Vaikutava tv ohjelma nelosella . jos katsoit ota kantaa, ojelma epämiellyttävä totuus
Epämiellyttävä totuus
5
1208
Vastaukset
- faktaa kehiin
Tämä dokumentti oli todella hyvä ja täynnä faktaa. Se sai minut ainakin heräämään todellisuuteen.
- sdasda
samoin,
kunnes kuulin että ite se tyyppi kuluttaa enemmän energiaa kuin keskiverto amerikkalainen...
- suppe
joo se oli tosi hyvä, kohta on maailman loppu käsillä!!! mun kamu ei usko sitä elokuvaa, se ärsyttää mua!!!! kaikki siinähän on totta.
rupes jo karmimaan, että mitä meille käy!!!!- Kyllä
ärsyttää kehotin kaveria katsomaan tämän dokumentin ja lupasi katsoa mutta kun sitten lähetin viestin sille että olipas hyvä elokuva niin sain vastaukseksi: Ai mikä? No lähetin: Epämiellyttävä Totuus. Kaveri siihen: Ai se tuli, mä katoin jalkkista... Räyh!RÄYH!
nO isäni sain katsomaan ja laitoin vielä tärkeimmät kohdat katsomaan nauhalta ja äidille annoin kunnon esitelmän kaiken maailman selostuksilla samalla ohjelmaa näyttäessäni. Onpas ihana taas selittää täällä jotain mitä kukaan ei jaksa lukea, no mutta, todella vaikuttava dokumentti, onkohan tullut kauppoihin olen vaan lähikaupassa käyny lähiaikoina siellä ei ole mitään. Toivottavasti mahd. moni katsoi.
Ja ennen Epämiellyttävän Totuuden alkua tuli uutisissa juttu että amerikkalaiset on alkaneet heräämään tämän elokuvan myötä, hyvä, toivottavasti niin käy kautta maailman. - Pessi-Misty
Kyllä kirjoitti:
ärsyttää kehotin kaveria katsomaan tämän dokumentin ja lupasi katsoa mutta kun sitten lähetin viestin sille että olipas hyvä elokuva niin sain vastaukseksi: Ai mikä? No lähetin: Epämiellyttävä Totuus. Kaveri siihen: Ai se tuli, mä katoin jalkkista... Räyh!RÄYH!
nO isäni sain katsomaan ja laitoin vielä tärkeimmät kohdat katsomaan nauhalta ja äidille annoin kunnon esitelmän kaiken maailman selostuksilla samalla ohjelmaa näyttäessäni. Onpas ihana taas selittää täällä jotain mitä kukaan ei jaksa lukea, no mutta, todella vaikuttava dokumentti, onkohan tullut kauppoihin olen vaan lähikaupassa käyny lähiaikoina siellä ei ole mitään. Toivottavasti mahd. moni katsoi.
Ja ennen Epämiellyttävän Totuuden alkua tuli uutisissa juttu että amerikkalaiset on alkaneet heräämään tämän elokuvan myötä, hyvä, toivottavasti niin käy kautta maailman.Oli kyllä niin hyvä dokumentti ja sain jopa vanhemmatkin katsomaan sen meikäläisen kanssa!!! Mä olin aivan onnessani, että no nyt ne saa luun kurkkuun, mutta kun ohjelma loppui, niin ilmeni, ettei ne vieläkään uskoneet koko juttuun... Aivan kuin olisivat korvat ja silmät tukossa sen katsoneet. Mikään ei ollut mennyt perille. Kuulemma tuosta asiasta on vaahdottu jo niiden kouluaikana. Jaa, no minkähän takia?!?!?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370