miten kalat(n) ja oinas(M) sopii yhteen?
heps!
5
573
Vastaukset
- Oinas=tiejyrä
Valitettavasti useat oinas miehet, varsinkin ne jotka ovat isoveljiä alkuperäisestä perheestään ovat niitä tiejyriä jotka tekevät herkistä naisista kuten kalat ja ravut kala/äyriäismuhennosta.
Kalat ovat empaattisia ja tunteellisia, oinaat nopeita impulsiivisia "hei nyt mennään eikä meinata".....liian kova pala kalalle....sorry...omakohtainen kokemukseni..... - timanttimies
kala tukehtuu oinaan jääräpäisyyteen
- se on
kuten edellä jo sanottiin, oinas tukehduttaa kalan herkkyyden oman itsekkyytensä alle. ennen pitkään suhteessa ei ole kuin oinaan tarpeet. eniten harmittaa, että silloin kun itselläni (=kalat) on paha olla, ei puolisoni (=oinas)kykene olemaan riittävästi tukenani. ei voi sanoa, etteikö oltaisi tehty kaikkemme suhteemme eteen, mutta kun ei toimi, niin ei toimi.
- pohdiskelen...
Minä itse mietin samaa...olen tavannut oikein mukavan oinas-miehen :). Eikös tuolla jossain aiemmissa keskusteluissa ollut ihan hyviäkin kokemuksia...tai todella hyviäkin...
Mutta ei kai sitä voi suhdetta roskiin suoraan heittää, jos lupaavalta tuntuu...siis pelkästään horoskooppia tuijottaen???- timanttimies
siten, et kummatki on juovuksissa,se on aitoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062