miten kalat(n) ja oinas(M) sopii yhteen?
heps!
5
586
Vastaukset
- Oinas=tiejyrä
Valitettavasti useat oinas miehet, varsinkin ne jotka ovat isoveljiä alkuperäisestä perheestään ovat niitä tiejyriä jotka tekevät herkistä naisista kuten kalat ja ravut kala/äyriäismuhennosta.
Kalat ovat empaattisia ja tunteellisia, oinaat nopeita impulsiivisia "hei nyt mennään eikä meinata".....liian kova pala kalalle....sorry...omakohtainen kokemukseni..... - timanttimies
kala tukehtuu oinaan jääräpäisyyteen
- se on
kuten edellä jo sanottiin, oinas tukehduttaa kalan herkkyyden oman itsekkyytensä alle. ennen pitkään suhteessa ei ole kuin oinaan tarpeet. eniten harmittaa, että silloin kun itselläni (=kalat) on paha olla, ei puolisoni (=oinas)kykene olemaan riittävästi tukenani. ei voi sanoa, etteikö oltaisi tehty kaikkemme suhteemme eteen, mutta kun ei toimi, niin ei toimi.
- pohdiskelen...
Minä itse mietin samaa...olen tavannut oikein mukavan oinas-miehen :). Eikös tuolla jossain aiemmissa keskusteluissa ollut ihan hyviäkin kokemuksia...tai todella hyviäkin...
Mutta ei kai sitä voi suhdetta roskiin suoraan heittää, jos lupaavalta tuntuu...siis pelkästään horoskooppia tuijottaen???- timanttimies
siten, et kummatki on juovuksissa,se on aitoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052545
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951785Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2151597Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141455Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2681305Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 451088
- 103966
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85875