elisan nettiyhteys pätki vähän väliä. monen puhelun jälkeen asiaa alettiin tutkia ja vika löydettiinkin. kotiin tuli niin huono piuha että sen takia yhteys pätki.
kokeilin sitten vaihtaa liittymän php:lle.
ihan samaa piuhaa pitkinhän se data nytkin kulkee, mutta kahden viikon kokemuksella ei ole pätkinyt yhteys enää lainkaan.
että kyllä se operaattorin vaihto ihmeitä saa aikaan kun linjatkin korjaantuu siinä samalla :D
huono linja
8
1555
Vastaukset
- hm...
Hm... ovatkohan ne voineet Elisalla korjata sen linjan sillä välin?
Oliko taukoa Elisan yhteyden päättymisen ja uuden alkamisen välillä (aikaa korjata)? Onko sinulla nyt sama nopeus vai hitaampi kuin mitä oli Elisalta? Ja onko käytössäsi samat laitteet (modeemi, johdot ym.) kuin ennenkin?- katkos..
ei ollut yhteydessä kuin varttitunnin katkos kun operaattori vaihtui ja samat laitteet on. nopeus on sisään sama 1024, mutta ulosmenevä oli elisalla 512 ja php:llä 1024 (hinta halpeni ja upload tuplaantui :D
tosta siirrosta pitää kyllä elisalle antaa täydet pisteet kun kesti vain vartin ja tapahtui ihan sovittuna päivänä myös!
ei sekään tietty poissuljettua täysin ole, että linjalle olisi jotain sinä samana päivänä tehty..
mutta pääasia mulle on, että nyt ei ole enää yhteys pätkinyt ollenkaan! - jii-bee
katkos.. kirjoitti:
ei ollut yhteydessä kuin varttitunnin katkos kun operaattori vaihtui ja samat laitteet on. nopeus on sisään sama 1024, mutta ulosmenevä oli elisalla 512 ja php:llä 1024 (hinta halpeni ja upload tuplaantui :D
tosta siirrosta pitää kyllä elisalle antaa täydet pisteet kun kesti vain vartin ja tapahtui ihan sovittuna päivänä myös!
ei sekään tietty poissuljettua täysin ole, että linjalle olisi jotain sinä samana päivänä tehty..
mutta pääasia mulle on, että nyt ei ole enää yhteys pätkinyt ollenkaan!1M PHP:llä 30,90 euroa. Jos on lankapuhelin niin silloin on sama kuin Elisalla 23,50 €.
- hinnat..
jii-bee kirjoitti:
1M PHP:llä 30,90 euroa. Jos on lankapuhelin niin silloin on sama kuin Elisalla 23,50 €.
elisa:
1M /512 kbit/s 24,90 €
php:
1 Mbit/s / 1 Mbit/s 22,50
http://www.php.fi/index.asp?language=1
noi hinnat vaihtelee aika paljon paikkakunnittain.
ja riksussa ei ole sitä että lankapuhelin vaikuttaisi adsl-liittymän hintaan millään tavalla. - linkki..
hinnat.. kirjoitti:
elisa:
1M /512 kbit/s 24,90 €
php:
1 Mbit/s / 1 Mbit/s 22,50
http://www.php.fi/index.asp?language=1
noi hinnat vaihtelee aika paljon paikkakunnittain.
ja riksussa ei ole sitä että lankapuhelin vaikuttaisi adsl-liittymän hintaan millään tavalla.http://www.php.fi/default.asp?link=246.5
^ tossa se php:n hinnasto piileksii - jii-bee
linkki.. kirjoitti:
http://www.php.fi/default.asp?link=246.5
^ tossa se php:n hinnasto piileksiine näyttää vaihtelevan.
- Narya
Joo, mulla on elisan laajakaista pätkinyt kiitettävästi jo kolme vuotta ja nyt vaan pahenee...mihin siis vaihdoit ja kuinka kauan kesti.
- monnni
https://europasat.fi/srm/
tiaa tuolta nettiyhteys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625