukset loppumaan? Tai jos niitä ei saa loppumaan, miten saan itseni taas haluamaan seksiä, vaikka seuraukset ovat kivuliaat? Poikaystävälleni rakastelu on todella tärkeä osa parisuhdetta ja hänestä tuntuu, että etäännymme toisistamme. Itselleni riittää vahva henkinen yhteyskin, mutta pitääkö minun suostua seksiin suhteemme pelastamiseksi? Tai en voi puhua suostumisesta, koska poikaystäväni ei mitenkään ahdistavasti vonkaa, sillä hän tiedostaa tilanteen, mutta ymmärrys alkaa käydä vähiin ja molemmista tuntuu pahalta, omasta ja toisen puolesta.

11

3398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      oisko mahollista että poikaystävälläs olis jokin pöpö tai bakteeri kun saat tulehuksen aina touhuamisen jälkeen?kannattais varmaan senkin käydä tutkituttamassa ittensä ei se anna jos ei otakkaan...

    • Kokemusta on

      Minulla oli nuorempana myöskin virtsatietulehdus kierre. Usein se myös liittyi yhdyntään ja ties mihin. Käy lääkärillä. Virtsatietulehduksiin saa estolääkityksen jolloin tulehduksia ei enää tule eikä kirvelyä tarvitse pelätä.
      En tiedä ikääsi mutta kun sitä kertyy, tulehdusherkkyys pienenee ja estolääkityksen voi lopettaa. Ihan turhaan kärsit kivuista ja haluttomuudesta tämän syyn vuoksi...
      Siis mars, mars terveysasemalle.

      • Ongelmanainen

        antibiootteja turhaan, sillä ne taasen aiheuttavat hiivatulehduksia, jotka eivät myöskään kohenna tilannetta.

        Eräs lääkäri oli jo määräämässä estolääkitystä, mutta tuli toisiin ajatuksiin, kun bakteeria ei viljelyssä löytynyt. Aion kokeilla ensin karpalouutevalmisteita ja muita luontaistuotteita, mahdollisesti e-pillereiden poisjättöä ja viimeiseksi estolääkitystä, jos muu ei auta.

        Äitini joutui nuorempana syödä estolääkitystä 7 vuoden ajan ja virtsikset loppuivat vasta kun hän tuli raskaaksi. Pitänee siis alkaa sitä vauvaa harkitsemaan, tosin se ei varmaankaan sitä seksielämää piristä :). Olen 25 v.


      • toivorikas
        Ongelmanainen kirjoitti:

        antibiootteja turhaan, sillä ne taasen aiheuttavat hiivatulehduksia, jotka eivät myöskään kohenna tilannetta.

        Eräs lääkäri oli jo määräämässä estolääkitystä, mutta tuli toisiin ajatuksiin, kun bakteeria ei viljelyssä löytynyt. Aion kokeilla ensin karpalouutevalmisteita ja muita luontaistuotteita, mahdollisesti e-pillereiden poisjättöä ja viimeiseksi estolääkitystä, jos muu ei auta.

        Äitini joutui nuorempana syödä estolääkitystä 7 vuoden ajan ja virtsikset loppuivat vasta kun hän tuli raskaaksi. Pitänee siis alkaa sitä vauvaa harkitsemaan, tosin se ei varmaankaan sitä seksielämää piristä :). Olen 25 v.

        Minua auttoi virtsatieinfektioihin niinkin kummalliselta kuulostava asia kuin piimä. Otan kuppiin puolisen desiä piimää, menen vessaan, "voitelen" alapään piimällä ja huuhtelen pois. Sama jokaisen yhdynnän jälkeen sekä iltapesun yhteydessä ennen nukkumaanmenoa.

        Toisinaan otan myös puolikkaan antibioottia yhdynnän jälkeen. Mutta kaikkein ihmeellisintä on, että kun rakas mieheni rupesi ottamaan myös puolikkaan antibiootin yhdynnän jälkeen, vaiva lähti tyystin pois. (Olemme terveydenhoitoalalla.)
        Eli oliko coli-pöpö hänellä ja hän toi sen minulle ja kierre oli valmis. Nyt kierre on ohi ja kaikki hyvin.


