eli pystyykö em.koneen tuorevoitelin öljyn
syöttöä jotenkin säätämään?
seosta olen yrittänyt säätää monet kerrat mutta ei auta. eli vika ilmenee uistellessa alkaa kone jonkun ajan päästä käymään huonosti ja paranee kun ajaa kierroksilla vähän aikaa. epäilen tuota
öljyn syöttöä koska nyt takalaita on musta noesta
ja pako aukosta tulee tosi paksua nokista mönjää.
tuorevoitelun säätö
10
4174
Vastaukset
- ...
että ei säätö auta, vaan pitää kai purkaa tsydeemi ja tutkia, mikä on hajalla.
Et voi tietää, miten paljon se syöttää öljyä kierroksilla ja säätö saattaa hajottaa koneen. - yap
vaihda nopeasti yammu. uistelussa kuitenkin luotettavuus on avainasia....
- ayp
niin tai sitten laittaa sinut potkimaan
- vastaus tässä
Ei pysty. Uistellessa pitkiä aikoja kone ei polta kaikkea prosenttiseosta, nokeentuu/karstoittuu, rupeaa käymään huonosti,ja kun taas ajat torvi hetken aikaa auki niin silloin paikat taas puhtaat.
- että näin
mulla on dt60 ja vaikka uistelee useita tunteja niin ei mitään ongelmaa esiinny
- Ruots.
Pistä nokiton öljy... esim. Optimaxin 2-t öljy!
- ,,,
joo kaverilla samallainen kone mikä toimii hyvin
uistellessa,ei ongelmaa. öljyt on tuhkaamattomat.
täytyy yrittää vielä vaan laihentaa seosta
- dt30c owner
Vaihda oikeanlainen tuhkaamaton perämoottoreihin tarkoitettu 2t tuorevoitelu öljy ei mitään esim. teboilin pienkone 2 t öljyä koneeseen. Se ei ole konemerkistä kiinni jos tukkeentuu kone huonolaatuisen 2 t öljyn vuoksi. Uistelussa kannattaa ajaa ensin moottori lämpimäksi ja sitten vasta aloittaa uistelu. Välillä kannattaa taas antaa kieroksia koneelle ettei tukkeennu.
- Mercy
Josko vika onkin auki juuttuneessa termarissa??
Kon käy kylmänä,eikä öljy pala pois.
Pykälää kuumemmat tulpat vois autta vähän.
Ja ilman muuta kannattaa käyttää hyvää perämoottori 2t öljyä!!!!
Niistäkin halvimmat on aikas moista moskaa. - foorstraikki
4t pariheppanen on hyvä lisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978