Elikkä, mulla oli kolmisen viikkoa outoa välivuotoa. Heti perään tuli menkat, jotka kesti pari päivää ja oli normaalia niukemmat. Eli loppuivat liian aikasin. Samoin loppui välivuoto.
Syön e-pillereitä, olen syönyt samaa merkkiä jo pari vuotta.
Pitäiskö tässä jo huolestua?
Syön e-pillereitä, olen syönyt samaa merkkiä jo pari vuotta.
Pitäiskö tässä jo huolestua?
Vastaukset 7
Vanhimmat
Hyvin todennäköisesti johtuu käyttämistäsi pillereistä. Annas kun arvaan, ne ovat matalahormoniset ehkä Yasminet, Mercilonit tai Melianet? Jos tuo toistuu, mene lääkäriin. Pillerit ovat todennäköisesti liian matalahormonisia sinulle ja vuodat siksi läpi. Pillerimerkin vaihto auttaa. Ja nämä ongelmat voivat nimenomaan ilmaantua pidemmän käytön jälkeen.
Diane Novaa syön eli käsittääkseni ihan "normaaleja".
Enemmän niissä on hormoneja kuin monissa muissa eli ovat sieltä asteikon toisesta päästä. Paha sitten mennä sanomaan. Kyllähän tuo lääkärin tutkimuksen vaatii, jos jatkuu tuollaisena. Ei voi normaalinakaan pitää. Oletko raskauden mahdollisuuden sulkenut pois?
En oo sulkenu raskauden mahdollisuutta pois (eli tehny raskaustestiä). Mitään "oireita" ei ole.
Niin, ei mitään oireita paitsi se, että verta normaalista poikkeavasti.
Niin no se, mutten ajatellu sitä raskauden oireeks...
Kai se sit pitää raskaustesti tehä...
Tein eilen sit sen raskaustestin, negatiivista näytti, eli jostain muusta nyt johtuu.
Pitänee nyt vaan odottaa toistuuko. Ja sanoa asiasta kun menen gynetarkastukseen ens kuussa.