Onko hämähäkkejä???

Paajanen

Onko Gambiassa isoja hämähäkkejä? Onko kokemuksia? Muita iljettäviä ökkimönkijöitä?

9

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne näkee heti

      Hämähäkkejä on ja paljon, onneksi ovat niin isoja 2-3 cm, että ne huomaa heti.

      • Pörriäinen

        Olin 2 viikkoa tänä vuonna, enkä nähnyt yhtään hämähäkkiä.


      • väärinpäin
        Pörriäinen kirjoitti:

        Olin 2 viikkoa tänä vuonna, enkä nähnyt yhtään hämähäkkiä.

        ja olis se pahan näköinen!


      • Paajanen

        Missä näit niitä isoja? Ei kai hotellissa? En mitenkään rakasta hämiksiä..


      • ei haittaa
        Paajanen kirjoitti:

        Missä näit niitä isoja? Ei kai hotellissa? En mitenkään rakasta hämiksiä..

        Hotellissahan niitä vilisti ja paljon. Mutta käyttäytyvät kuin suomalaiset, ovat liikumatta hetken eivätkä pure. Yöllä ehkä vilkkaampia, kun sytyttää valot, on niitä enemmän. Vaarattomia ovat kuulema kaikki.


    • opasgambiassa

      on lähes kaikki gambiassa näkyvät hämähäkit eikä niitä mitenkään jarjettömästi ole. Itse asun ihan tavallisessa asunnossa (en siis hotellialueella) ja meille tulee sisään niitä välillä muutamia. Yks yleisimmistä on ison näköinen mutta ei tee kyllä mitään. Paikallinen ei tapa hämähäkkiä ihan het. Itse olen ostanut hyönteismyrkkyä ja myrkytellyt niitä sitten.

    • Anonyymi

      ei ole isoja hämähäkkiä yleensä mutta taitaa olla pieniä vaan

    • Anonyymi

      Iljettäviä ökkimönkijöitä eli suomalaisia votkaturisteja ei siellä paljon ole.

    • Anonyymi

      Kerran siellä ulko-ovessa oli tosi iso hämähäkki. Varmaan kiljuin, kun näin sen. Eli aika harvinaisia, kun yhteensä noin puoli vuotta siellä ollut ja yhden näin. Mutta mites eläintarha... Oletteko nähneet käärmeitä, kun olette kävelleet katsomaan eläimiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe