Vaikutava tv ohjelma nelosella . jos katsoit ota kantaa, ojelma epämiellyttävä totuus
Epämiellyttävä totuus
5
1153
Vastaukset
- faktaa kehiin
Tämä dokumentti oli todella hyvä ja täynnä faktaa. Se sai minut ainakin heräämään todellisuuteen.
- sdasda
samoin,
kunnes kuulin että ite se tyyppi kuluttaa enemmän energiaa kuin keskiverto amerikkalainen...
- suppe
joo se oli tosi hyvä, kohta on maailman loppu käsillä!!! mun kamu ei usko sitä elokuvaa, se ärsyttää mua!!!! kaikki siinähän on totta.
rupes jo karmimaan, että mitä meille käy!!!!- Kyllä
ärsyttää kehotin kaveria katsomaan tämän dokumentin ja lupasi katsoa mutta kun sitten lähetin viestin sille että olipas hyvä elokuva niin sain vastaukseksi: Ai mikä? No lähetin: Epämiellyttävä Totuus. Kaveri siihen: Ai se tuli, mä katoin jalkkista... Räyh!RÄYH!
nO isäni sain katsomaan ja laitoin vielä tärkeimmät kohdat katsomaan nauhalta ja äidille annoin kunnon esitelmän kaiken maailman selostuksilla samalla ohjelmaa näyttäessäni. Onpas ihana taas selittää täällä jotain mitä kukaan ei jaksa lukea, no mutta, todella vaikuttava dokumentti, onkohan tullut kauppoihin olen vaan lähikaupassa käyny lähiaikoina siellä ei ole mitään. Toivottavasti mahd. moni katsoi.
Ja ennen Epämiellyttävän Totuuden alkua tuli uutisissa juttu että amerikkalaiset on alkaneet heräämään tämän elokuvan myötä, hyvä, toivottavasti niin käy kautta maailman. - Pessi-Misty
Kyllä kirjoitti:
ärsyttää kehotin kaveria katsomaan tämän dokumentin ja lupasi katsoa mutta kun sitten lähetin viestin sille että olipas hyvä elokuva niin sain vastaukseksi: Ai mikä? No lähetin: Epämiellyttävä Totuus. Kaveri siihen: Ai se tuli, mä katoin jalkkista... Räyh!RÄYH!
nO isäni sain katsomaan ja laitoin vielä tärkeimmät kohdat katsomaan nauhalta ja äidille annoin kunnon esitelmän kaiken maailman selostuksilla samalla ohjelmaa näyttäessäni. Onpas ihana taas selittää täällä jotain mitä kukaan ei jaksa lukea, no mutta, todella vaikuttava dokumentti, onkohan tullut kauppoihin olen vaan lähikaupassa käyny lähiaikoina siellä ei ole mitään. Toivottavasti mahd. moni katsoi.
Ja ennen Epämiellyttävän Totuuden alkua tuli uutisissa juttu että amerikkalaiset on alkaneet heräämään tämän elokuvan myötä, hyvä, toivottavasti niin käy kautta maailman.Oli kyllä niin hyvä dokumentti ja sain jopa vanhemmatkin katsomaan sen meikäläisen kanssa!!! Mä olin aivan onnessani, että no nyt ne saa luun kurkkuun, mutta kun ohjelma loppui, niin ilmeni, ettei ne vieläkään uskoneet koko juttuun... Aivan kuin olisivat korvat ja silmät tukossa sen katsoneet. Mikään ei ollut mennyt perille. Kuulemma tuosta asiasta on vaahdottu jo niiden kouluaikana. Jaa, no minkähän takia?!?!?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768