Oireet alkoivat hapon nousulla suuhun sitten tuli vatsan kohdalle polttelua, sitten meni suolisto sekaisin. Lanzo lopetti polttelun, mutta siihen tuli sellanen epämiellyttävä tunne sellanen paineen tunne. Onko muilla refluksitaudin puhkeamisen ja sen aiheuttaman haavaisen ruokatorven tulehduksen aikana mennyt suolisto sekaisin? Tutkimukset tehty.
Haavainen ruokatorven tulehdus
2
1296
Vastaukset
- tulehdus myös
Mulla ei oo mennyt maha sekaisin ruokatorventulehduksen yhteydessä, vaikka muuten olenkin josjus kärsinyt ärtyvästä suolesta. Alkoiko "sekaisuus" sulla ennen kuin aloit syömään lanzoja vai sen jälkeen? Lääkkeethän voivat aiheuttaa sivuoireita, mm. ripulia, ummetusta ja vatsakipua.
Ärtynyt suoli ja refluksitauti myös saattavat esiintyä yhtä aikaa.- Tuota...
Ensimmäinen lanzoprazol satsi on 5.4 hankittu ja vaivat alkoivat jossain 26.maaliskuuta. Söin tuota lanzoa epäsäännöllisesti silloin. Nyt on päivittäin otettava 2kk ajan...Suolistovaivat kyllä tulivat pikkuhiljaa ton polttelun mukana...En oo erityisemmin sitte kiinnittänyt huomiota tuliko lanzosta enemmän oireita vai ei, mutta voi olla mahdollistakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232