    • Ongelmanainen

      kaikille vastauksista! Täytyypi kokeilla näitä neuvoja.

      • ..ja sen ennaltaehkäisy.

        Olen itsekin ollut virtsatietulehdus- ja samalla hiivasienikierteessä. Lääkärit määräsivät vain lisää lääkkeitä kumpaankin vaivaan, ja nuo lääkkeet vain "ruokkivat" toisiaan, ja vaivat jatkuivat.

        Suosittelen todella karpalomehun tms. käyttöä, itse juon pari desiä karpalomehua tai muuta hapanta mehua päivittäin.

        Sain vaivat täysin loppumaan ilman lääkkeitä, kun lopetin vaalean leivän ja valkoisen jauhon käytön muutenkin. Samalla lopetin sokerin ja makeutusaineiden käytön. Pariin kuukauteen en syönyt mitään valkoista jauhoa tai sokeria sisältävää, join runsaasti vettä ja puristin sen joukkoon sitruunaa välillä. Se sitruunan happamuus auttoi.
        Parin kuukauden "tehokuurin" jälkeen aloin pikkuhiljaa käyttää taas sokeria, mutta en enää nykyäänkään syö vaaleaa leipää kuin joskus hyvin harvoin vain.

        Estolääkitystä en kyllä suosittele juuri sen hiivaongelman takia..


    • jotkut on herkempiä..

      Tulehdukset voi aiheutua spermasta,joka muuttaa emättimen happamuustasapainoa.Alapesulle heti homman jälkeen,sitten voi kölliä kainalossa. Tärkeää on samalla pissata vaikka vähänkin ,jotta pöpöt virtsaputkessa huuhtoutuvat pois.Karpalomehua tai c-vitamiinia,niitä kannattaa kokeilla.Juo lasillinen aamua iltaa.Auttanut minua kyllä.Mutta ensin söin estolääkitystä muutaman kuukauden kun oli useita tulehduksia peräkkäin.Saatiin homma hallintaan.Nyt olen pärjännyt pitkään omalla hoidolla.Mutta tulehdus tulee heti jos en pese ja käy pissalla!Mekaaninen ärsytys saa myös aikaan kirvelyä,se pitäisi mennä ohi päivän parin aikana.Siihen ei auta kuin puuhastelun vähentäminen.

      • varmasti

        valmis rakasteluun?Kuiviltaan jyystäminen pahentaa oireita.Se luonnollinen turvotus alapäässä voitelee ja valmistaa jos ronskisti sanotaan.Hiivat kuriin ja kalaöljyä paljon että limakalvot myös virtsaputken sisällä saavat voitelua.Kuivat, hauraat limakalvot kuuluvat vanhemmille naisille.Terv.hoitsu!


    • ei tee mieli

      Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon tekstisi, virtsatientulehduksia ei kylläkään ole ollut. Mutta tuo että haluaisi harrastaa seksiä, mutta kun ei tee vaan mieli! ja se tuntuu niin kauhean pahalta, minusta ja poikakaveristani. Menen ihan sekaisin hänen kosketuksistaan ja tykkään rakastalla hänen kanssa. mutta sitten taas en syty kun vasta sen rakastelun aikana.. mistä ihmeestä se johtuu? suhde on muuten tosi hyvässä kunnossa, aivan mahtavassa.. mutta tämä tuo ison reiän suhteeseemme.

      • Rosa K

        Sama homma täällä. Suhde on kunnossa, mies tekee kaiken oikein, on hellyyttä ja läheisyyttä. Mutta en vaan kiihotu mistään. Harrastamme kuitenkin seksiä säännöllisesti, koska ei se minusta mitenkään vastenmielistä ole, mutta ei vaan tunnu missään. Edelliseen kirjoittajaan erona on vain se etten syty edes seksin aikana... orgasmia ei ole tullut varmaan vuoteen. :( Mikä neuvoksi?


    • jossain vaiheessa

      jatkuvia tulehduksia. Sitte yks lääkäri opasti mua ja sanoi että on tärkeää käydä heti yhdynnän jälkeen pissalla, että se huuhtelee emättimestä kaikki pöpöt. Niin aloin tehdä ja eipä ole sen jälkeen tarttenu hakea antibioottikuuria, totta se oli. Ja helppo juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe