Vaikutava tv ohjelma nelosella . jos katsoit ota kantaa, ojelma epämiellyttävä totuus
Epämiellyttävä totuus
5
1165
Vastaukset
- faktaa kehiin
Tämä dokumentti oli todella hyvä ja täynnä faktaa. Se sai minut ainakin heräämään todellisuuteen.
- sdasda
samoin,
kunnes kuulin että ite se tyyppi kuluttaa enemmän energiaa kuin keskiverto amerikkalainen...
- suppe
joo se oli tosi hyvä, kohta on maailman loppu käsillä!!! mun kamu ei usko sitä elokuvaa, se ärsyttää mua!!!! kaikki siinähän on totta.
rupes jo karmimaan, että mitä meille käy!!!!- Kyllä
ärsyttää kehotin kaveria katsomaan tämän dokumentin ja lupasi katsoa mutta kun sitten lähetin viestin sille että olipas hyvä elokuva niin sain vastaukseksi: Ai mikä? No lähetin: Epämiellyttävä Totuus. Kaveri siihen: Ai se tuli, mä katoin jalkkista... Räyh!RÄYH!
nO isäni sain katsomaan ja laitoin vielä tärkeimmät kohdat katsomaan nauhalta ja äidille annoin kunnon esitelmän kaiken maailman selostuksilla samalla ohjelmaa näyttäessäni. Onpas ihana taas selittää täällä jotain mitä kukaan ei jaksa lukea, no mutta, todella vaikuttava dokumentti, onkohan tullut kauppoihin olen vaan lähikaupassa käyny lähiaikoina siellä ei ole mitään. Toivottavasti mahd. moni katsoi.
Ja ennen Epämiellyttävän Totuuden alkua tuli uutisissa juttu että amerikkalaiset on alkaneet heräämään tämän elokuvan myötä, hyvä, toivottavasti niin käy kautta maailman. - Pessi-Misty
Kyllä kirjoitti:
ärsyttää kehotin kaveria katsomaan tämän dokumentin ja lupasi katsoa mutta kun sitten lähetin viestin sille että olipas hyvä elokuva niin sain vastaukseksi: Ai mikä? No lähetin: Epämiellyttävä Totuus. Kaveri siihen: Ai se tuli, mä katoin jalkkista... Räyh!RÄYH!
nO isäni sain katsomaan ja laitoin vielä tärkeimmät kohdat katsomaan nauhalta ja äidille annoin kunnon esitelmän kaiken maailman selostuksilla samalla ohjelmaa näyttäessäni. Onpas ihana taas selittää täällä jotain mitä kukaan ei jaksa lukea, no mutta, todella vaikuttava dokumentti, onkohan tullut kauppoihin olen vaan lähikaupassa käyny lähiaikoina siellä ei ole mitään. Toivottavasti mahd. moni katsoi.
Ja ennen Epämiellyttävän Totuuden alkua tuli uutisissa juttu että amerikkalaiset on alkaneet heräämään tämän elokuvan myötä, hyvä, toivottavasti niin käy kautta maailman.Oli kyllä niin hyvä dokumentti ja sain jopa vanhemmatkin katsomaan sen meikäläisen kanssa!!! Mä olin aivan onnessani, että no nyt ne saa luun kurkkuun, mutta kun ohjelma loppui, niin ilmeni, ettei ne vieläkään uskoneet koko juttuun... Aivan kuin olisivat korvat ja silmät tukossa sen katsoneet. Mikään ei ollut mennyt perille. Kuulemma tuosta asiasta on vaahdottu jo niiden kouluaikana. Jaa, no minkähän takia?!?!?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984