onko muilla

tällaista

Moikka saattaisiko kellään olla tämmöinen sairaus synd cervicobrachiale olisi kiinnostavaa tietää millasia oireita on muilla ?Ja mikä on suomennos

5

5320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

synd=syndrooma
      cervical=selkäranka
      (Syndroma cervicobrachiale) oirekokonaisuus johtuu yleensä kaularangan pikkunivelten nivelrikoista, nikamien liikkuvuudesta, siirtymistä ja/tai ...

Eli nikamat ei ole ihan nätissä pinossa, on lukkoja ja jumeja ja ehkä siksi ne kuluvat.

• on,

Kaularankaperäinen kipuoireyhtymä missä yleensä NH-seudun kipua ja liikerajoitusta kipusäteilyä yläraajoihin.

• tällaista

Aivan niskat on jumissa olkapäätä polttaa sormet puutuvat etenkin öisin ja kyynärpäästä peukaloon särkee ja jomottaa.Arvatkaa onko mieli maassa?Pitäisikö alkaa oikein pitkälle lomalle kun ei pysty töitä tekeen kun vähä aikaa.

• samantapaista

Mulla oli aivan samoja oireita. Lääkäriltä sain vain kipulääkkeitä. Niska-hartiaseutu oli h...tin kipeä sekä toinen olkapää ja kipu säteili sormiin asti, minulla ei kylläkään peukaloon vaan muihin. Oli myös pää oli kallellaan oikealle, jolla puolella oli eniten käsikipuja.

Käy paikkakuntasi omt fysioterapeutilla, kiropraktikolla, naprapaatilla tms. Mulla oli yläselässä fasettilukkoja myös, jotka osattiin avata. Myös käsivarren kipeitä ns. triggerpisteitä käsiteltiin samalla.

Älä masennu, toipuminen vie aikaa hitaasti mutta varmasti kunhan saat oikeat venyttelyohjeet.

• ...
        samantapaista kirjoitti:

Mulla oli aivan samoja oireita. Lääkäriltä sain vain kipulääkkeitä. Niska-hartiaseutu oli h...tin kipeä sekä toinen olkapää ja kipu säteili sormiin asti, minulla ei kylläkään peukaloon vaan muihin. Oli myös pää oli kallellaan oikealle, jolla puolella oli eniten käsikipuja.

Käy paikkakuntasi omt fysioterapeutilla, kiropraktikolla, naprapaatilla tms. Mulla oli yläselässä fasettilukkoja myös, jotka osattiin avata. Myös käsivarren kipeitä ns. triggerpisteitä käsiteltiin samalla.

Älä masennu, toipuminen vie aikaa hitaasti mutta varmasti kunhan saat oikeat venyttelyohjeet.

mulla on myös tuo Syndroma cervicobrachiale.lääkäri sanoo et hermopunostulehdus ois..mulla repii kaulaa eniten.välillä on särkyä olkapäässä ja kädessä.ja on myös ollut tuota hirveää peukalon kipua.todella tympeä olla kun kipua on koko ajan jossakin ja ei näytä lääkkeetkään auttavan hirveesti.. kolmatta kk ollut jo sairaslomaa,mut täytyy vaan odottaa et ajan kans tässä sais kuntoon ittensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45